jump to navigation

Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; 08/06/2010

Posted by the left and the crisis in Ανανεωτική Πτέρυγα, Πολιτική επικαιρότητα, ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ, Τσίπρας Αλέξης.
Tags: , ,
trackback

Το ερώτημα έχει νόημα διότι από τη μια οι δεκανείς και οι λοχίες του ΣΥΝ ανοίγουν σαμπάνιες στο διαδίκτυο, από την όμως οι λοχαγοί και οι στρατηγοί του επιτελείου του Τσίπρα έχουν πάθει νευρικό κλονισμό από την αποχώρηση των ανανεωτικών. Διότι καλός είναι ο χουλιγκανισμός άμα θες να στήσεις σχήμα των ΕΑΑΚ, αλλά άμα θες να στήσεις κοινοβουλευτικό κόμμα (και μάλιστα εντός Βουλής), χρειάζεσαι πολιτική και όχι συνδικαλισμό.
Αντικειμενικά λοιπόν από την έκβαση του 6ου συνεδρίου του ΣΥΝ, έχασε η λέξη αριστερά και λέξη ενότητα. Δηλαδή κάηκαν δύο γερά χαρτιά του Συριζα. Ανεξαρτήτως εσωκομματικών συσχετισμών, η κοινωνία καταλαβαίνει μια ακόμα διάσπαση σε μια βαρεμένη, αυτιστική, κλεισμένη στον μικρόκοσμο αριστερά. Ακόμα κι αν είναι ρεζίληδες και πουλημένα τομάρια όποιοι αποχωρούν, κάθε διάσπαση προστίθεται στο πρόβλημα ανυποληψίας και αναξιοπιστίας της αριστεράς, και σε μια τέτοια περίοδο, ακόμη περισσότερο.

Ήταν επιτυχία του Τσίπρα το 6ο συνέδριο;

Το 6ο συνέδριο δεν ξεκίνησε με την προοπτική της διάσπασης. Για την ακρίβεια μέσα στα πολλά ψέματα που λέει η Ανανεωτική, λέει και μια αλήθεια: Το συνέδριο το ζήτησε και το επέβαλε ο Τσίπρας με πρόσχημα την εσωκομματική κατάσταση, αλλά με μοναδικό στόχο να επιβεβαιώσει την ηγεσία του. Αν ένα τέτοιο συνέδριο καταλήγει σε διάσπαση, είναι αποτυχημένο και μάλιστα πολύ.

Το συνέδριο δεν κατέληξε σε νίκη για την ηγεσία Τσίπρα. Και όσο κι αν τα χαζοχαρούμενα χαμόγελα του Σαββατόβραδου ήθελαν να δείξουν αυτοπεποίθηση, η αποχώρηση του «κοσμήματος του Κοινοβουλίου» από τον ΣΥΝ είναι ανοικτή πληγή, που μέρα τη μέρα, με τη βοήθεια των ΜΜΕ θα αιμορραγεί περισσότερο. Η κίνηση της Α.Π. δεν εγγράφεται στο καρνέ με τις επιτυχίες του Αλέξη. Εκτός κι αν η Κουμουνδούρου λάτρεψε τον μακαρίτη τον Γκρόζο που έλεγε το ανεπανάληπτο «όσο πιο αριά, τόσο πιο χοντρά τα σκόρδα».

Η επόμενη μέρα δεν μπορεί να καλυφθεί με απόπειρες νεκρανάστασης ενός Συριζα σε τέλμα. Ο καθένας καταλαβαίνει, ακόμη κι αν είναι ο φανατικότερος οπαδός της οδού Βαλτετσίου, ότι η επιχείρηση «αναστήλωση Συριζα» δεν θα ενθουσιάσει ούτε τα κομματικά μέλη. Η πολιτική απόφαση του συνεδρίου, άντε να ευχαριστήσει τους συγγραφείς της, τα μέλη της νεολαίας, κάποιους θερμόαιμους του Κοκκινοπράσινου και λίγους από τον Συριζα που ακούνε τη λέξη επανίδρυση και νιώθουν τέλεια.

Κάτι ξέρει ο Φώτης…

Γιατί φεύγει η Ανανεωτική Πτέρυγα (καταρχήν από τα όργανα και ίδωμεν); Η απάντηση δεν αφορά τον Συριζα. Ουδεμία σχέση έχει η αποχώρηση των Ανανεωτικών με τις σχέσεις ΣΥΝ – Συριζα.

Η αποχώρηση των Ανανεωτικών έχει σχέση με την κατάρρευση του ευρώ και τη χρεοκοπία της χώρας.

Περίεργο; Όχι.

Η Ανανεωτική Πτέρυγα έστειλε το σήμα στους σωστούς αποδέκτες: Είμαστε εδώ, είμαστε καθαροί και υπεύθυνοι, εκτός ενός απρόβλεπτου Συριζα και ενός διφορούμενου ΣΥΝ. Είμαστε έτοιμοι και αν –οσονούπω- κληθούμε, αναλαμβάνουμε.

Όποιος νομίζει ότι ο Κουβέλης μπόρεσε να αντέξει στον αριστερίστικο Συριζα τον Δεκέμβρη του 2008, αλλά δεν άντεξε στον Συνασπιστικό Συριζα του 2010, δεν έχει καταλάβει έναν Χριστό από το τι εστί ανανεωτική αριστερά. Είναι σαν να παρομοιάζεις τον Κουβέλη με τον Σαπουνά που αποχώρησε από το Κόκκινο επειδή είχε πολιτικές διαφωνίες. Ποτέ δεν καθόρισαν οι πολιτικές διαφωνίες τη στάση της ανανεωτικής αριστεράς. Την καθόρισε ο πολιτικός πραγματισμός.

Η στάση της Ανανεωτικής Πτέρυγας ετοιμαζόταν καιρό. Οι ραγδαίες οικονομικές και κοινωνικές ανατροπές αναγκαστικά συνοδεύονται και από πολιτικές ανατροπές. Μέσα σε λίγους μήνες τα σημάδια ήταν καταιγιστικά: Η Μπακογιάννη, η στάση του ΛΑΟΣ, οι 3 του ΠΑΣΟΚ, η Ανανεωτική Πτέρυγα, οι Βγενόπουλοι – Δασκαλόπουλοι. Η αναμόρφωση του πολιτικού σκηνικού με την επιχείρηση «καθαρά χέρια» (Μαντέλης, Τσουκάτος, Τσοχατζόπουλος, Ρουσόπουλος, Βουλγαράκης κοκ). Ο γάτουλας Παπαδημούλης υπομονετικά έχτιζε αδιάφθορο προφίλ με τις εξεταστικές: «να πιάσουμε τους κλέφτες», «να κελαηδήσουν οι ύποπτοι», «πιάστηκαν με τη γίδα στην πλάτη» και άλλα χαριτωμένα.

Συσσωρεύονται επομένως οι όροι για μια επόμενη μέρα κυβερνητικής διαχείρισης που θα έρθει, είτε συμπληρώνοντας, είτε αντικαθιστώντας το σημερινό κυβερνητικό προσωπικό.

Με τον κίνδυνο λοιπόν διασποράς πανικού, βροντοφωνάζω: «Ο Κουβέλης ανεξαρτητοποιείται, ήγγικεν η ώρα, πάρτε τα λεφτά από τις τράπεζες»…

Τα περί συμφωνίας με το ΠΑΣΟΚ, με κομμάτι του ΠΑΣΟΚ, ή με τους Οικολόγους – Πράσινους, ίσως ισχύουν από σήμερα, ίσως όχι, αλλά δεν παίζουν τον καθοριστικό ρόλο στην απόφαση της Ανανεωτικής Πτέρυγας.

Το σίγουρο είναι ότι ο Φώτης δεν έφυγε επειδή τον εκνεύρισαν οι κραυγές των πιτσιρικάδων του Τσίπρα. Και τόσα χρόνια υπέμεινε και τον Αλαβάνο και τον Ρούντι και τους νεοκομμουνιστές. Στην πραγματικότητα χέστηκε για δαύτους. Έφυγε επειδή βλέπει ότι οσονούπω η τράπουλα ξαναμοιράζεται και θέλει να είναι από τους πρώτους εξ αριστερών του ντήλερ.

Ο Φώτης έφυγε από τα όργανα επειδή κάνει πολιτική. Ο Αλέξης την πάτησε επειδή νομίζει ότι πολιτική είναι οι ομιλίες, οι δηλώσεις και τα συνέδρια.

Γκαφατζήδες ή προβοκάτορες;

Η αλήθεια είναι ότι ο Τσίπρας νόμιζε πως η Α.Π. εκβιάζει, και αργά κατάλαβε ότι η Α.Π. εννοούσε τον εκβιασμό. Όταν το κατάλαβε, από τη μια δεν μπορούσε να κάνει πίσω (είχε κάνει αιμοβόρικες δηλώσεις ότι θα σκίσει τη γάτα μπροστά στα δικά του παιδιά), από την άλλη -έτσι κι αλλιώς- δεν γλύτωνε τη διάσπαση.

Έτσι εξηγούνται και οι προσυνεδριακές επιθέσεις εναντίον του Μετώπου. Ο Τσίπρας υποσχόταν στην Ανανεωτική ότι θα καθαρίσει τον Αλαβάνο και τους άτακτους του Συριζα, θα περιορίσει τον Λαφαζάνη, και θα πάνε όλοι μαζί. Έλπιζε διακαώς ότι ο Αλαβάνος θα διασπάσει τον Συριζα. Ο Αλέκος (που όπως κι ο Φώτης, κι αυτός κάνει πολιτική) άφησε ξεκρέμαστα τα όνειρα του Βίτσα, δεν αποχώρησε από τον Συριζα, έκανε και τη θανατηφόρα δήλωση στο Σπόρτιγκ μια βδομάδα πριν το Συνέδριο ότι «θα δώσουμε την ψυχή μας για τον Συριζα». Και αντί ο Αλαβάνος να διευκολύνει τον Αλέξη, διευκόλυνε τον Φώτη. Τι περίεργο!!!

