jump to navigation

Η απάντηση της Μαριλής Μαργωμένου στο σχόλιο για το Σπόρτιγκ 03/06/2010

Posted by the left and the crisis in Μέτωπο Ανατροπής και Αλληλεγγύης.
trackback

Δεν πίστευα ότι το σχόλιό μου για τις χαριτωμενιές της Marilu θα τύγχανε ιδιαίτερης αναφοράς και προσοχής. Όμως η Marilu (Μαριλή από δω και κάτω) μου απάντησε με σπάνιο αποδεικτικό λόγο και ντοκουμέντα:

Η απάντηση της Μαριλής Μαργωμένου

Αγαπητέ κύριε,

Είμαι η Μαρίλη Μαργωμένου, και μόλις διάβασα το κείμενό στο blog σας, που το υπογράφετε ως «syrizitis». Μια και με κατηγορείτε για μυθομανία, θα σας παραπέμψω σε ένα βίντεο, στη διεύθυνση http://www.youtube.com/watch#!v=qVomZ6MSbP0

Προφανώς δεν ήσασταν στην συγκέντρωση του Μετώπου του κ. Αλαβάνου, αλλά στο βίντεο μπορείτε να δείτε όλ’ αυτά που σας φαίνονται τόσο απίθανα, ώστε να θεωρείτε ότι τα επινόησα. Στο 0.45, λοιπόν, θα δείτε τη λευκή σημαία του Συνασπισμού που τόσο σας σκανδάλισε να ανεμίζει. Στο 1.49, θα δείτε το δεντράκι της Timberland στο πέτο του συντρόφου Κατσούλα. Δε χρειάζεται «να βλέπετε σαν αητός». Όπως θα παρατηρήσετε και στο δεύτερο βίντεο που τη διεύθυνσή του σας δίνω πιο κάτω, δίπλα στον ομιλητή υπάρχει video wall. Στο 3.10, θα δείτε τους 50 κλακαδόρους καθιστούς κάτω απ’ τη μπασκέτα, να αποθεώνουν τον Αλέκο Αλαβάνο.

Επίσης, μπορείτε να ανατρέξετε και σε ένα δεύτερο βίντεο, στη διεύθυνση http://www.youtube.com/watch?v=i1rwG5lM37s

Εκεί απ’ το 3.35 και μετά βλέπετε τον Αλέκο Αλαβάνο να μας λέει για την ανάσταση του Κουμή, της Κανελλοπούλου, του Αλέξη Γρηγορόπουλου κλπ, και μετά «το κοινό να παραληρεί εν όψει της ανάστασης, και τον Αλέκο Αλαβάνο να χειροκροτεί ευτυχισμένος».

Για την στιγμή που μπήκε ο Μανώλης Γλέζος στο Σπόρτινγκ, δε βρήκα πειστήρια σε βίντεο. Αλλά μπορείτε να ρωτήσετε τον ίδιο τον κ. Γλέζο αν περπατούσε αργά, και αν τον χειροκρότησαν. Επίσης μπορείτε να ρωτήσετε τον Ανθιμο αν βγήκε κι εκείνος με αργό βήμα στο Αλεξάνδρειο και αν τον αποθέωσαν. Λυπάμαι αν σας έκανα να πλήξετε γράφοντας περίπου την ίδια πρόταση σε δύο διαφορετικά κείμενα που απείχαν δύο χρόνια το ένα απ’ το άλλο, όμως έτυχε δύο ηλικιωμένοι άνθρωποι να βγουν σε δύο διαφορετικά γήπεδα του μπάσκετ και να τους χειροκροτήσουν. Αν κάποιος απ’ τους δύο είχε βγει στο παρκέ τρέχοντας, να είστε σίγουρος πως θα το έγραφα, ακόμη κι αν δε χειροκροτούσε άνθρωπος.

