jump to navigation

Γύρω γύρω Κυριακή και στη μέση της πλατείας Σάββατο 01/06/2011

Posted by the left and the crisis in Πολιτική επικαιρότητα.
trackback

Αυτές τις μέρες έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το πιο αριστερό που μπορεί να κάνει κάποιος στη Συνέλευση του Συντάγματος είναι να την περιφρουρήσει από την αριστερά.

Μπορεί ως αριστερά να μην κάναμε τίποτα για τις 25 Μάη, αλλά ρε γαμώτο, άποψη έχουμε, γραμμή έχουμε, πλαίσιο έχουμε, κείμενα έχουμε, πατάτες έχουμε, καρότα έχουμε, ντομάτες έχουμε, της Παναγιάς τα μάτια έχουμε, γιατί να μην πάμε να πολιτικοποιήσουμε τη Συνέλευση;

Η Συνέλευση της πλατείας έχει ενδιαφέρον για δύο λόγους: Πρώτον ότι μιλά κόσμος που δεν είθισται να μιλά σε ξενοδοχεία και αμφιθέατρα και λέει τον πόνο του κι αυτό είναι καλύτερο από το να λέει την αλήθεια του. Δεύτερον γιατί έφερε μια άλλη κουλτούρα: Δεν χειροκροτάμε ούτε γιουχάρουμε. Κουνάμε χεράκια ή κάνουμε ντισλάικ. Ο ομιλητής δεν ουρλιάζει, δεν κάνει ειρωνεία και δεν χρησιμοποιεί τα κλισέ των φοιτητικών συνελεύσεων.

Η Συνέλευση σταματάει να έχει ενδιαφέρον όταν βλέπεις τον αριστερό στα πρόθυρα του εγκεφαλικού με το μάτι να γυαλίζει, να θέλει να πει όλη του την άποψη. Εκεί ξεκινάει ο παραλογισμός. Άλλος θέλει να φτιάξει αντιφασιστική περιφρούρηση που να κυνηγιέται με τους Χρυσαυγίτες στην Ηπείρου, άλλος θέλει τα σωματεία διότι είναι το σχολείο του κομμουνισμού, άλλος θέλει Γενική Απεργία Διαρκείας (χωρίς τις ηγεσίες), άλλος θέλει το «δεν πληρώνω», άλλος θέλει να φέρει τις φοιτητικές παρατάξεις να ρίξουν το σωστό πλαίσιο. Οσονούπω θα έχουμε την τιμή να δούμε επιστήμονες της αριστεράς να ερίζουν επί πολυσέλιδων κειμένων μέσα στο ντουμάνι της τσίκνας απ’ τα λουκάνικα.

Προσωπικά θα ήθελα όλοι αυτοί αντί να πολιτικοποιήσουν την κάτω Συνέλευση, να πολιτικοποιήσουν την πάνω διαδήλωση. Πράγμα δύσκολο διότι ημείς οι αριστεροί είμεθα άνθρωποι ως επί το πλείστον των λόγων και μας εξιτάρει η διαδικασία. Ο συνελευσιασμός είναι σαν την πρέζα, ξέρεις ότι κάνει κακό αλλά δεν την κόβεις με τίποτα.

Η Συνέλευση παλεύει ανάμεσα στην ενδο-αριστερο-αναρχο-πολιτική ζύμωση και σε αυτό που είναι: Ανοικτή στον κόσμο, με δικά της βήματα και ρυθμούς, με δικιά της συνείδηση που δεν βιάζεται, ούτε εισάγεται απ’ έξω. Ο λενινισμός είναι σωστός άμα έχεις λενινιστές. Όχι άμα έχεις σκερβελέδες που νομίζουν ότι είναι λενινιστές.

Κοντολογίς η ελπίδα της Συνέλευσης είναι όσοι ξεκίνησαν αυτήν την ιστορία να περιφρουρήσουν το χαρακτήρα της. Και όσοι από την αριστερά και τον χώρο το καταλαβαίνουν, ας τους υποστηρίξουν. Οι λοιποί ας κάνουν γιουρούσι να πολιτικοποιήσουν τις μάζες.

Η πλατεία ήδη έχει και ταυτότητα και φυσιογνωμία και απόψεις και ιδέες. Μόνο που αυτά προκύψανε από την ανάγκη και όχι από την επιθυμία. Δηλαδή είναι πιο πραγματικό το «εεε οοο», παρά το «χωρίς εσένα γρανάζι δεν γυρνά, εργάτη μπορείς χωρίς αφεντικά». Το πρώτο έχει καμπόσο από πολιτική, το δεύτερο έχει ολίγη από την προλεταριακή νοσταλγία της καπιταλιστικής μανιφακτούρας. Δεν ξέρω αν λιποτακτώ από το μετερίζι του σοσιαλισμού, αλλά σήμερα έχουμε ανάγκη το πρώτο και όχι το δεύτερο.

Το πρόβλημα με την αριστερά είναι ότι έχει μια διαφορά φάσης. Γύρω γύρω κάτι αλλάζει, αλλά η αριστερά εκεί, αμετακίνητη. Δεν είναι κακό που «ποτέ τους δεν λυγίσανε οι κομμουνιστές». Κακό είναι ποτέ να μην μαθαίνουν, ποτέ να μην επηρεάζονται και αμέτι μουχαμέτι να θέλουν μόνο να επηρεάζουν.

Ίσως η αποδόμηση της βεβαιότητας, του ύφους, της αυτάρκειας και της αυτοπεποίθησης της αριστεράς να αποτελεί το πρώτο υπαρκτό πολιτικό αποτέλεσμα των αγανακτισμένων.

ΥΓ. Περνώντας μια βόλτα από τα Προπύλαια άκουσα τον Κασιμάτη να λέει τσίρκο τη συνεδρίαση των πολιτικών αρχηγών, τον Κατρούγκαλο να ζητά από τον Παπούλια να παραιτηθεί και τον Θεοδωράκη να λέει ότι «εμείς δεν θα μπούμε στη Βουλή για να μιλάμε –όπως μιλάει η αριστερά και να μη μας ακούει κανείς- θα είμαστε έξω και θα κάνουμε επανάσταση».

Προσπάθησα να μην ακούσω τα περί Τούρκων ή νέγρων που θα πάρουν την Ακρόπολη, ή τις επενδυτικές συμμαχίες με τους Κινέζους. Προσπάθησα όμως και να μην θυμηθώ τις νερόβραστες τοποθετήσεις των δικών μας.

Το θέμα είναι ότι στα Προπύλαια δεν είχες την αίσθηση ότι είναι Σάββατο.