Στράφι πήγε λοιπόν το μεγαλοφυές σχέδιο εξευμενισμού της Πτέρυγας. 

Οι ζόρικες δηλώσεις ότι «τη Δευτέρα παίρνουμε τον Συριζα στα χέρια μας», τα πρωτοσέλιδα της Αυγής για τη «νέα εποχή για τον Συριζα», το άνοιγμα στο συνέδριο που ήταν βασικά πέσιμο στο Μέτωπο, το κλείσιμο στο συνέδριο που ήταν μεγαλύτερο πέσιμο στο Μέτωπο, στόχευαν σε ένα και μόνο πράγμα: Να πείσουν ότι ακόμα κι αν δεν κατάφεραν να καθαρίσουν τον Συριζα πριν το Συνέδριο, θα τον καθαρίσουν μετά.

Προφανώς η Ανανεωτική δεν πείστηκε (δεν πολυασχολιόταν κιόλας), βρήκε την αφορμή, τα μάζεψε κι έφυγε.

Οι δηλώσεις για επανίδρυση του Συριζα και προχώρημα με όσους «εξακολουθούν να εμπνέονται από το ιδρυτικό του συμβόλαιο» είναι της πλάκας. Όχι επειδή το ιδρυτικό συμβόλαιο πολλάκις χρησίμεψε για χαρτί τουαλέτας από όσους σήμερα αποφάσισαν να το τιμήσουν. Αν ο Αλέξης, μετά την διάσπαση του ΣΥΝ, εκβιάσει και τη διάσπαση του Συριζα, θα πάρει τα σκήπτρα από κάτι τροτσκιστές που έχουν διασπάσει το άτομο. Άσε που στις επόμενες βουλευτικές εκλογές, με λειψό τον ΣΥΝ από τα δεξιά και κολοβό τον Συριζα από τα αριστερά, θα λείπουν καμπόσοι για να φτάσουμε στο 3%.

Μετά την αποχώρηση της Α.Π. δεν νομίζω να πιστεύουν στην Κουμουνδούρου ότι ο Αλαβάνος θα φύγει για να τους αφήσει στην ηρεμία τους. Έτσι κι αλλιώς ο Σύριζα είναι σαν το ευρώ: Δεν προβλέπεται διαδικασία αποχώρησης. Και όπως μάθαμε και από τον γραμματέα της νεολαίας, χρειάζεται να περάσει καιρός για να πεις ναι ή όχι στο ευρώ. Λογικά και ο Αλέκος θα ακολουθήσει την υπόδειξη: Θα περάσει καιρός για να πει ναι ή όχι στον Σύριζα. Και αν είναι να πει ναι, το πώς θα είναι τότε ο Σύριζα, ίσως κανένας να μην μπορεί σήμερα να προβλέψει.

Υ.Γ. Νο 1: Αλήθεια, σήμερα που ο ΣΥΝ –και όχι ο Συριζα- είναι σε πορεία διάσπασης, πόσοι από τους παπαγάλους που κατηγορούσαν για διασπαστές τον Αλαβάνο, τις συνιστώσες, ή τον Λαφαζάνη, θα καταπιούν τη γλώσσα τους;

Μπορούν να εξηγήσουν τα παιδιά της Κουμουνδούρου για ποιο λόγο έγινε η αντι-Μέτωπο εκστρατεία με τα λαμπρά δημοσιεύματα της Αυγής; Ποιος ήταν τελικά ο διασπαστής; Ο Αλαβάνος ή ο Κουβέλης; Ή ισχύει ο ζαχαριαδισμός: Τι μπρόκολα, τι λάχανα;

Πόσοι θα ζητήσουν συγνώμη για τα μηνύματα με τα οποία μας κατέκλυζαν τις προηγούμενες μέρες για το νέο κόμμα με αρχηγό τον πρώην αρχηγό;

Πόσοι θα παραδεχτούν δημοσίως ότι τελικά η διάσπαση δεν ήρθε από τον Αλαβάνο (όπως εύχονταν), αλλά από τον Κουβέλη (όπως απεύχονταν);

Γιατί τα σαΐνια της Κουμουνδούρου ποτέ δεν κατηγόρησαν το «κόσμημα του κοινοβουλίου» ότι φτιάχνει νέο πολιτικό φορέα και ότι έχει «διαμετρικά αντίθετο πολιτικό σχέδιο»;

Υ.Γ. Νο2: Οι παραπάνω ερωτήσεις προφανώς είναι ρητορικές.

Σχόλια»

1. Μετατροτσκιστής - 08/06/2010

Αλήθεια πιστεύεις πως ο Σαπουνάς έφυγε από το Κόκκινο επειδή είχε πολιτικές διαφορές;

syrizitis - 08/06/2010

Δεν παίρνω όρκο, αλλά μου φαίνεται πολύ πιθανότερο από το να φεύγει ο Κουβέλης από τον ΣΥΝ λόγω πολιτικής διαφωνίας.

2. Σώτος Τριανταφύλλου - 08/06/2010

Καλά, βουλωμένο γράμμα διαβάζεις ρε φίλε!
Όπως ακριβώς τα λες είναι αγαπητέ. Με την μικρή παραλλαγή μόνο ότι οι Κουβέλης & Co δεν είναι ότι μυρίζονται κάποια ριζική αναδιανομή πολιτικών χαρτιών που μπορεί και να μην υπάρξει.
Μάλλον ακολουθούν, λέω εγώ τώρα, το βασικό ένστικτο της ανανεωτικής αριστεράς, να δηλώνει πάντα πρόθυμη και διαθέσιμη, αν είναι να ληφθούν «εθνικές» πρωτοβουλίες.
Όπως ορθότατα περιγράφεις την τακτική Παπαδημούλη, στήνονται από τώρα στην ουρά γιά όταν (επιτέλους!) έρθει η ώρα της εθνικής ευθύνης και πρέπει μία μεγάλη εθνική συνεννόηση να σώσει την πατρίδα/παρτίδα.
Ο πιό επιτυχημένος ευρωβολευτής μας όμως πλασάρεται ως το γκανιάν της αριστεράς. Τα βλέπει όλα, αλλά με τα λεφτά των αλλωνών στην πόκα που παίζεται στα πίσω δωμάτια των περί την Κουμουδούρου μεγάλων ξενοδοχείων.
Ή γιά να το πούμε κι αλλοιώς είναι ο παπατζής που αντι με ταχυδακτυλουργία να εξαφανίζει το φασόλι κάτω από την κούπα που πόνταραν οι άλλοι, κοιτάει να βάζει φασόλι κάτω από όλες τις κούπες. Όλα τα πονταρίσματα κερδίζουν.

Προς το παρόν δουλεύει τον Τσίπρα ότι του προσφέρει διαύλους προς τον αποχωρήσαντα ανανεωτικό χώρο, άρα ως χρήσιμος και έγκυρος και ενωτικός συνίσταται γιά προώθηση και από κει μεριά.
Ταυτόχρονα φαίνεται να κρατάει και τους αποχωρήσαντες διότι είναι ο πρώτος υποψήφιος πέμπτος γιά να κάνουν αναγνωρισμένο κοινοβουλευτικό κόμμα. Μεγαάαλη υπόθεση.
Σπρώχνεται και στην ρολίνα της κάθαρσης, όπως ορθότατα επισημαίνεις, ως μία ακόμα υποψηφιότητα υπεύθυνου και κοινωνικά ευαίσθητου πολιτικού.

Πάντως το θέρος ήγγικεν, η αριστερά πρωτοστατεί ως γνωστόν στα μπάνια του λαού και πάμε τώρα να δούμε τι δίνουν τα γραφεία (στοιχημάτων) γιά τις δημοτικές.
Αν ο Παπαδημούλης είναι γατόνι, να δούμε αν θα παίξει γιά υποψήφιος δήμαρχος ή περιφερειάρχης. Καλά, Σαλονίκη πάμε φουλ γιά τη μεγάλη δημοκρατική ανατροπή, όπως τάχε πει ο Φώτης. Ματσάρα μιλάμε, με κόντρα όλο το φασισταριό απ’ τη μία και τον Παπαφλέσσα – Κουράκη με τα καΐκια απ’ την άλλη. Θα ζήσουμε στιγμές εθνικης ανάτασης.

Δική μου, ταπεινή και υποκειμενική εκτιμησούλα: το ελληνικό φαυλότατο πολιτικό σύστημα είναι πιό στέρεο απ’ ότι φανταζόμαστε. Τουλάχιστον στερεότερο και με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση ώστε να χρειαστεί να προσφύγει ποτέ τόσο άμεσα σε τέτοιες νούλες. Έχει τις δικές του, εφάμιλλες και μεγαλύτερες, ώστε να τους χρειάζεται απλώς γιά γαρνιτούρα στο πανηγύρι της δημοκρατίας που πρέπει να στήνει ο εκάστοτε pretender.

Για το ΥΓ σου. Η απάντηση είναι κανείς! Νόου πρόμπλεμ λέμε. Πρώτον γιατί η τσιπροσύνη διακρίνεται γιά τη συνέπειά της, οπότε γιατί ν’ αλλάξουν τροπάρι; Έτσι κι αλλιώς, ο Αλαβάνος τάκανε όλα που δεν έκατσε να τον τουμπεκιάσουν τα τσιπρόπουλα (που, ας μην ξεχνάμε, ο ίδιος είχε ουσιαστικά πρωτοδιορίσει).
Και δεύτερον γιατί η τσιπροσύνη συγκροτείται κατ’ εξοχήν στη βάση εχθρών. Ε, τους ίδιους έχει που είχε και πρώτα. Άρα θα συνεχίσει να (αυτο)μπετονάρεται στην ίδια βάση. Γιατί ποιός θα ζητήσει το λόγο; Η οργάνωση Κόκκινο διά του Πανούλη Κοσμά ή η κ. Χριστοδουλοπούλου ή διάφοροι Γιαννόπουλοι;; Χα!