Μέχρι σήμερα, κύριε syriziti, ποτέ δε φαντάστηκα πως θα χρειαζόταν να αποδείξω τις μικρές λεπτομέρειες που παρατηρώ κάνοντας ρεπορτάζ. Κι έτσι δεν τραβούσα φωτογραφίες για απόδειξη. Ευτυχώς όμως, τις ίδιες λεπτομέρειες που επιμένετε πως τις φαντάζομαι, τις βλέπουν κι άλλοι. Κι έτσι, για τις μπύρες που έπινε ο Α. Τσίπρας στο Ταε Κβο Ντο, και οι οποίες επίσης σας σκανδάλισαν, έγραψαν και τα Νεα: http://www.tanea.gr/default.asp?pid=96&ct=1&artid=4489453&nid=0&rid

Και για τη μους σοκολάτα της Εμινέ Ερντογάν, που τόσο σας ενόχλησε, θα σας παραπέμψω στα ρεπορτάζ των συναδέλφων στο Πρώτο Θέμα:

http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=68613

… αλλά και στο Βήμα:

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artid=331911&dt=16/05/2010

Δε χρειάστηκαν «ακτίνες Χ» και «βλέμμα σούπερμαν». Απλώς ήμασταν και οι τρεις δημοσιογράφοι έξω απ’ το ζαχαροπλαστείο «Platis» στο Golden Hall και βλέπαμε την κυρία Ερντογάν απ’ τη τζαμαρία.

Βλέπετε, κύριε syriziti, είναι δικαίωμά σας όλ’ αυτά που γράφω να τα θεωρείτε γελοία και ασήμαντα. Αλλά όπως σας αποδεικνύω παραπάνω, συνέβησαν πράγματι, κι αν ήσασταν εκεί θα τα βλέπατε. Οπότε, όσο κι αν δε σας αρέσει ο τρόπος που γράφω, δεν βλέπω από πού προκύπτει αυτό το «κατά παραγγελία αρθρογραφία» που γράφετε στο τέλος του κειμένου σας. Εγώ υπογράφω το κείμενά μου και αναλαμβάνω την ευθύνη γι’ αυτά. Εσείς κύριε syriziti, που γράφετε ανώνυμα στο ίντερνετ, το όνομά σας θα μπορούσατε να το μοιραστείτε μαζί μας;

Μια πρόχειρη απάντηση αυτουνού εδώ του blog

Κυρία Μαριλή, ας τα πάρουμε ένα ένα:

1. Η λευκή σημαία που διακρίνεται στο 0.45 δεν είναι του Συνασπισμού, είναι του Συριζα. Γράφετε στο ρεπορτάζ σας ότι «η πέμπτη δεν είναι καν κόκκινη, είναι λευκή και γράφει ΣΥΝ». Έχετε εντρυφήσει σε τόσες συγκεντρώσεις και συνέδρια. Δεν μάθατε ακόμη ότι υπάρχουν λεπτές αλλά υπαρκτές διαφορές ανάμεσα στον ΣΥΝ και στον Συριζα;

2. Δεν αμφισβήτησα ότι ο «νεαρός επαναστάτης» (δικός σας χαρακτηρισμός) φοράει Timberland. Αμφισβητώ τη δημοσιογραφία του στυλ: «Πρέπει να αποθεώσεις τον νεαρό επαναστάτη Χρ. Κατσούλα, που βροντοφωνάζει «ας μας χλευάσουν! Εμείς χρειαζόμαστε ένα νέο ΕΑΜ!», ενώ στο βιντεογουόλ διακρίνεται το δεντράκι της Timberland στο πικέ μπλουζάκι του».
Κατόπιν επικοινωνίας μου με τον νεαρό επαναστάτη πληροφορήθηκα ότι οι μπλούζες Timberland πωλούνται εκτός σεζόν στα Outlet κάτω από το μισό της τιμής τους. Η συγκεκριμένη μπλούζα όπως με διαβεβαίωσε ο νεαρός επαναστάτης είχε αγοραστεί προ 5ετίας και δεν θυμόταν την τιμή της.
Παραμένει προς διερεύνηση το κορυφαίο φιλοσοφικό ζήτημα αν οι επαναστάτες (και δη οι νεαροί) μπορούν να φορούν Timberland ή αν πρέπει να ψάξουν να βρουν στο Μοναστηράκι το επαναστατικό αμπέχωνο των seventy’s. Μήπως σας περισσεύει εσάς κάποιο;