Σχόλια»

1. Teo - 01/06/2011

Για όλα φταίει η Αριστερά.

Προστατέψτε τη συνέλευση από τους κομμουνιστάς.

Πριν κάποιος εισέρχεται στο χώρο της συνέλευσης υποχρεούται όπως απορρίπτει στο χώρο των αναθεμάτων κάρτα μέλους, κομματικό δελτίο καθώς και τυχόν ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ, ΑΥΓΗ, ΠΡΙΝ, ΔΡΟΜΟ κλπ

Ας προστατέψουμε τη συνέλευση από το σταλινισμό (παραδοσιακό αλλά και μεταμοντέρνο).

Δώστε τόπο στον υγιεινισμό

Και τώρα για να σοβάρευτούμε:

1. Την αυταρέσκεια της Αριστεράς τη βλέπεις. Τα παιχνιδάκια του Α/Α χώρου (πάμε Ηπείρου ή Ομόνοια να παίξουμε μπουνιές με τη ΧΑ) δεν την βλέπεις?
2. Το γεγονός πως οι ανένταχτοι την έχουν δει υπερπαράγοντες βλαχοδήμαρχοι και συγκαλούν «εκτάκτως» ομάδες εργασίας στις 5 ή στις 10 το πρωι την ώρα που ο φυσιολογικός κόσμος είτε κοιμάται είτε δουλεύει ούτε αυτό το βλέπεις?
3. Το γεγονός πως οι αποφάσεις της συνέλευσης γίνονται λάστιχο (και συνήθως όχι από την Αριστερά), ούτε αυτό το βλέπεις;

Μάλλον εκεί που τελειώνει η διαλεκτική αρχίζει η μονομέρεια…

2. A/A - 01/06/2011

Στην Αριστερά υπάρχουν 357 διαφορετικές απόψεις. 1 από αυτές, – εκπρόσωπος μάλλον είναι και η διαχειρίστρια του συγκεκριμένου μπλογκ όπως και η ΕΟΣ – είναι φορέας της στρατηγικής ΓΚΡΙΝΙΑΣ προς τις υπόλοιπες 356 απόψεις – σχέδια. Καμμία ιεράρχηση στην κριτική και σε σχέση με την Αριστερά ΜΟΝΟ γκρινια. Χαρακτηριστικό των φορέων είναι ότι δεν εντάσσονται σε καμμία συλλογικότητα ή έχουν περάσει από καμμιά 300αριά στο παρελθόν. Φυσικά η γκρίνια δεν αποτελεί στρατηγικό ενοποιητικό στοιχείο γι ‘αυτό δυσκολεύονται όλοι αυτοί να φτιάξουν ομάδα. Για παρέα με ούζα μόνο κάνουν κι αυτοί μεταξύ τους. 2 πραγματα συμβαίνουν. 1 Ολοι οι υπόλοιποι είμαστε off side ΤΕΛΕΙΩΣ και αυτοί είναι σχετικά σωστοί. Σε αυτή την περίπτωση η Αριστερά είναι ψιλοκαταδικασμένη, επομένως ας ακολουθήσουν τον συναγωνιστή Χαριτακ στον δρόμο που του χάραξε η μοίρα.. Ας αποχωρήσουν απο αυτό τον χώρο συνολικά. Εαν κάποιοι είναι γενικά ψιλοσωστοί και κάποιοι όχι – το πιθανότερο – τότε αφενός οι συναγωνιστές έχουν 1 ζήτημα – καθώς δεν μπορούν να ξεχωρίσουν -. Η 2η περίπτωση ειναι ότι ΝΟΜΙΖΟΥΝ ότι έχουν την αποψάρα κάτι σαν το λάδι μες το νερό. Σε αυτή την περίπτωση ένας ψυχολόγος – ΟΧΙ ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ – νομίζω ότι αποτελεί την καλύτερη επιλογη. Το λεω απο προσωπική εμπειρία χαλαρώνει πραγματικά

syrizitis - 01/06/2011

Συμφωνούμε σε πολύ περισσότερα από όσα νομίζεις:
1. Δεν είμαι διαχειρίστρια, είμαι διαχειριστής, αλλά η θηλυκή πλευρά μέσα μου είναι ισχυρή.
2. Προσωπικά είμαι φορέας της στρατηγικής «ένα γέλιο θα μας σώσει». Δεν κάνω γκρίνια, μόνο πλάκα.
3. Πιστεύω ολόθερμα ότι έχω άδικο, για αυτό και παραιτήθηκα πριν από χρόνια από το να θέλω να πείσω. Σου συνιστώ να πιστεύεις ολόθερμα ότι έχεις δίκιο και να συνεχίσεις να παλεύεις να πείσεις τον κόσμο.
4. Τέλος πιστεύω ότι ο ψυχίατρος – ΟΧΙ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ – είναι απαραίτητος. Προσφάτως ανένηψα και το λέω από προσωπική εμπειρία, άσε που έχω μαζέψει και δύο χιλιάρικα αποδείξεις από το γιατρό μου και όταν πήγα στην εφορία στέκονταν όλοι σούζα.

τρελλή αγελάδα - 02/06/2011

το τυπικό θρησκευτικο σκηνικο και τελετουργικό των διαδηλώσεων- πανώ σημαίες ντουντούκες αφίσσες λόγοι συνθήματα ανέβασμα της αδρεναλίνης πορεία τελετουργική σύγκρουση-μοιάζει να μη συγκινεί πιά την ιντερνετική νέα γενιά.Ψάχνεται για κάτι άλλο πιο ουσιαστικό ίσως. Αυτη τη στιγμή δοκιμάζει,κάνει ασκήσεις άμεσης δημοκρατίας ,επικοινωνίας και σχέσεων συλογικότητας . Αξίζει ήδη σαν διαδικασία ανοίγει δρόμους και όσο κραρήσει θα είναι διδακτικό και θεραπευτικό. Η συνέχεια παίζεται, οι μεσίες καραδοκούν…

3. alexandra - 01/06/2011

Καλώς τον σύντροφό μας, μετά από εξάμηνο (μήπως στ’αλήθεια αναλυόσουν σε ντιβάνι? 2000 euro, βρε θα συζητούσα με τον προσφιλή μου Χρήστο Κ, και θα τα γλιτώναμε τα λεφτά,με το γέλιο της αρκούδας που θα έπεφτε ..ας είναι…. δεν ακούς…),
μου απάντησε σύντροφος του ΣΥΝ (στο φέις για να μην τρελαινόμαστε)περί του Συντάγματος …

»Είναι άνθρωποι που θέλουν να μιλήσουν και να ακούσουν.
Και επίσης, είναι άνθρωποι που με την κίνησή τους οδηγούν και άλλους να σκεφτούν, να προβληματιστούν και να μιλήσουν.

