jump to navigation

Ο οργασμός της αριστεράς 29/11/2010

Posted by the left and the crisis in Πολιτική επικαιρότητα.
Tags: , ,
trackback

Η αριστερά -σε αντίθεση με την αγελάδα- δεν θέλει ξένο χέρι. Τελειώνει μόνη της.

Όπως είναι λογικό και αναμενόμενο για μια καθωσπρέπει αριστερά όπως η δικιά μας, μετεκλογικά ζούμε τις συγκινητικότερες στιγμές. Οργασμός δραστηριοτήτων, διμερών και σχεδιασμών. Ακόμα κι αν εν γένει ξυνόμεθα, η μετεκλογική περίοδος ενεργοποιεί τις συνεδριάσεις μας, όπως το νέφτι στον πισινό ενεργοποιεί τον γάιδαρο.

Πρωτοπόρος όπως πάντα ο σ. Μπανιάς που πρόλαβε τους πάντες με μια πολυπληθή και ζωντανή μέχρις ροχαλητών συνεδρίαση του συντονιστικού της ΑΚΟΑ στις 20-21 Νοέμβρη. Ακολούθησαν ταυτόχρονα οι μέχρι πρότινος σύντροφοι Αλέξης, Αλέκος και Φώτης με τις παράλληλες συνεδριάσεις της ΚΠΕ του ΣΥΝ, του Μετώπου και της Δημοκρατικής Αριστεράς στις 27-28 Νοέμβρη. Έπεται η Ανάσα που δεν λέγεται πια Ανάσα, αλλά πρωτοβουλία 9 μελών της Γραμματείας του Σύριζα και 2 βουλευτών, η οποία και κλείνει τον κύκλο των παραγωγικών αυτών συνεδριάσεων στις 11 Δεκέμβρη.

Μη με ρωτήσετε ως προς τι ήταν παραγωγικές αυτές οι συνεδριάσεις. Έτσι κι αλλιώς τα ζητήματα κρίνονται οπουδήποτε αλλού εκτός των συνεδριάσεων. Πάντως για έναν δημοσιογράφο της αριστεράς θα ήταν ένα ωραίο Σαββατοκύριακο: Σάββατο πρωί περνάς από τον Κουβέλη, μεσημέρι πας για κάνα τσίπουρο, απόγευμα περνάς από τον Αλαβάνο, αργά το βράδυ από τον Ψαριανό, και μισομεθυσμένος Κυριακή πρωί πας για καφέ, Εποχή και Αυγή στον Τσίπρα.

Ο περί ου ο λόγος πρόεδρος με μια εξαιρετική ομιλία στην ΚΠΕ επιπέδου νηπιαγωγείου, παρομοίασε την έξοδο από το ευρώ με το υποχθόνιο σχέδιο των γιαλαντζί μαρξιστών να εξαθλιώνεται η εργατική τάξη μπας κι έρθει πιο κοντά η εξέγερση. Η ανεπανάληπτη αυτή παρομοίωση άδειασε τον Λαφαζάνη. Ο σύντροφος Παναγιώτης είχε δηλώσει απερίφραστα ότι πρέπει να μείνει ενωμένος ο Σύριζα και παράλληλα πρέπει να βγούμε από το ευρώ.

Παραταύτα διαβεβαιώνω τον σύντροφο πρόεδρο ότι δεν πρέπει να ανησυχεί ούτε αυτός, ούτε η Μέρκελ για τη σταθερότητα του ευρώ, καθότι όπως πολύ σωστά ειπώθηκε σε πηγαδάκι της ΚΠΕ, «έλα ρε μαλάκα, ο Παναγιώτης δεν μπορεί να βγάλει το Ρεύμα από τον ΣΥΝ, θα βγάλει την Ελλάδα από το ευρώ;»

Στη συνεδρίαση ο ΣΥΝ αποφάσισε «χαλαρή σχέση» με τον Σύριζα. Για όσους δεν το καταλάβανε, η «χαλαρή σχέση» στην πολιτική είναι σαν την «ελεύθερη σχέση» στο σεξ. Πας με την Σούλα. Δεν σ’ αρέσει; Πας με την Κούλα. Ούτε αυτή σ’ αρέσει; Πας με τον Κυριάκο κι ας είναι και κωλόπαιδο. Αβάδιστα και αβίαστα. Χωρίς προϋποθέσεις και δεσμεύσεις. Πηδάς και δεν έχεις ούτε τύψεις ούτε σκηνές. Βάσει της απόφασης, η ΚΠΕ πάει με όλους πλην Αλαβάνου. Σωστή η προφύλαξη, διότι σου λέει κάτσε μην κολλήσω τίποτα.

Κατά τα άλλα ο σύντροφος πρόεδρος αφιέρωσε μεγάλο μέρος της ομιλίας του στο διασπαστικό «Μέτωπο» του συντρόφου Αλέκου, προοιωνίζοντας μεγάλες εποχές ακόμα μεγαλύτερων συγκινήσεων, προγραφών και διαγραφών. «Τέρμα τα παιχνίδια», «τέρμα οι κουμπάρες», σημείωσε ο πρόεδρος. «Τέρμα και τα δίφραγκα» σημειώνω συνεπαρμένος κι εγώ. Προς τούτο και αλλάζω πάραυτα τον τίτλο του πτωχού πλην άτιμου παρόντος ιστολογίου σε «αναμνήσεις από τον Σύριζα». Στις ελεύθερες σχέσεις -άμα δεν έχεις συνηθίσει- πρέπει να φυλάς τον κώλο σου.