3. Στο 3.10 μέτρησα όχι 50 κλακαδόρους, αλλά 67!!! Δεν τους είδα και πολύ φανατικούς στο να «αποθεώνουν» τον Αλαβάνο. Απλώς τον χειροκροτούν. Επίσης στο άνω διάζωμα όσο κόσμο έπαιρνε η κάμερα τον έβλεπα κι αυτόν να χειροκροτά. Επομένως η φράση «τους 50 κλακαδόρους» φανερώνει μια μικρή εμπάθεια και για τον αριθμό (παραλείψατε 17!), αλλά και για τον χαρακτηρισμό.
Δεν ξέρω αν έχετε χειροκροτήσει ποτέ στη ζωή σας. Έναν ομιλητή, μια διαδήλωση, μια θεατρική παράσταση, ένα καλό αστείο, ένα ποίημα που λέει το παιδί σας στο σχολείο. Αν το έχετε κάνει, μήπως είστε κλακαδόρισσα και δεν το είχατε καταλάβει;

4. Επειδή χειροκρότησα την αναφορά σε Κουμή, Κανελλοπούλου κλπ, σας βεβαιώ ότι δεν ήμουν ούτε εκστασιασμένος, ούτε σε παραλήρημα. Τη βρήκα κάπως συναισθηματική την ομιλία του Αλαβάνου. Επειδή οι περισσότεροι κάποτε χρηματίσαμε στο θαυμαστό κόσμο του φοιτητικού συνδικαλισμού, δεν θαμπωνόμαστε πια από τις εκκλήσεις στο θυμικό. Προφανώς εσάς σας συγκίνησε τόσο ώστε είδατε «το κοινό να παραληρεί εν όψει της ανάστασης».
Δικαίωμά σας είναι φυσικά να παραλληλίσετε μια συγκέντρωση της αριστεράς με ένα μάτσο βαρεμένων θρησκόληπτων που περιμένουν την ανάσταση. Ελευθερία έχουμε, ο καθένας βλέπει αυτό που έχει αποφασίσει ότι θέλει να δει.

5. Η αναφορά σας στον Γλέζο και η αντίστοιχη στον Άνθιμο δεν μου δημιούργησε πλήξη, αλλά έκπληξη: Τόση φαιά ουσία καταναλώσατε στην διακωμώδηση της κατάστασης, δεν μπορούσατε να βρείτε άλλες παρομοιώσεις; Ή οι φίλοι σας ξεκαρδίστηκαν στα γέλια με την πρώτη περιγραφή, και την επαναλάβατε;
Επίσης αν σε μια συγκέντρωση της αριστεράς «ο Μανόλης Γλέζος βγαίνει με αργά βήματα και χειροκροτείται από το κοινό», δεν είναι είδηση.
Αν αντίθετα «ο Μανόλης Γλέζος βγαίνει τρέχοντας φωνάζοντας γιόου μεν και η κερκίδα ουρλιάζει πουλημένε – πουλημένε», τότε αυτό είναι είδηση.
Μάλλον τα έχετε μπερδέψει. Εκτός κι αν δεν σας ενδιαφέρει η είδηση αλλά η διακωμώδηση.

6. Δεν μπορώ να αποδείξω ότι ο Τσίπρας δεν ήπιε μπύρα στο Ταε Κβο Ντο. Δεν με νοιάζει κιόλας. Δεν προσθέτει κάτι το αν ήπιε μπύρα. Απλά γελοιοποιεί την άπειρη μεν, έμπυρη δε, νεαρή ηγεσία του ΣΥΝ. Εσείς προφανώς ξέρετε ότι ήπιε μπύρες και μάλιστα «μια ντουζίνα». Και γιατί όχι μισή ντουζίνα; Ή μιάμιση ντουζίνα ρε παιδί μου; Η λεπτομέρεια μιας λαϊκο-μαγκίτικης αναφοράς κάνει πιο πιστευτό ένα άρθρο επιπέδου Τατιάνας; Και αυτό το κάνετε σε όλα σας τα άρθρα: Γράφετε αυθαιρεσίες, και πετάτε και τρεις χαριτωμένες λεπτομέρειες. Τους ταπώσατε; Φτιάχνεστε; Ή θεωρείτε ότι έτσι αποκτά εγκυρότητα το άρθρο σας;
Γιατί δεν περιγράψατε ποτέ την «γεμάτη ξύγκι γαρδούμπα που χλαπάκιαζε ο Κωστάκης ρουφώντας ηχηρά το ξεροψημένο έντερο»; Γιατί δεν περιγράψατε «το πράσινο τσάι -δώρο στη Μάργκαρετ από φίλους της- που το πίνει με Βοστωνέζικη αβρότητα ο Γιωργάκης, μελαγχολώντας για τα βάσανα του λαού»; Γιατί πολύ απλά δεν είναι ρεπορτάζ. Είναι κοινωνικό κουτσομπολιό με πολιτικές σκοπιμότητες γελοιοποίησης του περιγραφόμενου.