Μπορεί οι ανθρακωρύχοι στις αρχές του προηγούμενου αιώνα να λέγανε κάτι, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτό που λέγανε είναι ο κατάλληλος τρόπος να σκεφτούμε και να δράσουμε πολιτικά εμείς σήμερα.
Καμιά φορά, the two sides coexist, the one within the other.
Καμιά φορά υπάρχουν more than two sides. Όχι «καμιά φορά», σχεδόν πάντα.
Επίσης, μπορεί να μην υπάρχουν αλλά να χρειάζεται να δημιουργήσουμε.
Le part des sans part, μια που πιάσαμε τις ξένες γλώσσες.
Ο θυμός, η δυσφορία και ο φθόνος είναι σεβαστά ως συναισθήματα, και έχουν σαφώς πολιτική σημασία, αλλά με όλο το σεβασμό, το ότι κάποιος είναι οργισμένος, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι έχει δίκιο και ότι μπορεί να παραγάγει την ορθή πολιτική»

Απάντηση σε μένα στο γιατί κάποιος (άλλος) απλώς προβληματίζεται απέξω (σιγά μη βρέξουμε τα πόδια μας στο νερό, ενώ μπορούμε να κριτικάρουμε τους κολυμβητές από την παραλία)και δεν συμμετέχει, σωστό αρκεί να ψηφίσει, όταν χρειαστεί…και άλλοι είναι εκεί με τα «μπούνια»

Γιαννάκη, Raindog, Σώτο, ΛΕΤ, Αννίκα, Άπιστη κάποιον ξεχνάω, μας βλέπω να τα λέμε και να μπλογκοσχολιάζουμε έξυπνα….

4. αννίκα - 02/06/2011

Καλώς τονε τον οικοδεσπότη μας στο γιατάκι του! Οξύμωρο το καλωσόρισμα να το κανουμε οι επισκέπτες στο νοικοκύρη, αλλά σάμπως είναι και το μοναδικό τριγύρω;Γειά σου και σένα Αλεξάνδρα, γειτόνισσα! Σα Μάρτηδες, λοιπόν, δε θα λείψουμε απ’ τη Σαρακοστή… Χαρά, χαρά που μας έδωσες, και λύπη που μας πήρες,συριζίτη μας!!! Είναι βέβαιο οτι πολλοί απο μας κωλούσαμε στο τζαμάκι της πόρτας σου να δούμε αν είσαι μέσα!

Και, νάσαι, πάνω στην ώρα σου!!!Και να μείνεις,σου ζητούμε!Γιατί, κι εσύ, μια πλατειούλα μας ανοίγεις φιλόξενη! Και στον Teo,και στον Α/Α,(πού νάναι, θα φανεί κι ο Γιάννης Κ, ο Σώτος και οι άλλοι όπως λέει η Αλεξάνδρα) και σε όσους άλλους απο μας,χαιρόμαστε,γκρινιάζουμε, θυμωνουμε,χάνουμε το χιούμορ μας και το ξαναβρίσκουμε… Κάτι σαν την…Αριστερά, ας πούμε… ή και τις πλατείες,πιά.

Γιατί κι αυτές αν θα κρατήσουν, όπως το ευελπιστούμε, δίπλα στις αρετές θα βγάλουν και κουσούρια της «φυλής», και δε θα φταίει ΜΟΝΟ η αριστερά. Γιατί, είτε αριστερός είτε δεξιός ψάλτης, ειτε παπάς στην ωραία πύλη, είτε Αρειανός απ’το διάστημα και νάσαι, δύσκολα κρατιέσαι όταν ακούς στην πλατεία απ’το μικρόφωνο τον σαραντάρη λεβέντη αγωνιστή να λέει: «Εγώ δεν πιστεύω στην άμεση δημοκρατία γιατί θα επικρατήσει Οχλοκρατία, και γι αυτό θέλω κοινοβουλευτισμό.» Κι όμως,επειδή οι άλλοι κι εσύ πιστεύεις στην «άμεση», το διαχειρίζεσαι με τρόπο. Μαθαίνεις κι εσύ σαν αριστερός ακούγοντας, κι ελπίζεις να μάθει κι αυτός, τουλάχιστον από το γίγνεσθαι της πλατείας. Γιατί, το να προσπαθείς – όχι να πείσεις – αλλά να διευκρινίσεις οτι η Δημοκρατία δε χρειάζεται ούτε κοσμητικούς, ούτε ποιοτικούς, ούτε υποκριτικούς επιθετικούς προσδιορισμούς όταν και εφόσον Υπάρξει ποτέ!

Αλλά, δύσκολοι οι καιροί και για τους «πρίγκιπες» και θέλει δουλειά πολλή! Ένθεν, κακείθεν.

5. αννίκα - 02/06/2011

Συγνώμη, έχασα την κύρια πρόταση εκεί με τη Δημοκρατία… (ευτυχώς δεν ήταν τα μυαλά μου. Συμπληρώστε την όπως εσείς νομίζεται!!! Εγώ θάλεγα: μπορεί να κριθεί ως αριστερός ξερολισμός!!!

6. αννίκα - 02/06/2011

…νομίζετε (κι όχι νομίζεται). Πάει. τάχασα. τρεις και εφτά μετα τα μεσάνυχτα.

7. ο σχιζοφρενής ανένταχτος με το καδρόνι - 02/06/2011

Αφού είναι τόσο ωραία εκεί στην πλατεία, το πολιτικό κλίμα προωθημένο και ριζοσπαστικό, οι διαδικασίες φρέσκιες, εμπνευστικές, αδιαμεσολάβητες και δημοκρατικές και όλα αυτά διαταράσσονται από την εισβολή των Ούννων του αριστερισμού, γιατί σπαταλάς το χρόνο σου με το να ασχολείσαι με αυτή την αριστερά, που κρίνοντας από τα γραφόμενα σου είναι καταδικασμένη να αποτύχει για μία ακόμη φορά; Γιατί δεν αφιερώνεις το χρόνο σου αγανακτώντας μπροστά στην πλατεία (κάτι που είναι θετικό, δεν το στηλιτεύω) και να προειδοποιείς τους συναγανκτισθέντες για τους κινδύνους που αντιπροσωπεύει για αυτούς η παλαιολιθική αριστερά;

Μπορεί να ισχυρίζεσαι πως δεν θες να πείσεις κανέναν αλλά αυτό έρχεται σε αντίθεση με την επιμονή σου να γράφεις για την κατά τα άλλα ανάξια λόγου αριστερά. Αυτό όπως και να το κάνουμε αποτελεί μία επιτελεστική αντίθεση (που θα έλεγε και η Judith) που επιλύεται μόνο αν τα κείμενα σου υποβληθούν σε μία «συμτωματική» ανάγνωση. Τότε είναι εμφανές πως αποτέλεις και έσύ μία ακόμη «θλιμμένη πριγκήπισα» που έμεινε εκτός μηχανισμών και ηγετικών κλιμακίων αυτής της τρισκατάρατης αριστεράς αλλά που ορμώμενη by the beauty of its weapons», την πιο σωστή άποψη δηλαδη και τον εφιάλτη κάθε κομματάρχη – τα μπλογκς, φιλοδοξεί να την ξεγυμνώσει και ποιος ξέρει να την συνετίσει ίσως. Η μόνη διαφορά είναι πως το κάνεις αρκετά εύστοχα (πολλές φορές) και με ιδιαίτερο χιούμορ.