3. syrizitis - 08/06/2010

Αξιότιμε κύριε Σώτο Τριανταφύλλου
Έχεις απόλυτο δίκιο για την τακτική Παπαδημούλη. Προσωπικά μου θυμίζει πέρα από τον παπατζή με το φασόλι, εκείνον που μπροστά στη ρουλέτα σπάει τις μάρκες του και τις βάζει φίφτυ φίφτυ στο κόκκινο και στο μαύρο. Η μαλακία είναι ότι έτσι δεν χάνεις πολλά, αλλά δεν κερδίζεις και τίποτα.
Ο Παπαδημούλης τώρα κλαψουρίζει και προσεύχεται να ξαναγυρίσει η Α.Π. στο κόμμα και να παίξει τη γέφυρα. Αμ δε. Οπότε ή θα αναγκαστεί να πάει με τους 5 της Ανανέωσης (καθυστερημένος και λοιδωρούμενος – ήδη τον κάρφωσαν ότι άλλα τους είπε Σάββατο πρωί και τελείως άλλα μέσα στο συνέδριο), ή θα μείνει σε ένα κόμμα εχθρικό, χωρίς καμιά βάση στήριξης. Δηλαδή κατέληξε να παραστήσει τον Αποστάτη των Αποστατών.
Προσωπικά πιστεύω ότι πέραν της επόμενης μέρας στον ΣΥΝ (στην οποία πόνταρε αγρίως με την ομιλία του βάζοντας υποψηφιότητα για τη μετά Τσίπρα εποχή, αλλά πήγε στον κουβά με την αποχώρηση Κουβέλη), σχεδιάζει είτε την Περιφέρεια Αττικής, είτε το Δήμο Αθήνας, έχοντας (σωστά) τη γνώμη ότι το ΠΑΣΟΚ θα είναι πιεσμένο. Μέχρι τότε όμως μεσολαβούν πολλά.

4. Β.Α. - 08/06/2010

Ένα καλό που άκουσα το πρωί:
Πώς θα ονομαστεί το νέο κόμμα;
Οικολόγοι Πράσινοι – Ανανεωτική Πτέρυγα
Αρχικά ΟΠΑΠ και βασικό σύνθημα «ένας στους δύο κερδίζει»

5. kostas - 08/06/2010

Δεν μπόρεσα να διαβάσω όλο το κείμενο σου.
Μέχρι τη μέση είχαν συσσωρευτεί τόσες λάθος
εκτιμήσεις και μάλιστα με αλαζονικό υφάκι
«εγώ ξέρω» που βαρέθηκα.
Ξέρεις όταν προσπαθείς να προσαρμόσεις την
πραγματικότητα στο σενάριο σου, γελοιοποιήσε.

Το λάθος για κάποιους είναι ότι χτίσανε όλη την πολιτική
τους ανάλυση πάνω στο δεξιό συνασπισμό. Επειδή αυτό
δεν βγαίνει από τα πράγματα, τώρα κάνουν λογικές πιρουέτες.

Δεν λέω να πει κανείς «α! να τώρα ο ΣΥΝ πήγε αριστερά».
Αλλά σίγουρα δεν μπορεί να λέει ότι πήγε δεξιά. Αντιθέτως.

Κρύψε λοιπόν λόγια και δες και λίγο γύρω σου πριν
βροντοφωνάξεις πόσο πολύ δίκιο έχεις…

6. Tas - 08/06/2010

Η χαμένη τιμή της μεταδικτατορικής Αριστεράς, στο σύνολό της, είναι τετελεσμένο Γεγονός !
Η οικονομική Κρίση είναι το αποτέλεσμα της Κρίσης των πολιτικών αξιών και θεσμών.
Όπως ακριβώς έπραξαν ΟΛΑ τα μεταδικτατορικά κόμματα έτσι και η οργή του κόσμου δεν θα αφήσει τίποτα όρθιο !
Η Αναγέννηση είναι υπόθεση των Λαών και ΟΧΙ των πολιτικοπολιτικάντηδων που αναχαράζουν υποκειμενικές πολιτικο-ιδεοληψίες και όχι μόνο ΔΕΝ παράγουν ανθρωποκεντρικές ιδεολογίες αλλά τους απολείπεται και η ικανότητα να εξελίξουν της υπάρχουσες !
Κύριοι, γιατί η λέξη «Σύντροφος» κατέστη καινή περιεχομένου, Χάσαμε ΟΛΟΙ τη «μπάλα», γιατί τα όποια μηνύματα της ΕΠΟΧΗΣ, (από την αποχή ως τις εξεγέρσεις), τα ερμηνεύσαμε ΛΑΘΟΣ, επαληθεύοντας έτσι το τεράστιο χάσμα μεταξύ Λαού και πολιτικών «ηγεσιών».
Τα λάθη, ήρθε ο καιρός, να τα πληρώσουμε ΟΛΟΙ !
Ναι και το γνωρίζουμε επίσης ΟΛΟΙ, ότι ο «τοκετός» έχει τους οξείς πόνους του αλλά το ΝΕΟ δυστυχώς δεν έχει άλλο τρόπο για να ΓΕΝΝΗΘΕΙ !
Πάμε ανεπιστρεπτί για ΑΛΛΑ…

7. ΑΡΚ - 08/06/2010

Από ότι διάβασα σήμερα η ομάδα του Φώτη στο κοινοβούλιο δεν δικαιούται χρήματα + προνόμια που έχουν οι κανονικές κοινοβουλευτικές ομάδες.
Πιστέυω ότι θεωρούν τον υπόλοιπο ΣΥΝ εν δυνάμει δικό τους, αφού είναι η μοναδική ομάδα εκεί μέσα που κάνει πολιτική, και άρα δεν αποκλείω και την περίπτωση με την «έξοδό» τους να τραβήξουν και τον υπόλοιπο ΣΥΝ εκτός ΣΥΡΙΖΑ. Αυτή τη στιγμή δηλαδή έχουν άτομα μέσα (Παπαδημούλης) και έξω από τον ΣΥΝ για να κάνουν παιχνίδι.
Δηλαδή προφανώς η κίνηση έχει σχέση με το γενικότερο κλίμα πολιτικής αναδιάταξης, αλλά οι άμεσοι στόχοι τους μάλλον είναι πιο πεζοί. Αυτό το μήνυμα εξ άλλου τους δίνει και η ομάδα Τσίπρα, αλλά και το Αριστρό Ρεύμα του ΣΥΝ.

8. ΚΜ - 08/06/2010

Αγαπητέ Συριζίτη, κι εσύ αντιλαμβάνεσαι τελικά την πολιτική σαν μικροελιγμούς, μικροσυνομωσίες και «κόλπα».

Η ομοιότητα Αλαβάνου-Τσίπρα είναι ότι και οι δύο αντιλαμβάνονται την πολιτική σαν άσκηση ποίησης και ευφυολογημάτων μπροστά στις κάμερες. Δε βλέπω τη διαφορά που βλέπεις εσύ μεταξύ του Αλαβάνου που κάνει πολιτική (επειδή δεν διέσπασε το ΣΥΡΙΖΑ) και του Τσίπρα που δεν κάνει πολιτική (επειδή βγάζει λόγους σε συνέδρια και διέσπασε το ΣΥΝ).

Και όντως η ΑΠ κάνει πολιτική, αλλά όχι για το λόγο που υποστηρίζεις, ότι δηλαδή διέγνωσαν το «παράθυρο ευκαιρίας» και έκαναν την κίνησή τους την κατάλληλη στιγμή. Κάνουν πολιτική επειδή από χρόνια έχουν ξεκαθαρίσει τους στόχους τους (ναι, είναι αυτοί που λες) και έχουν τσιμεντάρει ιδεολογικά τη μικροσκοπική βάση τους. Αυτή η μακρόχρονη ιδεολογική προετοιμασία είναι που τους επιτρέπει να κάνουν πολιτική.

Σημείωσε, όμως, ότι γι’ αυτούς οι μηχανορραφίες όντως συνιστούν πολιτική, επειδή έτσι κάνουν πολιτική τα αστικά κόμματα.

Όχι όμως τα αριστερά, που αν θέλουν να φέρουν ανατροπές έχουν ανάγκη από την παρέμβαση των λαϊκών μαζών στις εξελίξεις. Αυτό είναι που δεν αντιλαμβάνεται κανένας στον παρόντα ΣΥΝ ή ΣΥΡΙΖΑ, αφού η πολιτική δουλειά στον κόσμο και το ξεκαθάρισμα των πολιτικών του θέσεων για ολόκληρο το κοινωνικό και το πολιτικό σύστημα έχει μπει κάτω από το χαλί. Με τακτική του «βλέποντας και κάνοντας» και φτηνά κόλπα προσπαθεί κι αυτός να αντιμετωπίσει την ταξική πάλη.

Οι προσπάθειές των «ανανεωτών» θα είναι αποτυχημένες και καθόλου δε βλέπω δυνατότητες να αξιοποιηθούν από την αστική τάξη. Το λαϊκό ΠΑΣΟΚ απεχθάνεται την ανανεωτική κουλτούρα. Το αστικό ΠΑΣΟΚ ξέρει να παίζει το παιχνίδι διεμβολισμού της αριστεράς πολύ καλύτερα από όσο εκείνοι ξέρουν να πλασάρονται. Είναι λάθος η άποψη ότι το ΠΑΣΟΚ έχει ξοφλήσει και ότι η αστική τάξη τώρα στρέφεται προς εναλλακτικές λύσεις. Τουλάχιστον ούτε για τώρα ούτε και για τον ορατό χρονικό ορίζοντα μπροστά μας.