Και κάτι τελευταίο που είναι και το μόνο σοβαρό: Δεν θεωρώ γελοία και ασήμαντα αυτά που γράφετε. Τα θεωρώ ίχνη φασίζουσας δημοσιογραφίας που με τη δύναμη του μέσου εξευτελίζει μέχρις εξοντώσεως τον εχθρό. Ανύπαρκτες ιστορίες, υπαρκτές λεπτομέρειες, «μου είπε ο πισινός μου», «σχολίασε ο διπλανός μου», εξυπνακισμοί και ψεύτικες περιγραφές (500 όλοι κι όλοι στο Σπόρτιγκ;).

Δεν πειράζει που τα γράφετε.

Πειράζει που θεωρείτε ότι αυτό είναι δημοσιογραφία. Βρείτε μου έστω κι έναν από τους ανθρώπους που ήταν στο Σπόρτινγκ που θα συμφωνούσε με την εξευτελιστική περιγραφή σας τόσο για τους ομιλητές, όσο και για τους συγκεντρωμένους. Έχετε θάρρος; Γράψτε ανοικτά ότι η πρόταση Αλαβάνου για ένα μέτωπο αλληλεγγύης και ανατροπής, είναι καταστροφική για την Ελλάδα. Και ο ΓΑΠ και ο ΠΑΠ μας οδηγούν στη σωτηρία. Μην πάτε όμως δια της πλαγίας να γελοιοποιείτε την αριστερά, γιατί κάποιοι γελοιοποιούν κι εσάς.

Με το πρώτο μου σχόλιο, απλά σατιρίζω τον εξυπνακισμό μιας δημοσιογράφου που πιστεύει ότι ρεπορτάζ είναι τα μούσια, οι μπύρες, το φαρμακερό σχόλιο του ανύπαρκτου διπλανού και το δεντράκι της Timberland.

Παρά ταύτα, μην πτοείστε. Είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσετε τις εξυπνάδες σας. Σκεφτείτε μόνο το ενδεχόμενο αντί για την «Κοινωνία Ώρα Mega» να πάτε στο «Αξίζει να το δεις». Και σας αξίζει και σας ταιριάζει περισσότερο.

Σχόλια»

1. wintifada - 03/06/2010

Συμφωνώ στο ακέραιο. Κ. Μαριλή, πόσο θλιβερή είσαι…; Η ζωή είναι μεγάλη, μην την κάνεις καρναβάλι, προσπάθησε να μαζέψεις τα κομμάτια σου. Τι λέω, πολλά ζητάω…
γεια χαρά syriziti

2. Enescu666 - 03/06/2010

Αν αντίθετα «ο Μανόλης Γλέζος βγαίνει τρέχοντας φωνάζοντας γιόου μεν και η κερκίδα ουρλιάζει πουλημένε – πουλημένε», τότε αυτό είναι είδηση.
Αχαχαχαχαχ!Ξεράθηκα στο γέλιο!
Συμφωνώ και επαυξάνω.Γιατι τετοια εμπαθεια για την αριστερα κυρία μου;Και γιατι τετοια ανεκτικότητα για τους κυβερνώντες που στο κάτω κατω αυτοί μας φέραν εδώ και όχι η αριστερά;

3. geotr - 03/06/2010

Πάντως η Μαρίλη για τον Τραγάκη που παντρεύτηκε την ανύπαρκτη κόρη του Παπακωνσταντίνου δεν απάντησε.
Και η ουσία της κατηγορίας κυρία Μαργωμένου μου δεν είναι η τάδε ή η δείνα λεπτομέρεια. Είναι η εμπάθεια, ο εξυπνακισμός, η διαστρέβλωση των λεγομένων όσων δεν είναι στο στενό στρατόπεδο της εξουσίας.