Τούτων λεχθέντων, ελπίζουμε να παραμένεις για καιρό online τώρα που επέστρεψες…

syrizitis - 03/06/2011

Βρε μπας και δεν είσαι ανένταχτος; Σχιζοφρενής σίγουρα δεν είσαι.

ο σχιζοφρενής ανένταχτος με το καδρόνι - 03/06/2011

μπα ανένταχτος παραμένω, βρίσκω τη διαστροφή που προσιδιάζει σε αυτή τη κατάσταση του χώρου πολύ πιο συμβατή σε μένα από εκείνη του ενταγμένου. Ξέρεις πόση ψυχική ενέργεια χρειάζεται για να προσποιείσαι συνεχώς πως είσαι η «πρωτοπορία»; και τι κινδύνους εγκυμονεί αυτό; Γνωρίζω αρκετούς που έχουν φτάσει μέχρι το σημείο να πιστεύουν πως πράγματι είναι η «πρωτοπορία»…

8. Γιάννης Κ. - 02/06/2011

Συριζίτη μην κολώνεις
Για ακόμη μια φορά ταυτίζομαι με όσα λές…
Ωστόσο η κουβέντα για την «αριστερά» ίσως πρέπει κι αυτή, νομίζω, να αναδομηθεί…Αν αριστερά είναι ό,τι αμφισβητεί το σύστημα, τότε η Αμαλίας και η Κέρκυρα, ακόμα και μέρος των Προπυλαίων είναι αριστερά, και σίγουρα ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ, ενδεχομένως και ΑΝΤΑΡΣΥΑ και Α/Α χώρος, βρίσκονται πίσω από αυτήν κι όχι μπροστά…Έχουν να μάθουν απο αυτήν, κι όχι να την διδάξουν ή να την καθοδηγήσουν. Υποπτεύομαι, μάλιστα, πως από αυτό το μάθημα θα εξαρτηθεί και το πολιτικό τους μέλλον…

9. Raindog - 03/06/2011

Με αυτά που διαβάζω και μαθαίνω τον τελευταίο καιρό για την Σπίθα, τον Μαριά, την Κουμουνδούρου, τους 32 διανοούμενους που στηρίζουν το σύστημα (δεν είδα τη Σώτη και έχω αρχίσει και ανησυχώ) κ.λπ. κ.λπ. νομίζω ότι μία είναι η λύση:

Να σπάσει επιτέλους τη σιωπή του ο Σώτος!

alexandra - 03/06/2011

Rain, νομίζω ότι την έχει σπάσει με φρέσκια ταυτότητα, ήδη από την προηγούμενη ανάρτηση, όχι βέβαια επί των συγκεκριμένων που θέτεις, αδιαφορεί για το φανκλαμπ του!

10. nomadicuniversality - 04/06/2011

Συμφωνώ απολύτως σε όλα, εκτός από ένα -το οποίο εξάλλου κατά τη γνώμη μου έρχεται σε αντίθεση με όλα τα άλλα:

«Ο λενινισμός είναι σωστός άμα έχεις λενινιστές. Όχι άμα έχεις σκερβελέδες που νομίζουν ότι είναι λενινιστές.»

Όχι.
Ο λενινισμός είναι λάθος, τελεία. Ό,τι και αν έχεις.