Το Μέτωπο σε μια κατώτερη των αναμενόμενων συνεδρίασή του αποφάσισε ότι δεν θα κάνει το χατίρι του προέδρου Αλέξη και δεν θα αποχωρήσει οικειοθελώς και αυτοβούλως από τον Σύριζα, διότι «ο Σύριζα δεν τεμαχίζεται, δεν διαιρείται, δεν κληρονομείται». Τόση παρέα με Ανδρεοπαπανδρεϊκούς, δεν πήγε χαμένη ένθεν κακείθεν.

Τούτων δοθέντων αναμένουμε με αγωνία τα αποτελέσματα της επανίδρυσης του Σύριζα σε νέα βάση, που θα στεγάσει και τη σοσιαλιστική συνιστώσα των Χωραφά – Μαριά. Βέβαια τώρα τελευταία αγνοείται η τύχη αυτής της συνιστώσας. Αγνοείται έτι περισσότερο το αν θέλουν να γίνουν συνιστώσα. Στη θέση τους άμα ψείριζα τις έδρες στην Αττική, σιγά μην καθόμουνα μετά να χαλβαδιάζω με τον Μπανιά στην Βαλτετσίου.

Επειδή όμως πολλοί κατηγορούν τον Μπετόβεν των σχεδιασμών, τον Τσαϊκόφσκι των εκλογών, τον Σούμαν των συνεργασιών, τον Σκαλκώτα των επιτυχιών, τον φίλο και σύντροφο ξέρετε ποιον, ότι ο ΣΥΝ δεν εξέλεξε ούτε έναν περιφερειακό σύμβουλο σε αντίθεση με τον Αλαβάνο, τον Χάγιο και τον Ψαριανό, έχω να υπογραμμίσω το εξής:

Δεν πρόκειται επουδενί για αποτυχία της προεκλογικής γραμμής που έπεσε ανά την επικράτεια ότι «με τον Μητρόπουλα θα βγάλουμε ένα μάτσο στελέχη στο Περιφερειακό Συμβούλιο». Πρόκειται αντίθετα για σχέδιο ραγδαίας ριζοσπαστικοποίησης του κόμματος: Ο ΣΥΝ γίνεται εξωκοινοβουλευτική αριστερά στην Αττική, αναδιαπαιδαγωγείται με «Συνελεύσεις – Καταλήψεις – Διαδηλώσεις» έξω από την Περιφέρεια και επανέρχεται εντυπωσιακά σαν την Ανταρσύα. Μπαίνει πανηγυρικά στο επόμενο Περιφερειακό Συμβούλιο με τη σωστή γραμμή που απαντά στις σύγχρονες ανάγκες της σύγχρονης οικογένειας. Χωρίς κοινοβουλευτικές αυταπάτες για συμμετοχή στους θεσμούς. Αμέ.

Προσωπικώς μου άρεσε η συνέλευση του Αλέκου διότι αποφασίστηκε ότι το Μέτωπο είναι ανοικτό πολιτικό σχέδιο. Πολύ ανοικτό πολιτικό σχέδιο. Πιο ανοικτό κι από την ανοικτή θάλασσα, και από το ανοικτό Πανεπιστήμιο και από την ανοικτή διακυβέρνηση. Όποιος θέλει λέει ότι θέλει, κάνει ότι θέλει και πάει όπου θέλει. Άλλος θέλει να γυρίσει στον Σύριζα, άλλος θέλει να ξεμοναχιάσει την Ανταρσύα, άλλος θέλει κόμμα, άλλος θέλει ενότητα, άλλος θέλει διάσπαση. Οι συνιστώσες ΔΕΑ και ΚΟΕ θέλουν να καθυστερήσουν, η συνιστώσα Σαπουνάς θέλει να προχωρήσει, οι ανένταχτοι θέλουν να ψηφίσουν και ο Αλέκος θέλει να αγοράσει χρόνο. Γενικώς το Μέτωπο θυμίζει λίγο τον σύντροφο Μηλιώκα: «Βάμος αλάνια βάμος, δεν μας φτουράει ο γάμος».

Σχόλια»

1. Πάνος Δ. - 29/11/2010

Έχω την αίσθηση ότι το μόνο καλό που βγήκε από αυτό το σαββατοκύριακο είναι το παραπάνω κείμενο.

2. Σου Κύρκου - 29/11/2010

Γουάου- που θά’λεγαν κι οι συνομήλικοι του (τ.)σ. Προέδρου! Και τώρα τα δύο τρίτα του αλήστου μνήμης ΚΚΕ (εσ) παρέα με τριάντα τρότσκες συν\πλην το ΄παιδί για τα θελήματα του Αυτιά και λοιπέ λαμογί δυνάμεις θα περιμένουν (και θα περιμένουν…) να… βρέξει πασοκοψηφοφόρους μπας και συμπληρώσουν τα κουκιά και μπουν ξανά στο τιμημένο Ελληνικόν Κοινοβούλιον. Εννοείται ότι σύσσωμο το πανελλήνιον θα κρατά την αναπνοή του αναμένοντας τις επόμενες μεγάλες στιγμές αυτής της επιθεώρησης- ούτε καν φάρσα, μια επιθεώρηση με Ψάλτη και Σεφερλή έχομεν γενεί. Εγώ πάλι με περισσή αγωνία θα αναμένω τις αποκαλύψεις του (σ.) Νταβανέλ ο οποίος, καθώς φαίνεται έχει έφεση στις ταινίες μυστηρίου (αυτές με τις αλάδωτες πόρτες που τρίζουν…). Εκείνη η φράση του: «σύντροφοι…μη…μην θέσετε σε ψηφοφορία την πρόταση του προεδρείου…υπάρχει λόγος…(κι άλλα πολλά αποσιωπητικα) ήταν όλα τα λεφτά του Μετωπομαραθώνιου…