4. pentanostimi - 03/06/2010

διαβασα το σχόλιο σας και την απαντηση της κ.Μαριλής κι επειδη ημουν στο Σπόρτινγκ
θα ηθελα να της συστήσω να βάλει γιαλιά μυωπίας[για τον αριθμο των συγκεντρωμένων]
και λιγότερη μυθοπλασία στο ρεπορτάζ της αναφορικά με τα συναισθήματα των παρευρισκομενων.
εκτος κι αν σκοπεύει να το γυρίσει στην παρα-ψυχολογία

5. Τατιανα - 03/06/2010

Μαργωμένου εκ τού μαργώνω = ναρκώνομαι από το κρύο, μουδιάζω, κοκαλιάζω.
Οτι πάθαμε όλοι δηλαδή! Απο τα «αστεία» της Marilidos.
Τι νούμερα κυκλοφορούν αλήθεια!

6. kanali - 04/06/2010

έτσι, για να γελάμε που και που.
καλά κανατε και το βάλατε.

7. Αγγελος Τσέκερης - 04/06/2010

Συγνώμη που παρεμβαίνω σε αυτή την ενδιαφέρουσα συζήτηση, αλλά μια και η κα Μαργωμένου υπερασπίζετια την δημοσιογραφική εγκυρότητα των γραπτών της, μήπως έχει και κανένα βίντεο απο το Youtube που να πιστοποιεί οτι παρέχω ενδυματολογικές συμβουλές στον Τσίπρα; Ψάχνω και δεν βρίσκω.
Για τον προσδιορισμό «νεαρός» δημοσιογράφος δεν συζητώ. Για να το λέει, προφανώς το έχει διασταυρώσει.

8. Β.Α. - 04/06/2010

Συμπληρώνοντας την παρατήρηση του Τσέκερη, μήπως υπάρχει κάποιο βιντεάκι με τις μπύρες; Επίσης συμβουλεύω τον Τσέκερη που θα είναι στο Ταε Κβο Ντο αυτές τις μέρες να μην αφήσουν πουθενά τίποτα άδεια μπουκάλια, γιατί ο διάολος πέρα από πολλά ποδάρια έχει και πολλές κάμερες.
Κι ας μάθουμε επιτέλους από τους Πασόκους που κατεβάζουν τα ουίσκια στα σκυλάδικα και τα γκαρσόνια τα αδειάζουν στο πιτς φιτίλι από το τραπέζι.
Τέλος μήπως υπάρχει βιντεάκι στο γιου τιουμπ με κανένα ξενοπήδημα του Παπακωνσταντίνου με την πεθερά του Τραγάκη, κάπου κατά τη δεκαετία του 40 και τελικά η γυναίκα του Τραγάκη είναι όντως κόρη του Παπακωνσταντίνου, μόνο που δεν το ξέρει η ίδια, αλλά το ανακάλυψε η Μαρίλη;

9. bouuu - 04/06/2010

Βγάλατε νύχια σύντροφοι αλλά η Μαριλού λέει και κάποιες αλήθειες μέσα από τον χαζοχαρούμενο μεταμοντέρνο τρόπο γραφής της (εσωστρέφεια, μικρόκοσμοι, ναρκισισμοί).
Γι΄ αυτό βάλτε τα νύχια μέσα και μην επιτίθεστε με αντίστοιχο χαζοχαρούμενο μεταμοντέρνο τρόπο.Ο κόσμος έχει βαρεθεί να βλέπει ΄΄αριστερούς¨ να αντιμετωπίζουν με τον ΙΔΙΟ τρόπο όσους διαφωνούν (ειρωνική η Μαριλού ειρωνικοί και οι αριστεροί, κακιασμένη η Μαριλού κακιασμένοι και οι αριστεροί). Που σκατά χάνεται κάθε φορά η αριστερή διαφορετικότητα;
Το πεδίο μάχης είναι η κοινωνία και εκεί η Μαριλού ακούγεται περισσότερο. Όχι μόνο γιατί γράφει στο καθεστωτικό Βήμα αλλά γιατί η ρηχή σε αρκετά σημεία δημοσιογραφία της είναι πιο υποφερτή και οικεία στον κόσμο από βαθυστόχαστες αναλύσεις που κυνηγούν την ουρά τους.
Μέχρι λοιπόν να διατυπώσουμε αναλύσεις με βάθος και χωρίς ουρά τουλάχιστον να κάνουμε διακριτή την αριστερή ηθική.

ΥΓ. Μαριλού έχεις ωραίο όνομα για δημοσιοφραφία, τα υπόλοιπα να τα δουλέψεις!!