11. Γύρω γύρω όλοι… « Ο Αχινός - 04/06/2011
12. Σώτος Τριανταφύλλου - 05/06/2011

Εεεεεπ!! Γειά σας φιληνάδες!
Rain και Alex και όλοι σας και γειά και στον οικοδέσποτα εδώ, με το καλό που ξαναγύρισε.
Συμμετέχων στην κοινή έκφραση ευαρέσκειας, σημειώνω με ιδιαίτερη χαρά αγαπητέ συριζίτη ότι παραμένεις αδιόρθωτος παρά τις κρίσιμες στιγμές που διέρχεται η πατρίδα μας (λέμε τώρα) και η παράταξή μας (εδώ κι αν λέμε). Είναι ένα κουράγιο να βλέπουμε ότι υπάρχουν κάμποσοι και κάμποσες που παίρνουν επιτέλους σοβαρά την αριστερά στο ρόλο γελωτοποιού που έχει τάξει στον εαυτό της και φέρονται ανάλογα (και λίγο είναι).
Με τη σειρά όμως.
Πρώτον, ζητώ συγνώμη γιά την καθυστέρηση παρουσίας αλλά τόσες μέρες με απασχολούσε σοβαρά, αν θα έπρεπε να διατηρήσω το, οπωσδήποτε, έγκυρο ψευδώνυμό μου ή να το αλλάξω σε πιό έγκυρο και σοβαρό, αναλόγως των περιστάσεων.
Σκεφτόμουν το Κίκος Δημουλάς ή το Βάσος Κιντής ως πιό τέτοια, αλλά τα απέρριψα μπροστά στο ενδεχόμενο, μετά τις τελευταίες εξελίξεις που λέει ο Rain
http://tvxs.gr/node/86113/515581 .
[επ’ αυτού, γιά μην το κουράζουμε, ένα μονο»λεκτικό» σχόλιο http://upload.wikimedia.org/wikipedia/ca/d/db/PolPot%2775.jpg που συμπεριλαμβάνει, εννοείται, και τον (μόνο πρώην;;) χουντικό Πελεγρίνη και λοιπά].
Σκέψου δηλαδή, η πάνω μεριά της Πλατείας να αντικαταστήσει το όνομα του Πάγκακου με κάποιο εξ αυτών! Να σκούζουν δηλαδή, αντί γιά το χοντρό,
Άντε γαμή- Άντε γαμήσου Δημουλά!
Τεσπα, δε λέει, όπως και να το κάνεις. Επειδή, επιπλέον, στις μέρες μας όλα γυρίζουν και σφυρίζουν οι συνεπείς μαρξιστές -λενινιστές πρέπει να αποτελούν υπόδειγμα σταθερότητας, αποφάσισα να μείνω σταθερός, οπότε και διατηρώ το παλιό γνωστό. Κι ας έχουν την κακομοίρα τη Σώτη μόνο γιά μπαζώματα, που να βγει της Δημουλάς! Αυτό είναι και σας διαβεβαιώ ότι τίποτα άλλο δεν έχω γράψει, ούτε εδώ ούτε και σε κάνα άλλο μπλογκ. Δε θα μπορούσα άλλωστε, γιατί τα αριστερά μπλογκς, και όχι μόνον, έχουν σοβαρέψει απελπιστικά, επειδή νομίζουν ότι η Ιστορία τους χτυπάει επιτέλους την πόρτα και εμένα αυτά τα μικρομέγαλα δε μ’ αρέσουν.
Επί της ουσίας (χα!) τώρα. Εμ, μέσα πέφτεις φίλε συριζίτη, πράγμα όχι και εύκολο, διότι η βλακεία του αριστερού, θα μου επιτρέψεις, διαφέρει κάπως από τα χημικά του μπάτσου. Πρώτον είναι αιώνια, ενώ του μπάτσου λήγουν κάποτε. Δεύτερον, αν και ο μπάτσος τα πετάει και ληγμένα, υπακούει ωστόσο στον επιχειρησιακό σχεδιασμό του Παπουτσή, του παρακράτους, κάποιου τέλος πάντων. Ενώ ο αριστερός τη βλακεία του την έχει πηγαία, δεύτερη φύση ρε παιδί μου, του βγαίνει αυθόρμητα, όπου νάναι κι όποιον πάρει ο χάρος.
Άσε συριζίτη μου, όσοι νομίζαμε ότι έχουμε δει το χώρο με τα μάτια μας, δεν έχουμε δει ακόμα τίποτα! Τι ψάχνεις να αναλύεις τώρα.
Όσον αφορά στο πουλαίν σου, το Δημοσθένη τον πως τον λένε, νομίζω ότι ο ξεδοντιάρης, λουμπίνα της μπάλας, είναι σε αυτά πιό έγκυρος απ’ όλους μας. Σου λέει,
«ο Κλασσικός, ο Μαλάκας, ο Έλληνας», όπου δει φως πα να μπει, όπου ακούσει ότι τρώνε τζάμπα, πα να φάει. Α, ο Δημοσθένης είναι του διεθνισμού ε; Εντάξει!
Η Πλατεία τώρα, είναι μπέρδεμα. Γιά να δούμε, μπας κι η μεταμοντερνιά μπουρδουκλωθεί με τον εαυτό της.
Οι πάνω, εντάξει, με ζωντάνια, απηχούν κι αυτοί κάτι. Το θέμα εκεί προφανώς δεν είναι οι σημαίες αλλά οι πυρήνες των παρακρατικών καi των μπάτσων που πάνε κι αυτοί να παίξουν. θα δείξει.
Η φράξια μπύρα, μπάφος και συμπάθεια είναι ίσως η συμπαθέστερη. Μάλλον οι πιό συνειδητοποιημένοι μου φάνηκαν.
Οι κάτω να δούμε, αλλάζει το πράμα και το ευχάριστο, κατά την ταπεινή μου θα είναι να ξεφύγει πριν το αναλάβουν οι της παρατάξεώς μας. Καλά, εμείς είμαστε άπαιχτοι. θα το βάλουμε και στον απολογισμό πριν τις εκλογές, άσε που διάφορα φυντάνια που θα βάλουμε γιά ανανέωση του ψηφοδέλτιου θα γράψουν ότι ήταν και στη συντονιστική της Πλατείας (να π.χ. όλο και κάποιος από Νεολαία Συν). Καλά τώρα, εμείς τάχουμε γεννήσει αυτά φίλε, ποιός θα μας βγει μιλάμε!
Το πιό ωραίο είναι οι συζητήσεις μεταξύ των αριστερών περί Πλατείας. Να πάμε, λέει ο ένας, γιατί δεν πας πρώτος εσύ, λέει ο άλλος, όλοι να πάτε αλλά να μην το μαρτυράτε, λέει το κόμμα. Μύλος…
Οι αναρχικοί είναι μακράν ανώτεροι. Όποιος καταφέρει και αντέξει να διαβάσει διάλογο στο ιντυμήντια κάνει καινούργιο συκώτι.
Οι κατά της συμμετοχής είναι σαν κράμα από ΜΟΔΝΕ, ΠΜΣΠ και ΑΑΜΠΕ, ενώ οι υπέρ σαν 15μελές τέλη δεκαετίας του 80. Χάος…
Στην επαρχία και τις γειτονιές πάντως φαίνεται ότι έχει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον η φάση.

Στα σοβαρά τώρα, εχτός της τεράστιας Δημουλάρας, βλέπω ότι το γατόνι, παγκόσμιος παίχτουρας Παπαδημούλαρος έχει συγκεντρωθεί στο κοινοβουλευτικό του έργο. Όλο θα ετοιμάζει και κάτι (δυστυχώς) αλλά θα θέλει να το βγάλει απότομα να μας εκπλήξει. Όπως πάντα άλλωστε.
Ανησυχώ πάντως γιατί χάθηκε ο κύριος καθαρά χέρια. Τώρα που η οικονομολογία έχει πέραση και σκίζει η παράταξή μας με τις αναλυσάρες της, αυτός δεν πήρε χαμπάρι, παρότι κορυφή; Μπας και διαβάζει (ακόμα);
Ακούει κανείς Χωραφά στο Κόκκινο; Τι λέει γιά την παραπομπή του παλιού αφεντικού και φίλου; Α ρε Μπρούμελ, σε πούλησε γιά το Βασιλάκη Καΐλα ρε γμτ!
Αυτά είναι, ο Βασιλάκης Καΐλας έχει τώρα τον παλιοτομαριά γιά αιχμή του δόρατος, να κάνει εισοδισμό στον Τέρενς Κουίκ. Πλάκα πλάκα όμως, πράγματι τα Προπύλαια παίζουν κέντρο αυτή τη στιγμή και το θέμα μας βέβαια δεν είναι οι ονειροφαντασίες του Βούτση και του προεδράκου Βασιλάκη αλλά το χάλι μας όλο.
Πάμε δηλαδή βρε συριζίτη και λοιπές συντρόφισσες εδώ να παίξουμε στη μητέρα όλων των ντέρμπυ με έξω αριστερά τον Άγγελο, φουνταριστό τον Αλέκο και μέσα δεξιά τον Τάκη! Είναι ομάδα αυτό ρε παιδιά; Τι να λέμε γιά άμυνα, δεν κόβουν ούτε με αίτηση χαρτοσημασμένη. Οι άλλοι πήγανε στη ΓΣΕΕ με τις πικέτες!!
Ο Δρόμος, και αυτό δεν είναι καθόλου πλακίτσα, πολύ στραβά, μα πάρα πολύ στραβά, τα λέει γιά το μεταναστευτικό. Το Πριν επίσης. Το αστείο αρχίζει να τελειώνει.
Καλώς σας βρήκα και βενσερέμος