Και επίσης οι «ανανεωτές» πάσχουν από τη μόνιμη αρρώστια της ανανέωσης, το «μεγαλοπιάσιμο». Θέλουν, αυτό που δεν κατάφεραν να κάνουν στο ΣΥΝ να το πετύχουν στο ΠΑΣΟΚ…

Μπα, το πολύ να φτιάξουν κανένα γκρουπούσκουλο, στυλ Μπίστη. Η ΑΠ (όχι ως ρεύμα αλλά ως οργανωτική οντότητα) έχει ημερομηνία λήξης το τέλος της θητείας των νύν βουλευτών της.

Νίκος - 15/06/2010

Περισσός,8 του Ιούνη 2010…

ΚΜ - 06/07/2010

Μπα, καμιά σχέση και είναι κι εύκολο να το καταλάβεις.

9. αστυάνακτας - 08/06/2010

Το κείμενο σας προσπαθεί να φτιάξει ιστορίες….η αλήθεια είναι ότι για να φτιάχνει κανεις ιστορίες πρέπει να έχει ταλέντο..και σεις δεν έχετε…πιο συγκεκριμένα:
Το συνέδριο μας,το επιβάλμε εμείς ως βάση…με τις περιφερειακές συνελέυσεις. Η βάση επιζητούσε συνέδριο ακριβώς μετά τις εκλογές…Ποιοι δε το ήθελαν; Η ανανεωτική πτέρυγα, τμημα του ρεύματος και ο Αλαβάνος….που ως τη τελευταία στιγμή με την έναρξη του συνεδρίου προσπάθησε να το απαξιώσει. είναι αλήθεια αυτό ή όχι;
Το Μέτωπο έχει διαφορετικό πολιτικό σχέδιο από εκείνο του ΣΥΡΙΖΑ ναι ή όχι;
Τι ακριβώς είναι το μέτωπο; Συνιστώσα του ΣΥΝ, νέος πολιτικός σχηματισμός με επικεφαλής τον Αλαβάνο; Τι ακριβώς;
Γιατί ο Αλαβάνος δε συμμετέχει στη Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ;
Ολη η βάση του ΣΥΝ είναι υπέρ της εμπλοκής με το ΣΥΡΙΖΑ…αυτό ψηφίσαμε στο συνέδριο…αλλά δεν προκειται εμείς τα απλά μέλη μιας συνιστώσας να λοιδορούμαστε…να δουλεύουμε στις συνοικίες για το ΣΥΡΙΖΑ και να ρχεται από τη μια μεριά ο Κουβέλης κι από την ‘αλλη ο Αλαβάνος να λένε οτι θέλουν…αυτά θα τελειώσουν…φαινεται ότι ο Κουβέλης δε το κατάλαβε..κι ο Αλαβάνος κάνει ότι δε το καταλαβαίνει…Το ΣΥΡΙΖΑ εμείς το φτιάξαμε….δε θα αφήσουμε για τίποτε να χαθεί….
Η ενότητα της αριστεράς είναι αναγκαιότητα κι όποιος δε το καταλαβαίνει δε ξέρει που πατά και που πηγαίνει…

10. syrizitis - 09/06/2010

Φίλε αστυάνακτα υπερασπίζεσαι έντιμα μια ανέντιμη κατάσταση.
Δύο ακόμη ρητορικά ερωτήματα:
Ζήτησε ο Κουβέλης το κτήριο της Κουμουνδούρου στο ραντεβού του με τον Αλέξη ή όχι;
Ποια δύο ιστορικά στελέχη του ΣΥΝ θα αποκλειστούν από τον Αλέξη λόγω καταστατικού από την ΠΓ του ΣΥΝ το Σάββατο στην ΚΠΕ, και θα γίνει του Κουτρούλη ο γάμος;

11. Κ.Λ. - 09/06/2010

Ρε συ αστυάνακτα μπορείς μήπως να απαντήσεις τα ρητορικά ερωτήματα;
Και αφού τα απαντήσεις θα σου πω κι εγώ για το Μέτωπο και τον Αλαβάνο.
Μάθατε όλοι να λέτε τις λέξεις «διαφορετικό πολιτικό σχέδιο».
Σιγά σιγά, δεν συνέλαβε ο Βίτσας καμιά γαμάτη έννοια. Αν με το «διαφορετικό πολιτικό σχέδιο» εννοείτε «σχέδιο για διαφορετικό πολιτικό φορέα», να μάθετε να μιλάτε ελληνικά.
Αλλιώς να μιλήσουμε για το πολιτικό σχέδιο που έχει ο Τσίπρας τους τελευταίους μήνες.

12. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; « Πρωτοβουλία για την Αντισυστημική Αριστερά - 09/06/2010

[…] Posted by syrizitis […]

azkaban - 10/06/2010

Επανίδρυση του ΣΥΝ;; -μα μόλις έκανε συνέδριο!!…έβγαλε πολιτική απόφαση, «νέα» ηγεσία…τι τσαμπουνάμε τώρα;…

Επανίδρυση του ΣΥΡΙΖΑ;; -μα έχει πρόσφατες αποφάσεις συνδιασκέψεων και πορεύεται!!…σε μία πορεία συνοχής ανά έναν ή δύο το πολύ…τι μπορεί να φαντασιωθεί κανείς;…

Τσίπρας-Αλαβάνος-Λαφαζάνης-Παπαδημούλης (και Μπαλάφας παρακαλώ -μην τον ξεχνάμε…), θα πορευθούν εν ειρήνη αλα μπρατσέτο όλοι μαζί…το πιστεύει κανείς αυτό;;;
Στο ερώτημα «ποιος έχασε-ποιός κέρδισε» -η απάντηση είναι μία: ένα εικοσάχρονο πείραμα που δεν κατάφερε να λύσει τις εσωτερικές αντιφάσεις και τις αντιθέσεις του, δεν παρήγαγε νέες ιδέες -έφτασε σε ένα τέλος, ή ένα σταυροδρόμι με πολλές φυγές. Ποιός θα πάει που -λίγο έως καθόλου ενδιαφέρει αυτόν τον τόπο. Αν κάποιοι ακολουθήσουν τον συσίφειο δρόμο -μόνοι τους θάναι.
Υπάρχει διέξοδος -αλλά όχι μέσα από το μόρφωμα και τους συντελεστές του. Αυτοί που φύγαν ή θα φύγουν -ξεχάστε τους. Ας κοιτάξουν να βρούν βηματισμό -παράλληλο και όχι ασύμπτωτο με το ΚΚΕ. Αιρετικό αυτό που λέω -για πολλούς, αλλά το να πας σπίτι σου δεν είναι λύση σε αυτή τη συγκυρία.

13. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; « Πρωτοβουλία για την Αντισυστημική Αριστερά - 09/06/2010

[…] Σχόλια» […]

14. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; « Πρωτοβουλία για την Αντισυστημική Αριστερά - 09/06/2010

[…] 1. Μετατροτσκιστής – 08/06/2010 […]

15. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; « Πρωτοβουλία για την Αντισυστημική Αριστερά - 09/06/2010

[…] Αλήθεια πιστεύεις πως ο Σαπουνάς έφυγε από το Κόκκινο επειδή είχε πολιτικές διαφορές; Απάντηση […]

16. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; « Πρωτοβουλία για την Αντισυστημική Αριστερά - 09/06/2010

[…] syrizitis – 08/06/2010 […]

17. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; « Πρωτοβουλία για την Αντισυστημική Αριστερά - 09/06/2010

[…] Δεν παίρνω όρκο, αλλά μου φαίνεται πολύ πιθανότερο από το να φεύγει ο Κουβέλης από τον ΣΥΝ λόγω πολιτικής διαφωνίας. Απάντηση […]

18. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; « Πρωτοβουλία για την Αντισυστημική Αριστερά - 09/06/2010

[…] 2. Σώτος Τριανταφύλλου – 08/06/2010 […]

19. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; « Πρωτοβουλία για την Αντισυστημική Αριστερά - 09/06/2010

[…] Για το ΥΓ σου. Η απάντηση είναι κανείς! Νόου πρόμπλεμ λέμε. Πρώτον γιατί η τσιπροσύνη διακρίνεται γιά τη συνέπειά της, οπότε γιατί ν’ αλλάξουν τροπάρι; Έτσι κι αλλιώς, ο Αλαβάνος τάκανε όλα που δεν έκατσε να τον τουμπεκιάσουν τα τσιπρόπουλα (που, ας μην ξεχνάμε, ο ίδιος είχε ουσιαστικά πρωτοδιορίσει). Και δεύτερον γιατί η τσιπροσύνη συγκροτείται κατ’ εξοχήν στη βάση εχθρών. Ε, τους ίδιους έχει που είχε και πρώτα. Άρα θα συνεχίσει να (αυτο)μπετονάρεται στην ίδια βάση. Γιατί ποιός θα ζητήσει το λόγο; Η οργάνωση Κόκκινο διά του Πανούλη Κοσμά ή η κ. Χριστοδουλοπούλου ή διάφοροι Γιαννόπουλοι;; Χα! Απάντηση […]

20. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; « Πρωτοβουλία για την Αντισυστημική Αριστερά - 09/06/2010

[…] 3. syrizitis – 08/06/2010 […]

21. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; « Πρωτοβουλία για την Αντισυστημική Αριστερά - 09/06/2010