10. Ένας αναγνώστης της Καθημερινής - 04/06/2010

Φίλε bouuu προσπάθησα αλλά δεν είδα ίχνη μεταμοντέρνου τρόπου γραφής στη Μαρίλη. Ούτε σε αυτό της το ρεπορτάζ, ούτε και σε πλήθος άλλων που επιχείρησε να κάνει πολιτική παρέμβαση μέσω κοινωνικού τύπου ρεπορτάζ. Η δημοσιογραφική ουσία της Μαρίλης είναι αυτό ακριβώς που αναφέρει ο syrizitis: Αυθαιρεσίες, προκατάληψη, ειρωνία και τρεις – τέσσερεις εντυπωσιακές λεπτομέρειες. Και μια ανατριχιαστική έπαρση. Στην απάντησή της η Μαρίλη κάνει ότι δεν καταλαβαίνει. Το θέμα δεν είναι τα γεγονότα, είναι μια εμπαθής, και τελικά εμετική περιγραφή, είναι οι χαρακτηρισμοί, είναι τα ψεματάκια. Συγνώμη αλλά αυτό δεν είναι δημοσιογραφία.
Όσο για το αν η αριστερά ακούγεται πολύ λιγότερο είναι γιατί άφησε την κάθε Μαρίλη να παράγει πρότυπα γραφής. Χάρηκα για την απάντηση του syriziti. Της απαντάει με το ίδιο νόμισμα (πες τον ειρωνικό ή κακιασμένο), αλλά και οι κρίνοντες κρίνονται. Και η Μαρίλη στο συγκεκριμένο άρθρο έπεσε πολύ κάτω από τη βάση. Στην τελική θα έπρεπε να περιμένει ότι μια τέτοιου ύφους επίθεση στην αριστερά δεν θα έμενε αναπάντητη.

11. πασιχαρής - 05/06/2010

Οταν κοτζάμ (λέμε τώρα) Σύριζας (και οι σκέψεις που τον περιβάλλουν) δεν μπορεί να αντιληφθεί την διαφορά ρεπορταζ-ευθυμογραφήματος, δεν είναι να απορεί κανείς που το έρεισμά του στην κοινωνία βρίσκεται σε βάθη που χρειάζεται βαθυσκάφος γιά να τα ατενίσει κανείς. Ψυχραιμία σύντροφοι (και προ πάντων όχι τόσο βαθυστόχαστεςε αναλύσεις).

12. Σώτος Τριανταφύλλου - 05/06/2010

Όταν κοτζάμ συντάκτρια (λέμε τώρα) του επιμάχου (ξαναλέμε τώρα) πονηματιδίου θεωρεί ότι κάνει ρεπορτάζ κι όχι σάτυρα,
πως να αντιληφθούν την εν λόγω διαφορά οι σκέψεις που περιβάλλουν βαθυσκάφος;
Τωόντι δεν είναι να απορεί κανείς γιά το χάλι μιάς κοινωνίας με ερείσματα που εκφράζονται από τη βαθυστόχαστη (εδώ κι αν λέμε τώρα) γραφίδα της κας Μαριλής. Όχι πιό βαθειάς από της Έλενας Ακρίτας, αλλά εφάμιλλης σε βαθύτητα..
Που και που να διαβάζουμε και τίποτ άλο εχτός από άθενς βόις, ε;

13. Πανωλεθριαμβευτικός - 05/06/2010

Πασιχαρή, στο χωριό μου λέμε «όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια». Στο χωριό σου λογικά λένε «όσα δεν φτάνει η δημοσιογραφία τα κάνει ευθυμογραφία».
Δεκτή πάντως η διευκρίνηση ότι η Μαρίλη δεν είναι δημοσιογράφος. Να της το πεις μαλακά, γιατί από την έπαρση με την οποία γράφει, νομίζει ότι είναι Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ.
Όσο για την αριστερά, είναι σαν τον ΠΑΟΚ. Δεν χρειάζεται να κερδίζεις για να είσαι ΠΑΟΚάρα. Για την ακρίβεια, γίνεσαι ακόμη πιο ΠΑΟΚ όταν χάνεις. Το ίδιο και με την αριστερά. Στην προκειμένη περίπτωση το μέγεθος δεν μετράει.