Σώτος Τριανταφύλλου - 06/06/2011

Γιά να καθησυχάσω το σύντροφο το Ραίηνντογκ,ιδού,
η Σώτη, η Μάρα και οοόοολο το κακό συναπάντημα:
http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.kinhma-10
σιγά μην έλειπαν!
Σημειώστε στους 32 ιδιαιτέρως τον εκπρόσωπο τύπου της κυβέρνησης Ράλλη (Ιωάννου) και άμα λάχει και της Κομαντατούρ.
Ορίστε;

alexandra - 07/06/2011

Δεν ξέρω αν ησύχασε ο rain, στη θέση του θα είχα μια δυσκολία, το λιγότερο,
ρε Σώτο, μια ερώτησις, μήπως και παίξουμε μπάλλα -Τάκης είναι ο Λαφαζάνης? καθόμασταν χθες στο σκάιπ με τον Γιάννη και αποκωδικοποιούσαμε.
Ο Παπαδημούλης έκανε επερώτηση πάντως αλλά δεν εξέπληξε ως προς το θέμα κανέναν, αφορούσε το μεσοπρόθεσμο και το βίντεο με τις επιτυχίες της κυβέρνησης…
Μήπως να αλλάξεις την άποψή σου περί φέισμπουκ, τώρα που και όλοι μας συντονιζόμαστε?

13. alexandra - 07/06/2011

Μα αν δεν διαβάζετε http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.kinhma-10&id=6942 τα σωστά σάιτ, που θα την δείτε την Σώτη, ε?
Σκέφτομαι μεσ στο κατακαλόκαιρο να μεταναστεύσω, σε χώρα που η δική της αριστερά έχει κάνει κρίματα, όχι απλώς βλακείες, αλλά τα έχει πληρώσει με αίμα τουλάχιστον,

Τον Σεπτέμβρη, αν έχω βρει δουλειά, θα πάρω το παιδί μου και θα φύγω,αλλά με συντρόφους που έμειναν 10 ή 14 χρόνια φυλακή, κακοποιήθηκαν, βασανίστηκαν και δεν μπορούν ούτε σήμερα να μιλήσουν για αυτά…ακόμη και αν ήταν αλβανόφιλοι δεν μπορώ να τους επιτεθώ από σεβασμό..

Και ύστερα από αυτά σκέψου να μιλάμε (σωστά) για τους Βασιλάκηδες, Παπαδημούληδες κλπ

14. Σώτος Τριανταφύλλου - 08/06/2011

Γειά σου ρε Άλεξ!
Προσωπική μου γνώμη και την επαναλαμβάνω γιά να μην υπάρχει παρανόηση:

15. Σρέκιος Πεταλωτής - 08/06/2011

Αγαπητέ, χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω. Και κάτω από την ίδια ταμπέλα, μάλιστα (το Δίκτυο, πχ, εμφανίζεται τελευταία υπό τη μορφή συντονιστών της Λαϊκιάς Συνελεύσεως, λες κι είμεθα αόμμαται παρθέναι και δεν αναγνωρίζουμε ΑλμπανοΛουκιοΚοτρωνάκηδες). Σου γράφω, αρχικά, για να θέσω υπόψην της εκλεκτής ομήγυρης ένα κουίζ για δυνατούς λύτες. Πόσες φορές ξεστόμισε ο πρόεδρας Τσίπρας τη φράση «πατριωτική ευθύνη» ψες το βράδυ σε μαραθώνια συνέντευξή του στο Τέρας Κουίκ, στο «Κόντρασεόλουςκόντρασεόλα» Τσάνελλε; Κι εσύ μετά αναρωτιέσαι διατί ο Δήμος Παπ άλλαξε γραμμή και δε μετρά πια γαλανόλευκες και τατοιαύτα…
Κατα τα λοιπά, βέβαια, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Ο κόσμος του Συντάγματος είναι πλέρια και γνήσια αποτύπωση (χωρίς λογοκρισία, χωρίς συντομεύσεις) του ελληνικού λαού (λέμε ακόμα «λαός» στην αριστερά, ή μπήκε πάλι ο Μίκης μέσα μου;). Οπότε κάποια τμήματα της εκλεκτής (και κρυφοεξωγήινης-δεν εξηγιέται αλλιώς) αριστεράς, ως άλλοι βασιλείς σκέφτονται ότι «αφού δε μας αρέσει ο λαός, ας τον καταργήσουμε». Σκύλιασε η Αλέκα, οι μπαχαλάκηδες και τα χρυσαύγουλα και φωνάζουν, εδώ και μέρες, ολτουγκέδερ «Τολμήστε!». Μην πηγαίνετε σ’αυτούς! Δεν είναι γνήσιοι, ταξικοί, συνειδητοποιημένοι, οργανωμένοι, ζυμωμένοι απο μ-λ ή α-α θεωρία, δεν είναι αρκούντως μαρξισταί, αρκούντως μπαφαί ή αρκούντως άριοι. Πάνες έβαλα (διατί θέρος, ζέστα και τα τσίσα όζουν) όταν διάβασα στο ινδυμήνδια την περιβόητο φράση «καλύτερα να πάμε στη Μεσολογγίου για καμιά Άμστελε». Η Αλέκα, πάλι, κάθε 20 λεπτά μας λέει και κάτι διαφορετικό, αλλά πάντα με την ίδια κατάληξη: έλα στο ΠΑΜΕ λαέ, μόνο με το ΠΑΜΕ θα ΠΑΜΕ εκδρομή στο Καλλιμάρμαρο ή την Κοτζιά. Ξύπνα αγανακτισμένε: σου κρύβουν τα καλύτερα αξιοθέατα της Αθήνας! Τέλος πάντων, όμως. Μάτια και γνωριμίες διαθέτομε, οπότε γνωρίζουμε ότι και κνίτες και αναρχικοί υπάρχουνε στο σύνταγμα (τους καταλαβαίνεις: λαμπυρίζουνε). Αυτοί, πάλι, που βρήκαν την καλύτερη λύση είναι το ΣΕΚ. Έφτιαξαν άλλη μια ταμπέλα (την υπ’αριθμόν 32232323232) κι εμφανίζονται ως «ΟΥΣΤ» (μετά πορτοκαλιάς αφίσας και σημαίας). Όσο για τους γιεχωβάδες του ΚΚΕ (μ-λ) αυτοί είναι οι μόνοι που το παίζουν πρωτοχριστιανοί εν μέσω λεόντωνε. Με τραπεζάκι και λοιπά τσιμπράγκαλα. Είναι κι αυτή μια χαρούμενη νότα, τελικά. Τα σημερινά κώματα της αριστεράς τείνουν να τα κακαρώσουν (αργός, επίπονος κι εξευτελιστικός θάνατος). Με φαίνεται ότι σε λίγο καιρό (αν και δεν είμαι χαρτορίχτρος) θα πάρουν τη θέση των σαινσιμονφουριολασαλιστών. Εκτός κι αν ο Κάρπεντερ τους δώσει κανά ρολάκι σε επόμενη ταινία του. Αυτά. Ζωή σε τα μας-και στο «Σύναλμα» (όπως φώναζαν περίπου στο ίδιο μέρος κάτι απολίτιστοι εθνικιστές, κρυπτοτοκογλύφοι, κλεπτοπελατειολάγνοι, στα 1844)…