3. Κούλα και Κυριάκος - 29/11/2010

Οι αναμνήσεις σε έκαναν να γράψεις ένα τόσο ερωτικό κείμενο;

4. Σώτος Τριανταφύλλου - 29/11/2010

Είναι οπωσδήποτε ενδιαφέρουσα η ερμηνεία ότι είναι ερωτικό ένα κείμενο που εκθέτει το μαζικό αυτοερωτισμό τόσων νοματαίων και μάλιστα της συμπαθούς συνομοταξίας «ηγέτες της ανανεωτικής – ριζοΣΠΑΣΤΙΚΗΣ – καιτασυναφή αριστεράς».
Οι αγαπητοί συνομιληταί ΚΚ (ρε μανία, όλο εκεί το νου μας…) ας μου επιτρέψουν εν τούτοις να σημειώσω ότι γιά κάθε συνεπή διαλεχτικό ματεριαλιστή (όπως είναι αναμφίβολα κάθε αναγνώστρια του παρόντος ιστολογίου) όλα αυτά τα πολιτικά ζητήματα έχουν την ύψιστη σοβαρότητα, ώστε να μην επιτρέπεται να τα υποβιβάζουμε στο επίπεδο του ερωτισμού. Ας το πούμε πόθο, νυφοπάζαρο ή ό,τι άλλο, είναι αδιάφορο. Είναι πολύ σοβαρά τα πράγματα γιά να καθόμαστε κοτζαμάν μαρξιστές-λενινιστές να κοζάρουμε σε ποιόν κλείνει μάτι ο Ρούντι ή πόση προίκα έμεινε του Αλαβάνου ή γιά ποιάν θέλει να ξεκαρφωθεί ο Νταβανέλος. Σε σχέση με τον τελευταίο και την παρατήρηση της συντρόφισας Σου Κύρκου να προσθέσω ότι αυτό είναι απλά ένα νευρικό τικ του σύντροφου Αντώνη που τούρχεται όταν ακούει γιά ψηφοφορίες (θυμίζω την απείρου κάλους παρέμβαση στο κλείσιμο της 3ης πανελλαδικής το Νοέμβρη).

Δεν πρέπει πάντως να παίρνουμε ελαφρά ούτε να θεωρούμε ειρωνείες τις καίριες παρατηρήσεις ή μάλλον αναμνήσεις του συντρόφου συριζίτη. Είπαμε, εδώ μέσα είναι ιστότοπος πλέρια μαρξιστικός-λενινιστικός και γιά τους μαρξιστές-λενινιστές οι αναμνήσεις έρχονται από το μέλλον.

Από κει και πέρα δεν ξέρω αν ξεκαθαρίστηκαν τα πράγματα σε σχέση με τον πιό πολύφερνο γαμπρό του χώρου (ή νύφη, δεν έχουμε εμείς της ανααποτέτοιας αριστεράς τέτοια κολλήματα) Λαφαζάνη. Αυτός ο βλογημένος τη μιά έκανε νόημα του Αλαβάνου, την άλλη του ΚΚΕ και την παράλλη φάνηκε να χαμογελάει ντροπαλά στο Χάγιο. Ή τουλάχιστον αυτοί έτσι καταλάβαιναν ή έλεγαν ότι καταλαβαίνουν.

Σε αυτό το μεταξύ όμως:

1. μειώθηκε η προίκα του Παναγιώτη. Τούφυγε ο Γιάννης ο καθαρά χέρια και κρατάει το φανάρι του Τσιπρα, χάθηκε ο αγωνιστής Κουράκης μες τους καπνούς της εξάτμισης του καΐκιού γιά τη Γάζα και βασικά της Χάρλευ Νταίηβιντσον (άκου ρε, κουμμουνιστής άθρωπας τώρα…) και πήρε μαζί και την ΚΝΕ Θεσ/νίκης (ναι μαλάκα Τσολάκη, να τα βλέπεις αυτά να τραβάει βάσανα η ψυχή σου γιά όσα είχες καμωμένα στο μάταιο τούτο κόσμο, ήθελες να καθοδηγήσεις και τη Σαλονίκη κρετίνε, κρίμα τους βαθμούς στη ΚαΓκεΜπε), του την κοπανάνε και οι συνδικαλιστές αγάλι-αγάλι. Το μεγάλο εργατικό στελεχό Καλύβης, εχτός που συμμετέχει στα προεδρεία του Παναγόπουλου, κατέβηκε και στο ψηφοδέλτιο Μητρόπουλου. Εμ σκέφτηκε ο Αλέκος υπάρχουν τόσοι γιά φτύσιμο, δε θάχει μείνει σάλιο άμα έρθει η σειρά μου. Ο δε Χουντής δε χρειάζεται να φύγει από πουθενά, είναι απλά χαμένος.
Ε, τι φράξια να κάνει πιά κι ο Παναγιώτης, με τον Πριμηκήρη και τη Σόφη;

2. και βασικότερο. Η νύφη (ή γαμπρός, είπαμε αδιάφορο) Λαφαζάνης αποκαλύπτεται πλέον περίτρανα ότι είναι ταμένος του Κόμματος (όπως λέμε του Χριστού). Τι να κάνουμε, δε πα νάναι το μοναστήρι φτωχούλικο και μισερό, αυτό έχει ο Παναγιώτης, σ’ αυτό θα κάτσει. Τελεία και παύλα.