[…] Αξιότιμε κύριε Σώτο Τριανταφύλλου Έχεις απόλυτο δίκιο για την τακτική Παπαδημούλη. Προσωπικά μου θυμίζει πέρα από τον παπατζή με το φασόλι, εκείνον που μπροστά στη ρουλέτα σπάει τις μάρκες του και τις βάζει φίφτυ φίφτυ στο κόκκινο και στο μαύρο. Η μαλακία είναι ότι έτσι δεν χάνεις πολλά, αλλά δεν κερδίζεις και τίποτα. Ο Παπαδημούλης τώρα κλαψουρίζει και προσεύχεται να ξαναγυρίσει η Α.Π. στο κόμμα και να παίξει τη γέφυρα. Αμ δε. Οπότε ή θα αναγκαστεί να πάει με τους 5 της Ανανέωσης (καθυστερημένος και λοιδωρούμενος – ήδη τον κάρφωσαν ότι άλλα τους είπε Σάββατο πρωί και τελείως άλλα μέσα στο συνέδριο), ή θα μείνει σε ένα κόμμα εχθρικό, χωρίς καμιά βάση στήριξης. Δηλαδή κατέληξε να παραστήσει τον Αποστάτη των Αποστατών. Προσωπικά πιστεύω ότι πέραν της επόμενης μέρας στον ΣΥΝ (στην οποία πόνταρε αγρίως με την ομιλία του βάζοντας υποψηφιότητα για τη μετά Τσίπρα εποχή, αλλά πήγε στον κουβά με την αποχώρηση Κουβέλη), σχεδιάζει είτε την Περιφέρεια Αττικής, είτε το Δήμο Αθήνας, έχοντας (σωστά) τη γνώμη ότι το ΠΑΣΟΚ θα είναι πιεσμένο. Μέχρι τότε όμως μεσολαβούν πολλά. Απάντηση […]

22. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; « Πρωτοβουλία για την Αντισυστημική Αριστερά - 09/06/2010

[…] 4. Β.Α. – 08/06/2010 […]

23. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; « Πρωτοβουλία για την Αντισυστημική Αριστερά - 09/06/2010

[…] 4. Β.Α. – 08/06/2010 […]

24. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; « Πρωτοβουλία για την Αντισυστημική Αριστερά - 09/06/2010

[…] Ένα καλό που άκουσα το πρωί: Πώς θα ονομαστεί το νέο κόμμα; Οικολόγοι Πράσινοι – Ανανεωτική Πτέρυγα Αρχικά ΟΠΑΠ και βασικό σύνθημα “ένας στους δύο κερδίζει” Απάντηση […]

25. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; « Πρωτοβουλία για την Αντισυστημική Αριστερά - 09/06/2010

[…] 5. kostas – 08/06/2010 […]

26. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; « Πρωτοβουλία για την Αντισυστημική Αριστερά - 09/06/2010

[…] Κρύψε λοιπόν λόγια και δες και λίγο γύρω σου πριν βροντοφωνάξεις πόσο πολύ δίκιο έχεις… Απάντηση […]

27. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; « Πρωτοβουλία για την Αντισυστημική Αριστερά - 09/06/2010

[…] 6. Tas – 08/06/2010 […]

28. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; « Πρωτοβουλία για την Αντισυστημική Αριστερά - 09/06/2010

[…] Η χαμένη τιμή της μεταδικτατορικής Αριστεράς, στο σύνολό της, είναι τετελεσμένο Γεγονός ! Η οικονομική Κρίση είναι το αποτέλεσμα της Κρίσης των πολιτικών αξιών και θεσμών. Όπως ακριβώς έπραξαν ΟΛΑ τα μεταδικτατορικά κόμματα έτσι και η οργή του κόσμου δεν θα αφήσει τίποτα όρθιο ! Η Αναγέννηση είναι υπόθεση των Λαών και ΟΧΙ των πολιτικοπολιτικάντηδων που αναχαράζουν υποκειμενικές πολιτικο-ιδεοληψίες και όχι μόνο ΔΕΝ παράγουν ανθρωποκεντρικές ιδεολογίες αλλά τους απολείπεται και η ικανότητα να εξελίξουν της υπάρχουσες ! Κύριοι, γιατί η λέξη “Σύντροφος” κατέστη καινή περιεχομένου, Χάσαμε ΟΛΟΙ τη “μπάλα”, γιατί τα όποια μηνύματα της ΕΠΟΧΗΣ, (από την αποχή ως τις εξεγέρσεις), τα ερμηνεύσαμε ΛΑΘΟΣ, επαληθεύοντας έτσι το τεράστιο χάσμα μεταξύ Λαού και πολιτικών “ηγεσιών”. Τα λάθη, ήρθε ο καιρός, να τα πληρώσουμε ΟΛΟΙ ! Ναι και το γνωρίζουμε επίσης ΟΛΟΙ, ότι ο “τοκετός” έχει τους οξείς πόνους του αλλά το ΝΕΟ δυστυχώς δεν έχει άλλο τρόπο για να ΓΕΝΝΗΘΕΙ ! Πάμε ανεπιστρεπτί για ΑΛΛΑ… Απάντηση […]

29. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; « Πρωτοβουλία για την Αντισυστημική Αριστερά - 09/06/2010

[…] 7. ΑΡΚ – 08/06/2010 […]

30. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; « Πρωτοβουλία για την Αντισυστημική Αριστερά - 09/06/2010

[…] Από ότι διάβασα σήμερα η ομάδα του Φώτη στο κοινοβούλιο δεν δικαιούται χρήματα + προνόμια που έχουν οι κανονικές κοινοβουλευτικές ομάδες. Πιστέυω ότι θεωρούν τον υπόλοιπο ΣΥΝ εν δυνάμει δικό τους, αφού είναι η μοναδική ομάδα εκεί μέσα που κάνει πολιτική, και άρα δεν αποκλείω και την περίπτωση με την “έξοδό” τους να τραβήξουν και τον υπόλοιπο ΣΥΝ εκτός ΣΥΡΙΖΑ. Αυτή τη στιγμή δηλαδή έχουν άτομα μέσα (Παπαδημούλης) και έξω από τον ΣΥΝ για να κάνουν παιχνίδι. Δηλαδή προφανώς η κίνηση έχει σχέση με το γενικότερο κλίμα πολιτικής αναδιάταξης, αλλά οι άμεσοι στόχοι τους μάλλον είναι πιο πεζοί. Αυτό το μήνυμα εξ άλλου τους δίνει και η ομάδα Τσίπρα, αλλά και το Αριστρό Ρεύμα του ΣΥΝ. Απάντηση […]

31. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; « Πρωτοβουλία για την Αντισυστημική Αριστερά - 09/06/2010

[…] 8. ΚΜ – 08/06/2010 […]

32. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; « Πρωτοβουλία για την Αντισυστημική Αριστερά - 09/06/2010

[…] Μπα, το πολύ να φτιάξουν κανένα γκρουπούσκουλο, στυλ Μπίστη. Η ΑΠ (όχι ως ρεύμα αλλά ως οργανωτική οντότητα) έχει ημερομηνία λήξης το τέλος της θητείας των νύν βουλευτών της. Απάντηση […]

33. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; « Πρωτοβουλία για την Αντισυστημική Αριστερά - 09/06/2010

[…] 9. αστυάνακτας – 08/06/2010 […]

34. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; « Πρωτοβουλία για την Αντισυστημική Αριστερά - 09/06/2010

[…] Το κείμενο σας προσπαθεί να φτιάξει ιστορίες….η αλήθεια είναι ότι για να φτιάχνει κανεις ιστορίες πρέπει να έχει ταλέντο..και σεις δεν έχετε…πιο συγκεκριμένα: Το συνέδριο μας,το επιβάλμε εμείς ως βάση…με τις περιφερειακές συνελέυσεις. Η βάση επιζητούσε συνέδριο ακριβώς μετά τις εκλογές…Ποιοι δε το ήθελαν; Η ανανεωτική πτέρυγα, τμημα του ρεύματος και ο Αλαβάνος….που ως τη τελευταία στιγμή με την έναρξη του συνεδρίου προσπάθησε να το απαξιώσει. είναι αλήθεια αυτό ή όχι; Το Μέτωπο έχει διαφορετικό πολιτικό σχέδιο από εκείνο του ΣΥΡΙΖΑ ναι ή όχι; Τι ακριβώς είναι το μέτωπο; Συνιστώσα του ΣΥΝ, νέος πολιτικός σχηματισμός με επικεφαλής τον Αλαβάνο; Τι ακριβώς; Γιατί ο Αλαβάνος δε συμμετέχει στη Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ; Ολη η βάση του ΣΥΝ είναι υπέρ της εμπλοκής με το ΣΥΡΙΖΑ…αυτό ψηφίσαμε στο συνέδριο…αλλά δεν προκειται εμείς τα απλά μέλη μιας συνιστώσας να λοιδορούμαστε…να δουλεύουμε στις συνοικίες για το ΣΥΡΙΖΑ και να ρχεται από τη μια μεριά ο Κουβέλης κι από την ‘αλλη ο Αλαβάνος να λένε οτι θέλουν…αυτά θα τελειώσουν…φαινεται ότι ο Κουβέλης δε το κατάλαβε..κι ο Αλαβάνος κάνει ότι δε το καταλαβαίνει…Το ΣΥΡΙΖΑ εμείς το φτιάξαμε….δε θα αφήσουμε για τίποτε να χαθεί…. Η ενότητα της αριστεράς είναι αναγκαιότητα κι όποιος δε το καταλαβαίνει δε ξέρει που πατά και που πηγαίνει… Απάντηση […]

35. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; « Πρωτοβουλία για την Αντισυστημική Αριστερά - 09/06/2010

[…] 10. syrizitis – 09/06/2010 […]

36. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; « Πρωτοβουλία για την Αντισυστημική Αριστερά - 09/06/2010

[…] Σάββατο στην ΚΠΕ, και θα γίνει του Κουτρούλη ο γάμος; Απάντηση Categories: Uncategorized Σχόλια (0) Trackbacks (0) Γράψτε ένα […]

37. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; « Πρωτοβουλία για την Αντισυστημική Αριστερά - 09/06/2010

[…] Posted by syrizitis […]

38. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; | ΕΥΔΑΠ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ - 09/06/2010