16. Σρέκιος Πεταλωτής - 08/06/2011

Α! Και να μην το ξεχάσω…
1) Ας μη μιλάει οιοσδήποτε ΣΥΝασποοσυριζαίος για «αλλαγή» ή λέπτυνση ή λεύκανση των ψηφισμάτων της λαϊκιάς συνέλευσης. Δε μιλάνε για σκοινί… κλπ κλπ
2) και φυσικά ο «Σρέκιος Πεταλωτής» είναι το ίδιο πρόσωπο με την (ξανθή, αγαπημένη παναγιά) «Σου Κύρκου»

17. alexandra - 08/06/2011

Βρε Σώτο γειά μου και μια και δυο και εκατό (που λέει ο λόγος), αλλά μήπως και πέσουμε εκεί εμείς? Γιατί μυαλό ακόμη δεν μας είδα να βάζουμε και να ‘επωφελούμαστε’ από τα λάθη των παλιότερων, είτε διαβάσαμε είτε όχι, την ιστορία ‘τους’, εγώ ένα κατάλαβα, ‘πάρε την εξουσία όταν σε παίρνει, αλλιώς κάτσε να περάσεις από το μαχαίρι’ και επειδή είμαστε εν πολλοις άχρηστοι και εμείς και η ηγεσία μας…. ευτυχώς που ακόμη δεν μας εμπιστεύονται οι μάζες και δεν ζούμε προεπαναστατική κατάσταση, ειδαλλιώς θα γινόμουν πολιτική πρόσφυγας και όχι οικονομική μετανάστρια….

18. Σώτος Τριανταφύλλου - 09/06/2011

Εμάς μας ρίχνουν εκεί από τότε που κάτσαμε να χάσουμε. Και τελειωμό δεν έχει.
Ούτε μαύρο χιούμορ δεν μορούμε να κάνουμε, γιατί τίποτα δεν είναι τόσο μαύρο, όσο αυτά που μας τσαμπουνάνε οι ποικίλοι λαχανάδες της «διανόησης». Αδύνατον να βρεις όμοιό του.
Η ηεγσία μας είναι άχρηστη γιά όλους τους άλλους εχτός από τον εαυτό της και το καθεστώς. Θα (μπορεί να) αναπαράγεται όσο χρειάζεται να παίζει αυτόν τον ρόλο.
Εμείς που δεν είμαστε και ούτε θέλουμε να είμαστε ηγεσία, αντί να ξεστραβωθούμε καθόμαστε και μαλλώνουμε περί Συντάγματος. Είτε θετικά είτε αρνητικά αιώνια θα τσιμπάμε και θα είμαστε ουρά ακριβώς γιατί έχουμε την πετριά της πρωτοπορίας.
Μην ανησυχείς πολιτικά τουλάχιστον. Όλα είναι υπό έλεγχον. Ότι τρίζει το πολιτικό στερέωμα το χάψαμε και πάμε παρακάτω. Τίποτα δεν τρίζει, μόνο τα κομμάτια και θρύψαλα απ’ όσους δε βολεύτηκαν και ούτε πρόκειται να βολευτούν και τώρα. Ούτε στα «κόμματα» ούτε στα «κινήματα». Και η οικονομική μετανάστευση είναι εξ ίσου πολιτική με την άλλη. Νομίζω.

alexandra - 09/06/2011

Και επειδή η μιζέρια δεν βγάζει πουθενά, ούτε όμως η υστερική χαζοχαρά, εγώ ένα έχω να συστήσω θερμά, να δείτε την παράσταση Οι ναυαγοί της τρελλής ελπίδας (Θέατρο του Ήλιου), όσοι κατοικοεδρεύετε στην πρωτεύουσα, παράσταση εξόχως πολιτική, δεν την είδα, αλλά είναι εμπειρία κάθε φορά οι επιλογές και η σκηνοθεσίες της Μνουσκίν.

19. αννίκα - 09/06/2011

Αλεξάνδρα μου, σχετικά με το σχόλιό σου #13, θα σε παρακαλούσα να περιμένεις λίγο ακόμα, γιατί οι βλακείες των ντόπιων ηγεσιών της αριστεράς, τουλάχιστον…, δεν είναι καθόλου απίθανο να εξελιχθούν σε «κρίματα», ώστε να μη χρειαστεί να πας πουθενά για κάτι τέτοιο, ανεξάρτητα αν τα πληρώσουν/σουμε με «αίματα» (που μόνο σα σχήμα ακραίου λόγου ή και βαθειάς πίκρας θεωρώ οτι τα εννοείς…) ή με σιχτίρια του τύπου » όξω από την παράγκα, πούστη…». Ή – ακόμα καλύτερα – με γκρέμισμα των μαγαζιών και παραγκομάγαζων που με τόση αλαζονική αυτάρκεια και αυταρέσκεια κάθε αυτοπροσδιοριζόμενη ομάδα ή κόμμα αλλά, και σε «ατομικής πρωτοβουλίας» βάση, και καθένας σχεδόν αυτοπροσδιοριζόμενος αριστερός στήνει για να αναδείξει το αριστερό του «ορθόν» αν όχι του… εντέρου του! Και γκρεμιστές όλοι οι κολασμένοι και αγανακτισμένοι αριστεροί, κι οι οπαδοί κι οι συνοδοιπόροι, και οι συστηματικοί, και οι αντισυστημικοί, και οι ριζοσπαστικοί, και οι ανανεωτικοί, και οι ανένταχτοι – «οι πάντες όλοι» – για να αναγκαστούμε και υπόλογα να αποδείξουμε αν και πως θα κάνουμε αυτό που μέχρι σήμερα δεν καταφέραμε: την επανάσταση κατά του κάκιστου, του χείριστου, του βαυκαλιζόμενου εαυτού μας. Όσοι στρογγυλοκαθήσαμε με θεωρητική άνεση πάνω στην ιστορία της δικαιοσύνης αυτών που την έγραψαν με αίμα και έφεξε ο κώλος μας, και με υπεροπτική αδράνεια αλλά με αλλονών κόλλυβα δικαιωθήκαμε! Και εκεί μας πήρε ο ύπνος! Αλλά όταν ο ύπνος δεν είναι του δικαίου, ξυπνάς με εφιάλτες!