Ο Τσίπρας πάντως είναι μέγας. Μένεις μιλάμε κόκκαλο. Όπως όταν διάβαζε (!) τη βαρυσήμαντη δήλωση Σάββατο βράδυ. Και είπε ότι το Μνημόνιο συνιστά τη μεγαλύτερη επίθεση στην ελληνική κοινωνία μετά τον πόλεμο!!!! Ουτε εμφύλιος, ούτε χούντα, ούτε τίποτα! Ήθελα νάξερα ποιός του την έγραψε! Θα μου πεις, και ποιός ασχολείται με τι δηλώνει ο ένας κι ο άλλος, αφού δεν παίζεται εκεί. Εδώ είχε δηλώσει όταν έπιασαν οι μπάτσοι τον καραγκιόζη τον Παπαχρήστο και μετά του ζήταγε συγγνώμες ο Χρυσοχοΐδης, ότι τα Εξάρχεια γίναν σαν τη Γάζα. Την άλλη φορά θα πεί ότι τα Εξάρχεια γίνανε σαν το Ναγκασάκι και το Μνημόνιο είναι σαν την άλωση της Κωνσταντινουπόλεως.

Εντάξει, πικρογελάμε εμείς αλλά οι Βιτσβούτς και Μηλμπαλτ τη δουλειά τους την κάνουν. Είναι οι λιγότερο χαζοί κι ας λέμε εμείς ό,τι θέλουμε.
Στη γενική ένδεια και δυάλα μιά χαρά το παίζουν. Τι κι αν βάζουν τον Τσίπρα να λέει τη μία μαλακία μετά την άλλη. Τι κι αν ξέρουν ότι οι πολιτικοί διαμεσολαβητές του Λιακουνάκου και οι κάθε λογής παλιοτοΜαριάδες είναι περίπτωση ουάν νάιτ στάντ. Μισή ντροπή δική μας, μισή δική τους σου λέει, άσε που κανείς πλέον δεν έχει ούτε στάλα ντροπή, οπότε δεν έτρεξε και τίποτα.

Σου λέει, όλοι οι άλλοι όσο να ζυμώσουν θάχουν περάσει άλλες δυό τρεις εκλογές. Άστους να κάνουν συνελεύσεις περί του αν θα κάνουν συνέλευση. Εν τω μεταξύ, κάτι με το Μπανιά, κάτι με τους πρόθυμους, κάτι με θα κάνουμε και μεις μέλη όταν έρθει η ώρα μένουμε καβάλα στο παιγνίδι. Και το 3% τόχουνε σίγουρο, δε χρειάζεται ούτε μισή ψήφος παραπάνω. Διότι άμα είναι οι άλλοι ρετάλια, μεσ’ το χάος της μεγαλύτερης επίθεσης μετά τον πόλεμο βέβαια όλο και θα βρεθούν τρια τα εκατό να σιχτιρίσουν και να μας το χώσουν. Εδώ κινητοποιήθηκαν υπέρ του κόμματος ο πρώην πιό επιτυχημένος ευρωβολευτής, ο παίχτουρας γατόνι Παπαδημούλης και ο αίλουρος, σπινθηροβόλος δημηγέρτης νυν ευρωβολευτής Χουντής (που είναι τόσο, μα τόσο κρετίνος που νομίζει ότι έτσι θα του ξαναδώσου χρίσμα). Όλα νταξ. Επιπλέον έχει πέσει στη ζυγαριά υπέρ της τσιπροκατάστασης και το κύρος της ηγέτιδος Ρένας Δούρου! Ποιός μας πιάνει! Μόνο ο Στέργιος ο Πιτσιόρλας δεν ακούγεται αλλά δεν ανησυχώ. Κανείς καλός δε χάνεται.

Θέθελα πάντως ειλικρινά κάποιος να μου εξηγήσει όλη αυτή την τεράστια μάζα κυνισμού με την οποία τα πλείστα μέλη του Συνασπισμού καταφάσκουν την απίστευτα προκλητική στάση του εν λόγω κόμματος.

ΥΓ. Προσεχώς θα πιάσουμε συστηματικά το θέμα Γιαννάκης Μηλιός επ’ ευκαιρία των επαναστατικών απόψεων που σπρώχνει ώστε να δικαιολογήσει την εμμονή στην ΟΝΕ, στην Ευρωζώνη, στο ευρώ, στην ΕΕ, στο Συνασπισμό, στη συμμαχία με τα πασοκολαμόγια, σε όλα τέλος πάντων. Και εμπνέει τις επαναστατικές εξάρσεις της Νεολαίας Συν.

5. sx - 29/11/2010

ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΧΥΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑααααααααααααα…………….

6. Raindog - 29/11/2010

Να και η αγελάδα 🙂

7. Σούλα - 29/11/2010

Το καλύτερο από όλα είναι η ερμηνεία της «χαλαρής σχέσης», με Κούλα, Κυριάκο και συναφή. Έχει τρελαθεί ο πρόεδρας να βλέπει Στάθη Ψάλτη και να ξεπατικώνει ιδέες.

8. Χρηστος Κ. - 29/11/2010

Πρεπει να πεφτει μεγαλη αγαμια ρε παληκαρια για να χαλατε τοσο χρονο, για φαια ουσια δε το κοβω αυτο εχει χαθει εδω και καιρο μαλλον, για να γραφετε τα ευαγγελια σας. Κριμα που δε γινατε χαλιφηδες στη θεση του χαλιφη. Κι απορω δηλαδη τοσο προχω αριστεροι και ναναι στην απεξω. Ατιμη κενωνια.

Α,ρε... - 29/11/2010

oπα χρηστε κ. σιγα το χαλιφατο για να το ρεχτεις. οι αναμνήσεις απο το
συριζα ειναι για την ωρα οτι καλυτερο παιζει στη πιατσα.οντως πολυ προχω για αριστεροι γι αυτο ναι και στην αποξο.αν ειναι.και στο δια ταυτα καλλιο κακομοιρης παρα εμιρης στη κουμουνδουρα

9. anonymous - 29/11/2010

Έμαθα ότι χτες το μέτωπο ήταν σχολείο δημοκρατίας. Κρίμα να μην τα έχει πετύχει αυτά και μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ. Σιγά μην άφηνε ο ΣΥΝ.