14. bouuu - 05/06/2010

Σύντροφοι σε 3 δισεκατομμύρια χρόνια θα σβήσει ο ήλιος.Μην μου πει κανείς αύριο μεθαύριο ότι δεν το είχα επισημάνει.
Ας χρησιμοποιηθεί επομένως η δημιουργικότητα και πρωτοπορία της αριστεράς στην εξέρευση υλοποιήσιμων, κοινωνικά δίκαιων και πειστικών λύσεων και ας αφήσουμε την κριτική με λογοτεχνίζουσες πινελιές και ανησυχίες σε δεύτερο πλάνο.Άλλωστε στην λογοτεχνία πάντα πρώτοι ήμασταν, αλλού υστερούμε.
Λοιπόν: μία μέρα πιο κοντά στο σβήσιμο, δύο μέρες, τρεις μέρες, τέσσερις μέρες…..

15. Enescu666 - 05/06/2010

Νομιζω εχουμε χασει το θέμα.
Το θεμα δεν ηταν αν η δημοσιογραφια ηταν ακριβης,ή αν η κ. Μαργωμενου ειναι δημοσιογραφος ή ευθυμογραφος,αλλά η κακόβουλη επίθεση των εφημερίδων του «συστηματος»,μεμονωμένα εναντια στην αριστερα με σκοπο να την αποδομησουν με βαση οχι πολιτικους αλλα άλλου είδους τρόπους.
Αυτο πρέπει να κρατήσουμε,και αυτο θελω να μας πει η κ. Μαργωμενου αν εχει τα κοτσια.Ποιος της ανεθεσε να παει στην συγκεντρωση;Ηταν προειλλημενη η αποφαση χλευασμου ή η εκβαση;Γιατι αντιστοιχου επιπεδου επιθεσεις δεν γινονται και σε αλλους χωρους και ειδικα στην εξουσια;Εχετε δυο μετρα και δυο σταθμα;

16. ennui - 05/06/2010

Η όλη λογική των πειστικών λύσεων πάντως οδηγεί μαθηματικά στην διατήρηση του υπάρχοντος, δεδομένου ότι αυτό είναι το πιο πειστικό. Η κριτική μπορεί να είναι κυρίως λογοτεχνίζουσα και η αριστερά κυρίως κριτική. Ας το αποδεχτούμε αυτό κι ας συνεχίσουμε.

Αυτό που είναι εντυπωσιακό με τον ψευδή δημοκρατισμό των Μήντια είναι ότι όλοι αποκτούνε λόγο και άποψη χωρίς είναι υποχρεωμένοι πρωτύτερα να έχουν λόγο και άποψη. Είμαι περίεργος να δω πώς θα τα βγάλουνε πέρα σε καιρούς κρίσης με όλους τους φελλούς που έχουνε μαζέψει.

17. πασιχαρής - 05/06/2010

Σύντροφοι, διακρίνω μία σεξιστική χροιά στα σχόλιά σας αλλά αυτό δεν εκπλήσσει. Σφάλλετε (γιά να μην πω ότι κάνετε το άσπρο μαύρο) όταν λέτε ότι η αριστερά υφίσταται επίθεση, η αριστερά (και ειδικά ο Σύριζα) τα καταφέρνει να επιτίθεται στον εαυτό της μιά χαρά, το αποδεικνύει κάθε μέρα με τις γραφικότητές της. Γιά το επίδικο, φρονώ ότι η Μαργωμένου έκανε λάθος να απαντήσει. Ο δημοσιογράφος μιλάει με τη δουλειά του (και κρίνεται γι αυτήν) και δεν χρειάζεται να απολογείται στον πρώτο τυχόντα κακοήθη.

Με αγωνιστικούς χαιρετισμοί

18. Enescu - 05/06/2010

κ πασιχαρή.Προφανώς και η κατάρρευση ωφείλεται και σε εσωτερικές αδυναμίες της αριστεράς.Αλλα ειδικά την εποχή της δημοσκοπικης ανοιξης η επιθεση ηταν πολυ ισχυρη και απαραδεκτη.Θελω να πω οτι η εξωτερικη επιθεση τροφοδοτεί την εσωτερική φαγωμάρα και τούμπαλιν.
Επισης ειναι προφανες οτι η επιθεση ειναι δυσαναλογη του μεγεθους της αριστερας,των ευθυνων της, και της πραγματικης εσωκομματικης «φαγωμαρας».Γιατι απο τη φυση του ο συνασπισμος,και ο ΣΥΡΙΖΑ κατ’επεκταση ,ειναι σχηματα που οι διαφωνιες ειναι απολυτως λογικες.Και για να το γενικευσω η αριστερά είναι ενας χωρος πολυφωνίας, δημοκρατίας, προβληματισμού, αντιπαράθεσης και οι διαφωνίες που μπορει να πάρουν και εμπρηστικό χαρακτήρα είναι κατι φυσιολογικό και υγιές.Αυτές οι διαφωνίες όμως εντέχνως διογκώνονται και παρουσιαζονται ως βαβυλονια!Το γεγονος αυτο με τη σειρα του πυροδοτει δυσαρεσκεια και εσωκομματικη μουρμουρα και ουτω καθ’ εξής.