Γιατί εδώ που τα φέραμε τα πράγματα με τα ίδια μας τα μυαλά και τα ίδια μας τα χέρια ούτε το χιούμορ, ούτε η πικρή αλήθεια μας σώζει, ούτε καμιά πλατεία μας ξεπλένει σαν τέτοιους αριστερούς. Κάπου μυρίζει η άνοιξη, αλλά πόσο μακριά από τη γνωστή αλλά όχι και συγγνωστή αριστερά;

Βέβαια, θα μου πεις, και να το πεις, τι μου λες τώρα που δεν το ‘χουν πει όλα τα πουλάκια μονά, ζυγά, τα χελιδονάκια ζευγαρωτά; Τα λέω, ρε Αλεξάνδρα, γιατί πονώ να φύγεις, κι ας μην μπορείς αλλιώς. Να ξέρεις μόνο, κι εγώ κρυώνω γιατί ντρέπομαι. Και μικρή δεν είμαι, εύκολα να το λησμονώ!

alexandra - 09/06/2011

Γλυκιά Αννίκα, πόσο σε ευχαριστώ που με σκέφτηκες,
ντρέπεσαι εσύ ενώ δεν ντρέπονται οι ξετσίπωτοι? Στη συλλογική ευθύνη δεν πιστεύω, αλλά και εάν ακόμη υπάρχει τέτοια, ούτε εγώ ήμουν καλύτερη από σένα ή πολλούς άλλους, μάλλον ο ‘πιο αδύναμος κρίκος’ στην αλυσίδα.

Να περιμένω τι ρε Αννίκ, να σαπίζω μέρα με τη μέρα, η αναφορά μου στην αριστερά του »εκεί που πάω» είχε το νόημα ότι δεν έχω αυταπάτες ότι μονοπωλεί η δική μας αριστερά την βλακεία…., το γεγονός ότι πλήρωσαν με αίμα, είναι κυριολεξία, δηλαδή δολοφονήθηκαν, απαγχονίστηκαν σύντροφοι δεν ήταν παίξε γέλασε …κλπ κλπ Ξεκαθαρίζω ότι φεύγω για οικονομικούς λόγους (ας μην ανοίξουμε τη συζήτηση το αν η οικονομική μετανάστευση είναι και πολιτική), ο βασικότερος πελάτης μου -μια μικρή πολυεθνική- ναι μεν με περίμενε να ξεπεράσω το πρόβλημα υγείας μου που φαίνεται ότι είναι πια παρελθόν, αλλά έχει πτώση της τάξης του 90% (ενενήντα το γράφω και ολογράφως!). Στυγνός καπιταλιστής δηλαδή ο εργοδότης μου, αλλά να μην γράψω το πως με δούλευε (ή νόμιζε ότι με δούλευε) το σωματείο μου, με Συν ηγεσία παρακαλώ (όχι πια, αν συνέβαλα στην μη επανεκλογή τους επειδή δεν έμεινε συνάδελφος που να μην αηδίασε, όταν τους τα είπα και ξέραν πολύ καλά και ποια είμαι και αν υπερέβαλα έστω και στο ελάχιστο, χαίρομαι). Σε κανέναν δεν κάνω τη χάρη να τον σιχτιρίσω, από την άλλη, ισιώνω την πλάτη μου, παίρνω το καπελάκι μου και γειά και αντίο…

Αν με συμπαθείς, λιγάκι, να μου εύχεσαι να βρω δουλειά, στα ξένα, στα ξένα, (είκοσι χρόνια να σου πω στο ίδιο επάγγελμα φτάνει, θα κάνω μια καινούργια αρχή ….), εγώ θα χαίρομαι που θα έχω νέα γειτονιά με τον μανάβη μου, ψαρά μου, κρεοπώλη μου, τα κορίτσια του σούπερ μάρκετ να καλημερίζομαι (όλοι καινούργιοι) και εις άλλα με υγεία, που λένε!

20. αννίκα - 09/06/2011

Αλεξάνδρα μου, athar@ath.forthnet.gr. Αν θέλεις, στείλε έστω και αναπάντητο μειλ.

alexandra - 09/06/2011

Έχω ήδη, Αννίκ, στείλει, μόνο που τις 4-5 επόμενες μέρες θα είμαι Αθήνα να ξεκουραστώ και οι φίλοι μου δεν είναι και πολύ κομπιουτερέ, δηλαδή υπάρχει υπολογιστής στο σπίτι μας αλλά δεν τον ανοίγουμε και πολύ, μάλλον εγώ τον ανοίγω πριν κοιμηθώ… η ειδικότητά μας είναι να πίνουμε ούζα στην πλατεία …
Τα σίγουρα, μεσοβδόμαδα που θα επιστρέψω Θεσσαλονίκη.

21. alexandra - 08/07/2011

http://www.athensvoice.gr/the-paper/article/354/%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%87%CE%B5%CE%AF%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CF%80%CE%BB%CE%AE%CE%B8%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%85%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%AF%CE%B1-%CF%8C%CF%87%CE%BB%CE%BF%CF%8
Εφηβική περιφρόνηση της εξουσίας? Δεν την ξεπεράσαμε?
Με αφιέρωση, δεν γίνεται αλλιώς πως, ξέρει ο υπέρ ού!

22. Σταύρος - 28/10/2011

Γεια σου Συριζίτη,
αφου για το Σύνταγμα έχει μιλήσει ο ίδιος ο Μπράιαν ο Ναζωραίος…


Αφήστε απάντηση στον/στην nomadicuniversality Ακύρωση απάντησης