10. ΑΠΙΣΤΗ - 29/11/2010

εγω ξερεις που ειμουν…. με τον μεγαλο.
Τωρα τι καταλαβα?οτι αναμεσα στην γλωσσα των κομματικων γραφειων και την γλωσσα των καφενειων προτιμω την δευτερη αλλωστε ειμαι χαμηλοτατου επιπεδου δεν χρεισιμοποιω ποτε σε ομιλια μου την εκφραση η δομικη κριση του καπιταλισμου και ο Σκουρλετης με στραβοκοιταει.
Απορια λοιπον ,αφου θελουν χαλαρη σχεση με το ΣΥΡΙΖΑ μπορει ο ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟς να κανει παιχνιδι οπως θελει με τους ΚΟΕ ΔΕΑ ΚΕΔΑ κλπ. που θελουν πιο στενη σχεση με την ΠΟΛΥΦΡΕΝΗ ΝΥΦΗ.
Τελικα ομως ποιος θα διασπασει τον ΣΥΡΙΖΑ εφαγα ολο τα Σαββατο ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ.

11. alexandra - 29/11/2010

Μεγάλη αγαμία δεν λες τίποτα Χρήστο Κ., αλλά εκτός από τα παληκάρια, σου ξέφυγαν οι λεβέντισες, που διαθέτει το παρόν, όρα Σου, Κούλα, Σούλα, Άπιστη την υποφαινόμενη, τον Κυριάκο κλπ.Χαλίφης ποιός είναι, για να έχουμε καλό ρώτημα? Τα ευαγγέλια δεν ήταν καν τα τέσσερα που και αντιφάσκουν και επισημοποιήθηκαν όταν η θρησκεία πήρε την εξουσία και τα’ ξανάγραψε αλλά και άλλα 10 τουλάχιστον τα’φαγε το μαύρο σκοτάδι. Προχώ αριστεροί, Allah korusun, όσο για την φαιά ουσία να έχει χαθεί από μόνη της, χωρίς τον εγκέφαλό μας, δύσκολο το βλέπω, δεν πετάει, ως γνωστόν, νεκροί δηλαδή?

12. Γ. Τρ. - 29/11/2010

Ρε syrizit να σε ρωτήσω κάτι για να καταλάβω ποιος είσαι:
Τον Μηλιώκα τονε λες σύντροφο λόγω πολιτικής ή λόγω κοινής θητείας πριν πολλά χρόνια;

syrizitis - 30/11/2010

Το δεύτερο

13. Γιάννης Κ. - 30/11/2010

Νομίζετε οτι ο κόσμος διαβάζει τα blogs; Aντε 1000-2000 αριστεροί στο σύνολο ασχολούνται με την blogόσφαιρα. Εγώ πέρασα το Ρουβικώνα και ξένιασα στην ελευθεριακή όχθη, άρα δεν ψήφισα τίποτα. Όμως στην οικογένεια της αδελφής μου οι τέσσερις συριζικοί ψήφοι έσπασαν στα δύο. Αδελφή και γαμπρός ψήφισαν Αλαβάνο «γιατι είχε αριστερό λόγο», η μάνα μου κι ο ανηψιός μου Μητρόπουλο, γιατί δεν χωνεύουν τον Αλαβάνο που δεν ήθελε να αφήσει το παιδί τον Τσίπρα να κάνει παιχνίδι και επέστρεψε για την καρέκλα και την προβολή…Ωραία τα blogs αλλά η μάνα μου βλέπει τούρκικες σαπουνόπερες και μεσημεριανάδικα, παίρνει 600 ευρώ το μήνα σύνταξη και ψήφισε Μητρόπουλο απο απέχθεια στον Αλαβάνο…Δεν διαβάζει Συριζίτη και ΕΟΣ…Αριστερά σαπουνόπερα, αριστερά κατάντια, αριστερά χωρίς μέλλον…Συριζίτη αφού άλλαξες το όνομα του blog, δεν πρέπει να αλλάξεις και το username σου;
Raindog, Πανο Δ., τι γίνεται ρε στην ΠΑΣΑ; Γιατί δεν βγαίνει κανείς να σχλιάσει τα καραγκιοζιλίκια του Μετώπου; Το αμίλητο νερό ήπιατε όλοι;

syrizitis - 30/11/2010

Ο Σύριζα και το νικνέιμ μου ανήκει στον λαό. Κανείς δεν μπορεί να τα καπηλευτεί. Άμα όμως έχεις καμιά καλή πρόταση πες τη μου να το αλλάξω γιατί το έχω βαρεθεί. Δεν κρύβει κανένα σασπένς.
Όσο για το ποιος παρακολουθεί το μπλογκ μου σε διαβεβαιώ ότι ουδέποτε από δω πέρα περάσανε 2000 αριστεροί. 2000 ναι, αριστεροί όχι. Πλην του ξαδέλφου μου του Φώντα που παρακολουθάει με προσοχή ότι χαζομάρα και να γράψω.
Τέλος έχω να πω ότι σαπουνόπερα θα γίνουμε, χαλβαδόπιτα θα γίνουμε, σουτζούκ λουκούμ θα γίνουμε, αλλά σαν τον Αυτιά δεν θα γίνουμε ποτέ. Αυτή την περήφανη απάντηση να τηνε δώσεις στη μάνα σου και στον ανεψιό σου. Θα τα πούμε στα γουναράδικα που έλεγε ο αρχηγός.