19. syrizitis - 05/06/2010

Φίλε πασιχαρή
Δεν είμαι κακοήθης, ειρωνία αγόρασα (4 ευρώ μαζί με το ντιβιντι), ειρωνία πούλησα (για την ακρίβεια χάρισα).
Η κα Μαρίλη απάντησε γιατί δεν είναι συνηθισμένη να δέχεται ίδιου ύφους κριτική, και αυτό την έτσουξε.
Στην ουσία συμφωνώ με τους περισσότερους που έγραψαν για την απόπειρα αποδόμησης της αριστεράς (απ’ έξω και δόξα τον θεό κι από μέσα).
Αν η αιτία της κακοδαιμονίας της αριστεράς είναι τα ειρωνικά σχόλια στα blogs ευχαρίστως να τα κόψουμε, αλλά θυμάμαι και στην προ blog εποχή στον ίδιο μικρό κήπο παίζαμε τα κουβαδάκια μας. Κάπου αλλού είναι λοιπόν το πρόβλημα.

20. bouuu - 06/06/2010

Πίστη και πειστικότητα δίνει το όραμα.Το όραμα θέλει φαντασία και η φαντασία πρέπει κάποια στιγμή να ηγηθεί,να κυβερνήσει(πάρτε βαθιές εισπνοές).
Να σταματήσει η αριστερά να γκρινιάζει σαν 5 χρονών παιδί που του πήραν την μπάλα. Ελά να παίξουμε λίγο μπαλίτσα!
Ξεκινά και το μουντιάλ.Άμα το πάρει η πατριωτική(sic) Εθνική μας Ομάδα μέχρι και τον Χελάκη βλέπω πρόεδο του ΣΥΡΙΖΑ(εδώ έγιναν η Δαμανάκη και ο Κωνσταντόπουλος θα μου πεις…).Δεν περιγράφωωωωω άλλοοοοοο!

(Όλα είναι δρόμος και Όλοι στους δρόμους)

21. Μαρξ Φακτορ - 07/06/2010

Εξαιρετική η απάντηση του Συριζιτη στην λαιφ στάιλ καμμένη (στην έγκεφαλική εννοια) δημοσιοκαφρίλα της «κυρίας» που μετρώντας μπύρες και κοιτώντας μπλουζάκια βγάζει το ψωμί της αυτοαποκαλούμενη δημοσιογράφος. Το αξιοσημείωτο δεν ειναι ο αυτοπροσδιορισμός της αλλά η αποδοχή του απο τον εργοδότη της. Αυτό για μένα σηματοδοτεί το πως βλέπουνε την διαμόρφωση της κοινής γνώμης οι ιδιοκτήτες εφημερίδων και καναλιών.

22. Karl Marx II - 13/11/2010

Απαγορευεται να σατυριζεται η αριστερα??

Μονο η αριστερα μπορει να γελοιοποιει και να
κολλαει ταμπελες στους άλλους??

Οι απαντήσεις στο αρθρο δειχνουν τη σοβαροφάνεια
ανθρώπων που ευτυχώς δεν προκειται ποτε να διαχειριστουν την εξουσία.

syrizitis - 15/11/2010

Μην φάμε έχω φτιάξει γλαρόσουπα…

23. Φοιτητης γλωσσολογίας - 16/02/2012

Θα το γράψω κι ας άργησα: Στις εξετάσεις μαθήματος του Πανεπιστημίου Αιγαίου, ζητήθηκε από τους φοιτητές να βρουν 3 παραδείγματα σεξιστικού λογου σε κείμενο της Κας Μαργωμένου. Εγώ προσωπικά βρήκα 9, βαθμολογήθηκα με άριστα, κι ας βγήκα πρώτος από την εξέταση του μαθήματος…


Αφήστε απάντηση στον/στην wintifada Ακύρωση απάντησης