[…] Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; Posted on Ιουνίου 8, 2010 by ftanei_pia ` 09/06/2010 By Ftanei_pia (Αναδημοσίευση από syrizitis) […]

39. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; | ΕΥΔΑΠ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ - 09/06/2010

[…] Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; Posted on Ιουνίου 8, 2010 by ftanei_pia ` 09/06/2010 By Ftanei_pia (Αναδημοσίευση από syrizitis) […]

40. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; | ΕΥΔΑΠ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ - 09/06/2010

[…] Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; Posted on Ιουνίου 8, 2010 by ftanei_pia ` 09/06/2010 By Ftanei_pia ` (Αναδημοσίευση από syrizitis) […]

41. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; | ΕΥΔΑΠ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ - 09/06/2010

[…] Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; Posted on Ιουνίου 8, 2010 by ftanei_pia ` 09/06/2010 By Ftanei_pia ` (Αναδημοσίευση από syrizitis) […]

42. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; | ΕΥΔΑΠ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ - 09/06/2010

[…] Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; Posted on Ιουνίου 8, 2010 by ftanei_pia ` 09/06/2010 By Ftanei_pia ` (Αναδημοσίευση από syrizitis) […]

43. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; | ΕΥΔΑΠ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ - 09/06/2010

[…] Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; Posted on Ιουνίου 8, 2010 by ftanei_pia ` 09/06/2010 By Ftanei_pia ` (Αναδημοσίευση από syrizitis) […]

44. Σώτος Τριανταφύλλου - 09/06/2010

Αστυάναξ φιλαράκο μου, πιάνεσαι κορόιδο, όχι επειδή είσαι, αλλά επειδή θες να πιαστείς. Εννοώ ότι επενδύεις με την καλή σου θέληση τα ψευτοπολιτικά γεγονότα που κατασκευάζονται μετά από κάθε γύρο στην πράσινη τσόχα της Κουμουνδούρου και κατ’ επέκταση της Βαλτετσίου.
Να στα κωδικοποιήσω με τη μορφή ερωτημάτων γιά να μην παιδευόμαστε με υψηλό μαρξισμό, ψιλοακατάλληλο μάλιστα να ερμηνεύσει την υψηλή τέχνη της πόκας (Διότι ποκαδόροι ήταν ή κατήντησαν οι πλείστοι, αν όχι όλοι, των ηγετίσκων αυτήνης της αριστεράς). Λοιπόν:

1. Μπορεί κανείς να έχει την ψευδαίσθηση ότι θα γινόταν συνέδριο, αν δεν το ήθελε η ευρύτερη ομάδα Τσίπρα;
Το παραήθελε επειδή και μόνο τη βόλευε ή έτσι εκτιμούσε.

2. Ποιός μπλόκαρε την εφαρμογή των αποφάσεων τριών συνδιασκέψεων, ιδιαίτερα της τρίτης; Κάποιοι λέγοντας ναι, ναι, οπωσδήποτε και μετά το κορόιδο (βλ. ΚΠΔ, Ανάσα), κάποιοι όπως τα τσιπράκια του ΣΥΝ με πρόσχημα τις πιέσεις της Ανανεωτικής κλπ. Αλήθεια, εκείνες οι κάρτες μέλους τι γίνανε; Να τις κάνουμε μασούρι ή κάδρο;

3. Να αφήσουμε τον ίδιο τον Τσίπρα, που άντε, να πούμε ότι πελάγωσε καθώς εκλήθη να παραστήσει τον πρόεδρα όλων των φυλών. Τα νεαρά στελεχά του (Καρίτζηδες, δημοσιογραφοραδιοφωνατζήδες και τέτοιοι), τι χειρισμούς έκαναν από το Γενάρη του 2009 και δώθε; Είπατε τίποτε γιά την ενότητα της αριστεράς; 2ο κύμα, Ανάσα πως την υπηρέτησαν την εν λόγω ενότητα; Όχι στα λόγια, αυτά είναι τζάμπα. Στην πράξη;

4. Τον κομματικό πατριωτισμό ποιός τον υποδαύλιζε όλον αυτόν τον καιρό;

5. Οι κκ. Βίτσας, Φλαμπουράρης και Παπαδόπουλος τι ρόλο έπαιζαν σε αυτήν τη ρημάδα τη Γραμματεία του Σύριζα;
Με αλαζονεία, αυταρχισμό και συνδικαλισμούς επιπέδου συνέλευσης πρωτοετών στους τοπογράφους μηχ.;

6. Η περίφημη νεολαία ΣΥΝ, που σίγουρα έζησε τη μεγάλη στιγμή της το Δεκ. 08, όπως τέλος πάντων την έζησε, πως έχει συμβάλλει στις εξελίξεις; Εγώ έχω δει κουτσαβακισμό, ξερειςποιός είμεγώ, αγελαίο πνεύμα και οπαδισμό εφάμιλλο ομάδας του περιφερειακού Β’ Πειραιώς. Τι ενότητα της αριστεράς λέμε τώρα… Μήπως έκανε κι η μύγα κώλο;

Απλά, συγκεκριμμένα ερωτήματα. Ωραία, ο Αλαβάνος είναι μπήξε και δείξε. Οι άλλοι όμως που παίζουνε μόνο μπαρμπούτι τι να μας πούνε γιά ενότητα και πολιτικό σχέδιο.

Α προπό πολιτικό σχέδιο. Αυτό πάλι είναι σχετικά νέας εισαγωγής ορολογία. Επειδή αλλάζουμε μέρα παρά μέρα θέσεις, δηλαδή δεν έχουμε καθόλου και επειδή δεν έχουμε στρατηγική, δηλαδή είμαστε μονίμως στο επίπεδο των τακτικών κινήσεων
(που χωρίς μαζική δυναμική είναι απλά πόκα) μάθαμε τώρα το πολιτικό σχέδιο.
Ο πολιτικά νεάντερταλ Βίτσας έμαθε το πολιτικό σχέδιο και μας έχει ζαλίσει τον έρωτα. Ανάθεμα ρε παιδιά κι αν ξέρει τη διαφορά μεταξύ πολιτικού σχεδίου, πολιτικών θέσεων και πολιτικών προτάσεων. Τι ψάχνω θα μου πεις τώρα…

Σπάστα και ξαναρίχτα Τσιπράκο! Ασόδυο έφερες φουκαρά…

45. bouuu - 09/06/2010

Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ;Χμμμμ.
Μέχρι τώρα γνωρίζαμε οτι η κακοδαιμονία της αριστεράς οφειλόταν στο ότι δεν έδινε απαντήσεις.Αναθεώρηση.Απλά έχει ξεχάσει να θέτει τα ερωτήματα.

Ο Χαμένος τα παίρνει όλα, ο χαμένος τα παίρνει όλαα(ανεξαρτήτου ερώτησης)

46. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; « ΣΥ.ΡΙΖ.Α. ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΥΔΑΠ - 09/06/2010

[…] (Αναδημοσίευση από  syrizitis) […]

47. Ποιος έχασε και ποιος κέρδισε από το συνέδριο του ΣΥΝ; « ΣΥ.ΡΙΖ.Α. ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΥΔΑΠ - 09/06/2010

[…] (Αναδημοσίευση από  syrizitis) […]

48. Ili Geri - 09/06/2010

Ti να πω… για την αποχώρηση της πτέρυγας….όταν μιλάμε για δημοκρατία και σεβασμό στις αποφάσεις του σχήματος που μετέχουμε όλοι είτε μέσα από συνιστώσες είτε ως ανένταχτοι … Η υποκρισία έπρεπε να τελειώσει … Τωρα που «επεσαν» οι μάσκες … ας μας εξηγησει ο κ. Κουβελης τι περισσότερο/λιγότερο έκανε η ΑΠ μεσα στον ΣΥΝ από αυτό που κατηγορεί την ..ΚΟΕ (ας πουμε) στον ΣΥΡΙΖΑ ; .. δεν το κατάλαβα ποτέ …

Όταν αυτοί γουστάρουνε συνευρέσεις με τις ηγεσίες του πολιτικού συστήματος σε βαθμό να αγνούνε τις συλλογικές αποφάσεις .. τοτε ας χρεωθούν αποκλειστικά και μόνοι τους την φυγομαχία σαν τον Αλαβάνο.. δεν τους φταίει κανείς «μικρός & απειρος» Τσίπρας.. Ισα -ισα του χρωστούν υπομονή και υπομονή και μεγαλοψυχία (για τις προσβολές τυπου «θα δουμε μετά τις εκλογές», «δειπνα με Κυρκο κλπ κλπ..» «Προεδρος Παπούλιας» …και μια που το θυμηθηκα … γιατί κύριε Τσίπρα δεν προτεινε ο ΣΥΡΙΖΑ τον Μανώλη Γλέζο για Προεδρο της Δημοκρατίας; … που χάθηκε η τόλμη, η αναγνωριση των αξιών, η πρόταση για κάτι διαφορετικό-εμβληματικό-τιμητικό ?…(ηταν τοσο «αυτονόητο» για μενα – φταίω βεβαια που δεν το είχα γραψει εγκαιρα … ισως η επιθεση από τον αστυνομικό με το σπρει να μηνειχε συμβει … ισως ο Χρυσοχοίδης να είχε «φιλοτιμηθεί» να ζητησει μια συγγνώμη ..τότε …)

και εχω και δυο ερωτηματα ακόμη:

1. Ποια ειναι τα ονοματα των ~318 απεχόντων του συνεδρίου του ΣΥΝ ? (για να τους γνωρίζουμε πλεον …)

2. Ποιες ειναι οι προγραμματικές «ΣΥγκλίσεις» πλεον ; Γιατί καλή ειναι η κριτική στον «μικρό» και άπειρο Τσίπρα… αλλά ας μας εξηγησουν τωρα οι «φυγοκεντροι» με ποιον θα κανουν «προγραμματική αντιπολίτευση» .. πε ποιους θα βρεθούν τελικά πιο κοντά και ποια ειναι η δυναμική που θα αναπτύξουν. Τό ίδιο ερώτημα και για τον Κουβέλη και τον Αλαβάνο… και αν τελικά άξιζε να «χύσουν» την καρδάρα με το γάλα που με τόση ελπίδα είχαν μαζέψει προ τριετίας…

Δεν ξερω τι αποφασιστηκε / αλλαξε / επαναπροσδιοριστηκε στο συνεδριο .. αλλά ότι προέκυψε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ (και απαλλαγμένο επιτελους από εκβιασμούς ενθεν κακειθεν..)ας ΥΠΗΡΕΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΟΠΩΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΩΣ ΚΑΙ ΗΓΕΤΙΚΑ ΕΔΕΙΞΕ Ο ΔΡΑΓΑΣΑΚΗΣ ..