Γιάννης Κ. - 30/11/2010

δεν θα καταλάβει τίποτα η μάνα μου κι ο ανηψιός μου αν τους το πώ αυτό. Η μάνα μου δεν βλέπει Αυτιά ούτε Παπαδάκη, κι ο ανηψιός μου δεν βλέπει τηλεόραση. Ίσως μόνο καμμιά φορά Πρετεντέρη ή Χατζηνικολάου, ειδικά όταν έχει Αλαβάνο…αλλά ο μικρός δεν έχει μνήμες μεταπολίτευσης, και δεν συγκινείται απο το μελό της γενιάς που εξαργύρωσε το Πολυτεχνείο με πολιτικές καριέρες ένθεν κι εκείθεν…Και βέβαια δεν μπορεί με τίποτα να πάει σπίτι της. Θα μας κάτσουν στο σβέρκο σαν τους προηγούμενους, μέχρι τα 90 τους…

14. δημητρης - 30/11/2010

kala krasa.

15. Σώτος Τριανταφύλλου - 30/11/2010

Όλα καλά! Εγώ συμφωνώ 100% με το Χρηστο Κ. και με το Γιάννη Κ.
Πράγματι Χρηστάρα μου δικαιώνεται, μέχρι ώρας τουλάχιστο, η γραμμή Βούτση και λοιπών. Άμα έχουν 4,κάτι % αγάμητα ζώα, όπως ορθότατα λέγεις, να ανέχονται τα κόλπα τους είναι, όπως και να το κάνεις, μαγκιά. Εσύ αλήθεια γιατί το πράττεις;
Α, γιά να μην είσαι στην απέξω μεγάλε! Αμ πέστο από ξαρχής ντε.
Γιάννη Κ. σε βλέπω απόλυτα γειωμένο στο κοινωνικό προτσές. Την επόμενη να μας πεις και καμιά ιστορία από ταξί κατά πως συνήθιζε ο Κύρκος.
Αυτά πάντως γιά τη γενιά του Πολυτεχνείου τα θες και τα λες ή είναι εν τη ρύμη;
Διότι αν θεωρείς ότι το πρόβλημα έγκειται στη γενιά του Πολυτεχνείου που σούχει κάτσει στο σβέρκο μάλλον διαβάζεις πολύ εφημερίδες. Από τις έγκυρες. Εννοείται (ότι έχει πάρει το σασί από το βάρος στο σβέρκο). Δε βλέπεις καλύτερα τηλεόραση να μας ενημερώνεις και μας πούμαστε στην απόξω;

16. Χρηστος Κ. - 30/11/2010

Εχει κι αλλους η παρεα? Γιατι δε βλεπω να κανετε συνιστωσα αν εισαστε μονο 10. Υπαρχει καποια αντιπροσωπια ελευθερη ή θα συνεταιριστειτε με αλλους? Οι εξετασεις καθαρου κουμμουνισμου εχουν βγει ή απεργει το εργαστηριο? Τις μοναδικες αληθειες τις εκπεμπει μονο αυτο μπλογκ ή εχει κι αλλου μαγαζι ο Ναπολεων?

17. Σώτος Τριανταφύλλου - 30/11/2010

Όσα θέτεις αγαπητέ Χρήστε είναι ασφαλώς τα καίρια και σοβαρά ερωτήματα που οφείλουν να απασχολήσουν τον κάθε συνεπή αγωνιστή. Εγώ ομολογώ ότι αδυνατώ να τα απαντήσω καθότι είμαι εδώ αποκλειστικά και μόνο γιά να σπάω πλάκα με την κουτοπονηριά της ηγεσίας μας και να θαυμάζω την ηρωική βάση μας (αλλά και τούμπαλιν).
Έχεις όμως αρπάξει λίγο; Όπως λέμε άρπαξε το πιστόνι, το τηγάνι, το μασγάλι. Προσοχή, όχι πιτσικάρει. Άλλη διαδικασία αυτή, αφορά π.χ. μεντεσέδες, λαμαρίνες, σιδεριές. Τις μεταφορές στα πολιτικά πράγματα μπορείς να τις κάνεις μόνος σου, δε χρειάζεται η βοήθειά μου.

alexandra - 30/11/2010

Εγώ πάλι βρε Σώτο μου (παρεμπιπτόντως, τρίβω τα μάτια μου με τις περί σιδηρουργείου γνώσεις)λέω να μην απαξιώσω τα ερωτήματα του συντρόφου Χρήστου Κ. και να επιχειρήσω εκ του προχείρου απαντήσεις.Για να δούμε.
Η παρέα ούτε ξέρει πόσους έχει και τα μαγαζιά του Ναπολέοντα δεν τα έχει καταγράψει, εσύ όμως φαίνεται ότι μπορείς να μας διαφωτίσεις και στα δύο (εγκύρως και με αξιοπιστία, καθότι σε απασχολεί το ζήτημα), περιμένουμε λοιπόν. Για μοναδικές αλήθειες και καθαρό κομμουνισμό, ψάξε πρώτα στο δικό σου εργαστήρι τα αποτελέσματα των αναλύσεων και ας έχει και γενική απεργία, εκτός εάν δεν είναι αυτό το ζητούμενο, αλλά άλλο και ποιό? Τι συνιστώσα να κάνουμε που είμαστε 10 ρεμπεσκέδες (και πολλούς μας μέτρησες)έτοιμοι για όλα?

Εσύ όμως με τη φαιά ουσία που εξακολουθείς να έχεις και τις μάζες από πίσω, κράτα γερά (για την συγγραφή ευαγγελίων)! Συγγνώμη για την προσωπική επίθεση, αλλά ούτε και εσύ άφησες άλλα περιθώρια.

18. Γιάννης Κ. - 30/11/2010

Κοντός ψαλμός αλληλούια…

Απο τις θρησκείες και τους αγίους οσιομάρτυρες προτιμώ τους original…Και φυσικά απο όλες τις ομάδες και φράξιες, την ΑΕΚ…Αν με συγκρίνεις με τον Κύρκο, κύριε Σώτο, συγκρίνεις πατάτες με διαστημόπλοια…Μιλάω βέβαια για την ίντριγκα, τον φραξιονισμό και το λαϊκισμό, στα οποία ο Κύρκος ήταν διαστημόπλοιο και εγώ πατάτα (γι αυτό και δεν με σήκωσε ποτέ κανένα κόμμα και καμμιά φράξια)…Αντίθετα κατι Ρούντηδες, και Θεωνάδες και Νταβανέλοι και κάτι επαγγελματίες «ανένταχτοι» του αγαπημένου σας «Μετώπου» δεν υπολείπονται των ανεκδιήγητων Βούτσηδων και Τσιπραίων (απεταξάμην, απεταξάμην!) στο αγαπημένο σπόρ των αριστερών παραγόντων…(το να ζούν στον δικό τους κόσμο!)… Εμείς είμαστε απλοί ερασιτέχνες φίλε…ποτέ δεν βγάλαμε το ψωμί μας απο αυτό…να είσαι πιο επιεικής στις κρίσεις σου λοιπόν…Κι άλλωστε που ξέρεις; Μπορεί και κάποιος μέσα σε όλον αυτόν τον χαμό των υπαινιγμών και των εξυπνάδων, να λέει μόνο και απλά αυτό που σκέφτεται! (Κι όμως είναι πιθανό!)

alexandra - 30/11/2010

Αγαπητέ Γιάννη Κ.
εγώ πάλι προτιμώ τον ΠΑΟΚ, εκεί να δεις φράξιες και καρτάλια, αλλά δε μου υποσχέθηκε κανείς το αντίθετο ούτε με υποχρέωσε να ανήκω σε κάποια από αυτές. Ούτε επαγγελματία ανένταχτη με κάνει, ούτε καν να προσπορίζομαι το ψωμί μου. Εάν η οικογενειακή σου εμπειρία σε ώθησε να αράξεις στην ελευθεριακή όχθη, γούστο σου και καπέλο σου, αλλά από που κι ως που, όσοι έχουν άλλες εμπειρίες και επιθυμίες και στερούνται της δικής σου μαγκιάς καιξάπλας κάνανε καρριέρα? Και εμείς αυτό που σκεφτόμαστε λέμε.

Γιάννης Κ. - 01/12/2010

αλεξάνδρα δεν μιλάω γενικά για ανένταχτους, παρεξήγησες. Μιλάω για τους ανένταχτους της γραμματείας του Σύριζα, και του άτυπου συντονιστικού του «Μετώπου». Εγώ φταίω που δεν ήμουν συγκεκριμένος, αλλά μην αρπάζεσαι ρε συντρόφισσα, δεν σου φταίω εγώ, με τις ηγεσίες σου βάλτα. Και δεν απευθυνόμουν σε σένα, αλλά στον Σώτο Τριανταφύλλου που με ειρωνεύτηκε…και τώρα ειρωνεύεσαι εσύ, περι οικογενειακής εμπειρίας και σαχλαμάρες…τι να πώ; σας έχει κάνει όλους πολύ ζημιά ο σύριζα και το μέτωπο τελικά…βλέπετε παντού εχθρούς και υπονομευτές…και δεν βλέπετε το απλό: ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΕΥΘΥΝΗΣ, ΞΑΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ ΚΑΙ Ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ ΚΑΙ Η ΚΟΕ ΚΑΙ Η ΑΝΑΣΑ, ΟΛΟΙ…Γυρίστε τους την πλάτη αν είστε μάγκες…αντί να τους ακολουθάτε και τους νομιμοποιείτε στην καταστροφική τους μανία για ηγεμονία και παραγοντισμό…

19. Δ.Υ. - 30/11/2010

Καλησπέρα. Μια εντελώς ξεκούδουνη ερώτηση: ποιοι 3 βγήκαν από το συνδυασμό του Μητρόπουλοτ; ο ένας είναι ο ίδιος, οι άλλοι δύο; Ρωτώ κι από περιέργεια αλλά και λόγω εργασίας στον συγκεκριμένο εργασιακό χώρο.

Δημήτρης Α - 30/11/2010

Εκτός του Μητρόπουλου, ο Τσουκαλάς (πρώην πασόκος πρόεδρος της ΟΤΟΕ) και ο δημοσιογράφος(;) (STAR κλπ) Γ.Βαρεμένος ! 3 στα 3 κελεπούρια!

20. dikume - 30/11/2010

Αν δεν κανω λαθος ο Νταβανελος με την ιδια σ. που ηταν στο προεδρειο της παν. του μετωπου τσακωνοτανε και στην 3 πανελλαδικη του συριζα παλι για τις ψηφοφοριες μονο που εκεινος ηταν στο προεδρειο.

21. alexandra - 01/12/2010

Βρε Γιάννη Κ.
δεν νομίζω ότι ο Σώτος ειρωνεύτηκε εσένα προσωπικώς, αλλά αυτό που εκείνη την ώρα εξέφραζες, μακάρι να κατείχα την υψηλή τέχνη της ειρωνείας, με κολακεύεις (και αυτό δεν είναι ειρωνία εννοείται!πως να σε πείσω ρε γαμώ το!)
Δύο τρεις ανένταχτους -φαντάζομαι ποιούς εννοείς- και άλλους περισσότερους εντεταγμένους τους ξέρουμε, ξέρουμε και τα καμώματά τους στο παρελθόν και εις το διηνεκές, εξ ου και βγάζουμε τον πόνο μας στο παρόν φιλόξενο ιστολόγιο. Είδες εσύ εδώ έλλειψη κριτικής στις ηγεσίες? (κάθε άλλο)
Καθόσον με αφορά, δεν θεωρώ μαγκιά να τους γυρίσω την πλάτη αμαχητί, ίσα ίσα παίζω το παιχνίδι τους, τόσο μου κόφτει, τόσο κάνω …
Και σε προειδοποιώ ότι θα αρπάζομαι!
Με συντροφικούς χαιρετισμούς
Ευτυχώς που σας κερδίσαμε στην έδρα μας!