και επιτελους ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ: ΚΑΘΕ ΜΑΧΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΓΕΝΝΑΙΟΤΗΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ -ΟΠΩΣ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ – ΣΤΗΝ Κ Α Λ Π Η !!!

μετά … αρχίζουν τα «κρεμασταρια» … από κάποιες «αλεπούδες» …

Αιντε..

όσο για τις «ανωνυμες κραυγες και ψιθυρους» περί » …νέο εχθρό; ( Μέτωπο, Αλαβάνος, ) … »

ένα έχω να πω: αμα εχεις τετοιους φίλους («δημοκρατες», «αλληλεγυους», με «σεβασμό» στις συλλογικές αποφάσεις, μαχητές, ακεραιους,αξιόπιστους, με συνεπεια τύπου Αλαβάνου, που πιστευουν σε αρχές, αξίες και προγραμματικές θεσεις .. χωρίς προσωπικές-εγωιστικές μαξιμαλιστικές μικροπολιτικές…) …
τι τους θέλεις τους εχθρούς ? ! ..

Πως μπορεις να βγείς στην κοινωνία και να προτείνεις ΑΛΛΟ ΔΡΟΜΟ… ΜΕΤΩΠΟ .. ΣΥΝΘΕΣΗ .. ΠΑΝΣΤΡΑΤΙΑ .. ΥΠΕΡΒΑΣΗ .. οταν έχεις καταγραφεί στην συνειδηση τόσων και τόσων πρωην «συντρόφων» σαν υποκριτής, εγωιστής, φυγόμαχος, αυθαίρετος, θρασύς,υβριστής … (ας μη πω άλλα)… ?

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΛΠΙΔΑΣ !!! : μόνο αν δηλωσεις απλός στρατιώτης (ΣΑΝ ΤΟΝ ΔΡΑΓΑΣΑΚΗ που τιποτε από όλα τα παραπάνω δεν αφορα τον ιδιο μαλλον, αλλά, αυτούς που «εκφράζονται» από τον Κουβέλη και τον Αλαβάνο..).

Οσο για τον έτερο «διπλωμάτη» Παπαδημούλη … και τα «μανίκια» του .. Φαίνεται να «παίρνει» κάποια μηνυματα .. ελπίζω να μην ειναι ελιγμός τύπου «Μητσοτάκη»…από «κενό πουκάμισο» .. (ξέρετε .. τυπου «σκιαχτρου» που φαίνεται να μετατρεπονται δυστυχώς τα «στολιδια» του Κοινοβουλίου … και του Ευρωκοινοβουλίου ..)

Θα κρατήσω όμως την προτροπή του .. (έτσι γιατί η «ελπίδα» πεθαίνει τελευταία..και σηματοδοτεί και μια συνεση θελω να ελπίζω):
βομβαρδίστε με e-mail … την ηγεσία… με γνώση (που ειναι ζητουμενο) αλλά κυρίως με ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ που είναι ΔΕΔΟΜΕΝΕΣ …

(κι αλλο ερώτημα: αν ηταν πρωθυπουργός ο Κουβελης ή ο Αλαβανος… πόση «αλαζονεία» θα βγάζανε και χλευασμό στις διαδικασίες;..)

49. Και κλάααααμα το Παπαδημούλι « Σκέψεις για τον ΣΥΡΙΖΑ - 09/06/2010

[…] Εξήγησα ήδη ότι ο καλύτερος Ευρωβουλευτής της ελληνικής ιστορίας, πόνταρε τα ρέστα του στο Συνέδριο, επιχειρώντας με μια ηγετική ομιλία (αντάξια μόνον ενός Αλέκου), είτε να εκφράσει τον όλο ΣΥΝ υπό τον εαυτό του στη μετά Τσίπρα εποχή, είτε να πάει άμεσα για δήμαρχος ή περιφερειάρχης. Για αυτό την έπεσε ηπίως και στον Αλέξη και στον Φώτη, για αυτό και πόνταρε στο ρόλο του γεφυροποιού και απέσπασε θερμό χειροκρότημα από το σώμα που διψούσε για ενότητα. […]

50. αστυάνακτας - 09/06/2010

syrizitis
Ευχαριστώ που μου αποίδετε εντιμότητα…Στα ερωτήματά σου δεν μπορώ να απαντήσω άμεσα ,γιατί καθόλου δε μ΄ενδιαφέρουν…έχω να ασχοληθώ με άλλα ζητήματα και όχι με μικρο σαχλαμάρες όπως ζητάει το κτήριο ο τάδε….ποιος θα αποκλειστεί από το η ΠΓ…εκείνο που θέλω είναι να γίνουν πράξη η αποφάσεις του συνεδρίου…

@Κ.Λ
διαφορετικό πολιτικό σχέδιο το λεει κομψα ο Βίτσας για να μη το πει όπως του αξίζει…πως να πεις την πρόταση για αποχώρηση από τη βουλη;….πως να πεις την πρόταση για εξοδο από την ευρωζώνη;.

@Σωτο Τρ.
ε όχι ξέρω πολύ καλά τι μου γίνεται να σαι σίγουρος..
μερικές απαντήσεις
1. Το ήθελε ή όχι η βάση του ΣΥΝ το συνέδριο;Γιατί παραβλέπεις αυτή τη κατάσταση;
2. Οι αποφάσεις της 3η συνδιάσκεψης….εμείς δεν είμασταν εκείνοι που τις κάναμε πράξη, όπου τις κάναμε; Βεβαίως και υπάρχει πρόβλημα, αλλά άλλο πρόβλημα και άλλο πρόθεση.Οι συνιστώσες στις περισσότερες τοπικές είναι άλλωστε ανύπαρκτες…..
3. είναι αλήθεια ότι εσείς και οι ανανεωτικοί ασχολείστε με πρόσωπα
4. Το κομματικό μας πατριωτισμό τον υποδαύλισε ο κύρκος και η Α.Π από τη μια μεριά και ο Αλαβάνος από την άλλη…Η σιγουριά σας ότι δε μας ενδιαφέρει ο ΣΥΝ αποδείχθηκε φρούδα…μας ενδιαφέρει και μας παραενδιαφέρει το κόμμα μας..

5. Μη μιλάς για τη γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ. Πρόκειται για ένα γραφειοκρατικό όργανο που υπονομεύει τη δουλειά χιλιάδων αριστερών ανά την ελλάδα….ποιους εκπροσωπεί ο Σαπουνάς εκτός των 21 ας πούμε….έχω και άλλα παραδείγματα….

6. όσο για τη νεολαία του ΣΥΝ..αριθμητικά ίσως να φτάνει τα μέλη της ΚΟΕ ας πούμε…και θα περίμενα λίγο σεβασμό στη νεολαία…το να τους φτύνεις ε δεν είσαι και μάγκας…

Αλλάζουμε θέσεις;…ωραία…και που το συζητάς αυτό;…φωνάζεις τον Αλαβάνο και κάνεις μέτωπο; σπουδαία τακτική; όσο για τους απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς τι να σου πω;
Για μένα που είμαι ΣΥΝ ευτυχώς που υπάρχει και ο Βίτσας….δε σας βγήκε όπως θα θέλατε….αλλά έπεται και συνέχεια…

ΥΓ: ακόμα περιμένω να μάθω…τι είναι το Μέτωπο…συνιστώσα, τάση της ΚΟΕ,ποτε συγκροτήθηκε…ο Αλαβάνος είναι επικεφαλής…ποιος τον εξέλεξε….;;;;

Αγαπητοί σύντροφοι..έχουμε τη δυνατότητα να διασπαστούμε και να πολυδιασπαστούμε…είναι δύσκολο πράγμα η ενότητα όχι να τη κλείνεις σε όλες τις πτώσεις, αλλά να τη κάνεις πράξη…ποιες οι πρωτοβουλίες για ενότητα πάρθηκαν από το μέτωποςς…εως τώρα μας λέγατε ότι σας μεταφέρουμε το πρόβλημα…τώρα που τα πράγματα είναι περισσότερο ξεκάθαρα…να δούμε τι θα πείτε….Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι πολιτική συμμαχία….και πρωτοστατήσαμε στη δημιουργία του….εμείς μένουμε ανταλάντευτα σ΄αυτή τη θέση…συνδικαλισμοί (που λες κι εσύ) που αναπτύσσονται με ξεχωριστές ομιλίες ,περιοδειες κλπ και με λαικίστικα στυλ «μ’ελος ΣΥΡΙΖΑ» ξεχάστε τα…

51. stayros - 09/06/2010

ποιο ακριβώς έιναι το πολιτικό σχέδιο του ΣΥΝ για την, κρίση την οικονομία κλπ; αν μπορείς συνοπτικά γιατί η αποφαση λίγο με χαώνει με τα πολλά της…
το εξοδος απο την ευρωζώνη είναι άποψη και της ΔΕΑ και της ΚΟΕ και του Μετώπου..Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει καποιες συλλογικά αποφασισμένες θέσεις τις οποίες έχουν τιμήσει και στηρίξει δημόσια όλοι οι παραπάνω….όταν οι εξελιξεις τρέχουν και αιτήματα για να ανοίξει η συζητήση γύρω από το ρόλο του ευρώ και της ΕΕ αντιμετωπίζονται με ταμπού και θέσφατα του ευρωπαισμού τότε τι σε παραξενέυει το γεγονός άτομα και δυνάμεις να λένε ανοιχτά και αυτόνομα την άποψη τους. Εκτός αν η ΚΟΕ ή η ΔΕΑ εχουν αυτοδιαλυθεί και μόνη άποψη που εκφέρεται απο το ΣΥΡΙΖΑ είναι αυτή του ΣΥΝ. Για το θέμα της ευρωζώνης άποψη ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει για να θεωρείται ότι ειναι ανταγωνιστική η άποψη του Μετώπου για έξοδο. Επιπλέον για την απομάκρυυνση απο τη Βουλή αφενός δεν ήταν απλώς φανφαρα αλλα έχει και πολιτικο σκεπτικο και πανω σε αυτό καλειται κανεις να απαντησει ναι η οχι. ειναι δημόσια ειπωμενο και απο ΚΟΕ και απο Αλαβάνο. Επιπλέον προταση είναι, δεν επιβληθηκε πχ με την αποχώρηση απο τη βουλή καποιου βουλευτη που προσκειται στο Μετωπο. Όλα όσα λέγονται και προταθηκαν μεσα στη γραμματεια αλλα κυρίως εντός του πολιτικου κλιματος και χωρου του ΣΥΡΙΖΑ. Δεν προταθηκαν πρωτα στα ΜΜΕ, σε δειπνα, συναντησεις με το Σαμαρα κλπ κλπ. Αρα κανενα ανταγωνιστικο πολιτικο σχεδιο. Όσον αφορα το μετωπο βαλτο στην ιδια κατηγορια με την ΑΝΑΣΑ η το δευτερο κυμα ή ή ή. Κρινεται απο αυτα που δηλώνει και δεν εχει δηλώσει εκτος ΣΥΡΙΖΑ και κυριως απο τις πρωτοβουλιες που θα παρει και θα προσπαθησει να πραξει. Ο ΣΥΝ χωρις βαριδια πλεον οπως λεγεται ευρεως, καλειται υπευθυνα χωρις ναζια και κυνηγια μαγισσων να συμβαλλει με την καταθεση του δικου του πολιτικου σχεδιου. Οχι μονο για το ΣΥΡΙΖα αλλα κυριως για την κοινωνια και τη χωρα.

52. bouuu - 10/06/2010

Προς Αλαβάνο και λοιπές ριζοσπαστικές δυνάμεις:
«Αν δε φαντάζεσαι φωτιές, με κάρβουνα μην παίζεις…»

YΓ. Τα υπόλοιπα είναι τακτικισμοί και λόγια, μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα.

53. Αλκηστις - 06/07/2010

Λίγο αργά μπαίνω στο παιχνίδι των σχολιασμών αλλά τώρα σας ανακάλυψα!!!!!! ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ!!!!!!!!!!!
Εδώ ο κόσμος καίγεται και εσείς χτενίζεστε και τα έχετε κάνει κοτσίδες.

Μα τι νομίζετε ότι ο κόσμος έχει αυτές τις αγωνίες που γράφετε εδώ;
Για να αυτοσυστηθώ είμαι(μάλλον ήμουν) ΣΥΡΙΖΑ μέχρι που άρχισε το πανηγύρι με τον ΑΛΕΚΟ ΘΕΕ ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΠΑΕ (θυμάστε κείνο το καλοκαίρι στη Βαλτετσίου). Ξαναψήφισα ΣΥΡΙΖΑ (το χούι δεν κόβεται εύκολα) αλλά τώρα τι να σας πώ;
Από τη μια οι Ανανεωτικοί να αποχωρούν 8 μήνες αφού βγήκαν βουλευτάδες και με τους ψήφους μας -πρώτη σκέψη βέβαια είναι στο καλό κι απ’ το πεζοδρόμιο, να μη μου ανεβαίνει η πίεση κάθε φορά που βλέπω τον ΜΕΓΑ ΜΑΡΓΑΡΊΤΗ στα κανάλια- από την άλλη το Μετωπο (παντα με κεφαλαίο, ακόμη κι αν πούμε τη φράση «χτύπησα το Μετωπο στον τοίχο»), να κατεβαίνει ΚΟΕ ΔΕΑ με τις σημαιούλες τους στις διαδηλώσεις (αλλά είμαστε ΣΥΡΙΖΑ α! όλα κι όλα) ν’ ακούω τον «ΑΛΕΚΟ ΘΕΕ ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΠΑΕ» να μιλάει για περήφανους Ελληνες για κυβέρνηση «Τσολάκογλου» και λοιπά εθνικοπερήφανα (αλήθεια η ΔΕΑ πώς τ’ ακούει όλα αυτά), η γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ να έχει καταντήσει παιδική χαρά, ο Τσίπρας να θέλει να κάνει παιχνίδι ο Αλέκος να έχει μετανιώσει που του έδωσε το παιχνίδι του…….

Συγχρόνως στην κοινωνία γίνεται της επί χρήμασι…….. και εδώ να τσακώνεστε για το κτίριο της Κουμουνδούρου, τον Φούφουτο και ποιος είναι ποιο ουάου επαναστάτης από τον άλλο, κλπ, κλπ σας (μας) αφιερώνω τους στίχους του Βάρναλη:

Φταίει ο το κακό το ριζικό μας
φταίει ο θεός που μας μισεί
φταίει το κεφάλι μας το ξερό μας
φταίει πρώτα απ’ όλα το κρασί
ποιος φταεί, κανένα στόμα δεν το ‘βρε και δεν το ‘πε ακόμα.

Καληνύχτα

syrizitis - 06/07/2010

Αγαπητή Άλκηστις:
1. Ποτέ δεν είναι αργά να μπεις σε οποιοδήποτε παιχνίδι, πόσο μάλλον στο σχολιασμό.
2. Είμαι απολύτως βέβαιος ότι ο κόσμος δεν έχει τις αγωνίες που γράφω εδώ (για την ακρίβεια ούτε κι εγώ έχω την παραμικρή αγωνία).
3. Κι εγώ ψήφισα Συριζα, κανένας δεν είναι τέλειος.
4. Ήδη πρότεινα την μετονομασία του Μετώπου σε Κούτελο, οπότε θα ταιριάζει με το χτύπημα στον τοίχο.
5. Κι εγώ θα ήθελα να δω τον Αλέξη να κάνει παιχνίδι μόνος του. Σε νιώθω. Νομίζω όμως ότι θα περιμένω πολύ. Ο σ. πρόεδρος ζητάει συνέχεια μπαμπάδες πρόθυμους να τον υιοθετήσουν. Και πάνω που έφυγε ο πατερναλιστής επάρατος εθνικιστής, πλακώσαν άλλοι, κι άλλοι, κι άλλοι… Έχω όμως υπομονή. (Κανένας δεν είναι τέλειος).

Αλκηστiς - 10/07/2010

Αγαπητέ μου πολύ καλό το «υφάκι» αλλά από «τηγανίτα σκέτο λάδι’.
1. Επειδή δεν γουστάρω να «παίξω» με παιχνιδάκια – τα «έπαιξα» και τα ενιωσα στο πετσί μου από τη μεταπολίτευση και δώθε ουκ ολίγες φορές- γιαυτό έλεγα μπας και η σημερινή κατάσταση μας έβγαζε το γράσο από το μάτι και βλέπαμε λίγο πέρα από το κουτάκι μας, αλλά ματαίως.
2. Δεν εχεις την αγωνία σύντροφε -μου δίνει το δικαίωμα το ψευδώνυμό σου να σ’ αποκαλώ έτσι- αλλά μόνο μ’ αυτά ασχολείται το μπλοκ
3. Δεν βαριέσαι σύντροφε κολλήσαμε ένσημα σε μια πάλι προσπάθεια για την περιβότητη ενότητα της Αριστεράς. Μήπως πρώτη φορά θα είναι ή τελευταία….
4. Μπορούν να το πουν και Θανάση, αν θέλουν, ποσώς με ενδιαφέρει, αυτό που με βγάζει από τα ρούχα μου είναι ο ότι καθείς -όχι μόνου του Θαν… συγγνώμη του Μετώπου-, των διαφόρων φυλών του ΣΥΡΙΖΑ, του ΣΥΝ προεξάρχοντος, επενδύουν στις προσωπικές τους επιλογές με διάφορες ιδεολογικές αερολογίες. Ιδεολογίες που καλά είναι να τις αναλύουμε στο αμφιθέατρο Γκίνη αλλά η συγκυρία απαιτεί επιδέξιους κ…
5. Προσωπικά, επειδή ούτε την εποχή που οι περισσότεροι καλαμοκαβαλούσαν με το νέο αστέρι της πολιτικής, είχα αποθέσει πολλές ελπίδες στο άτομο, δεν μ’ αφορούν οι μπαμπάδες που τον υιοθετούν κατά καιρό. Αυτό ας το λύσει η ψυχανάλυση.. Επιπλέον μου επιτρέπεις να έχω διαφορετική άποψη από αυτή του ΘΕΟΥ περί εθνικισμού κλπ.
Τελειώνοντας, στα 50+ που βρίσκομαι γενικώς «δεν γουστάρω αρχηγούς και οπλαρχηγούς». Άλλωστε ο ΣΥΡΙΖΑ με βρήκε στο δρόμο δεν με κατέβασε. Ποιος ξέρει μπορεί να ξανανταμώσουμε


Αφήστε απάντηση στον/στην Σώτος Τριανταφύλλου Ακύρωση απάντησης