22. Σώτος Τριανταφύλλου - 01/12/2010

Γιάννη συγκεντρώσου λίγο λέμε. Αποκλείεται να σε ειρωνεύτηκα, πολύ απλά γιατί ούτε που σε ξέρω.
Αυτά που λες όμως είναι τελείως άκυρα φίλε μου.
Μία διαγώνια ματιά σε όλες τις αναρτήσεις του παρόντος ιστολογίου και τα αντίστοιχα σχόλια θα αρκούσε γιά να δεις ότι η κριτική, το δούλεμα, οι μούτζες και η απαξία σε όλα τα πρόσωπα που ανφέρεις και τις οργανώσεις τους δεν βρίσκεται ούτε αν πάρεις όλα τα μπλογκς, την Αυγή, τη εποχή και το Ριζοσπάστη μαζεμένα. Γιά αυτό πες τίποτα άλλο κι όχι τέτοια με μαγκιές και πίπες.

Προς όλους; έτυχε καμιά σας να δει το βαρυσήμαντο νέο άρθρο Λάσκου; Αυτά έπρεπε να φορολογεί ο Γιωργάκης και θάχε καθαρίσει το χρέος πατ κιούτ!

alexandra - 01/12/2010

Όχι, θυμάμαι ένα παλιό για την Χιλή … πόνημα αμίμητο.

23. alexandra - 01/12/2010

Σώτο και Γιάννη Κ. προτείνω να καπνίσουμε την πίπα της ειρήνης με http://www.youtube.com/watch?v=9IDUxk9sSXI , άσμα επίκαιρο και τέλεια εκτέλεση από τον μαυρούλη!τότε negro!

24. Χρηστος Κ. - 01/12/2010

Για πες μας βρε Σωτο τι λεει το αρθρο του Λασκου?

25. syrizitis - 01/12/2010

Φίλε Γιάννη
Κακώς το σοβαρεύω διότι έχω προσπαθήσει να κρατήσω το χαμηλότερο δυνατό επίπεδο εδώ μέσα και άμα γράφω κάτι στα σοβαρά, στενοχωριέμαι πολύ.
Αλλά έχει δίκιο ο Σώτος όταν λέει ότι εδώ μέσα έχει πέσει το κράξιμο της αρκούδας για τους πάντες και τα πάντα. Μόνο που το κράξιμο αυτό δεν είναι ούτε συλλήβδην απαξίωση ούτε βολή κατά ριπάς και όποιον πάρει ο χάρος.
Θα χεις δει πιθανά κάποια σχόλιά μου για τον Λαφαζάνη και το Ρεύμα. Και αντίστοιχα και του Σώτου και άλλων. Αν τα διάβαζες μονομερώς θα έλεγες τι μου χει κάνει ο Παναγιώτης και τον βρίζω. Ε λοιπόν σου λέω ότι τον εκτιμώ όσο λίγους από τα «προβεβλημένα στελέχη» της αριστεράς. Θες λόγω παρελθόντος και διαδρομής (εδώ θα διαφωνήσει ο Σώτος), θες επειδή λέει κάποια σοβαρά πράγματα για την Ελλάδα και την Ευρώπη, θες επειδή σε κάθε αγώνα είναι μέσα και έχεις λιώσει παπούτσια ενώ θα μπορούσε απλά να κλάνει στα έδρανα της Βουλής σαν κάτι άλλους που τους βάζαμε και ως ψυχή του Σύριζα στο Επικρατείας επί Αλέκου. Ε δεν μπορώ να τον εξισώσω ούτε με τον Βούτση ούτε με τον Παπαδημούλη. Και την ίδια στιγμή που στο λέω αυτό νομίζω ότι έχει τεράστιες ευθύνες ο ίδιος γιατί δεν βγήκε τίποτα καλό από τον επιθανάτιο σπασμό του Σύριζα.
Το ίδιο και με τον Αλαβάνο. Δες σχόλια προεκλογικά για την Ελεύθερη Αττική. Θα παρατηρήσεις ότι κανένας δεν χειροκρόταγε κάθε πιρουέτα του Αλέκου. Κι αυτός κι αν έχει τεράστιες ευθύνες. Για μένα έχει πιο σοβαρές ευθύνες από τον Τσίπρα. Διότι είναι στην απο ‘δω μπάντα (πλέον), και θα μπορούσε να είχε συμβάλει σε μια άλλη αριστερά, είχε τα πάντα και προς το παρόν τα έχασε όλα. Προς το παρόν.
Τέλος, καλό το σχήμα οι ηγέτες και οι συνιστώσες από τη μια και η βάση από την άλλη, αλλά γέρασα με τέτοιες ιστορίες και τις θεωρώ καλές για τους ρομαντικούς νεότερους. Η βάση έχει ευθύνες. Και ξέρεις πόσους wanna be ηγέτες έχω δει που αποφάσισαν να ασκήσουν εξουσία στο όνομα της βάσης και επειδή είναι ανένταχτοι;
Άμα μπορεί λοιπόν η βάση ας κάνει εξέγερση και να φτιάξει μια αντιιεραρχική αριστερά. Άμα δεν μπορεί ας βρει την καλύτερη γραμμή διαμορφωμένη στους 4 τοίχους των μουχλιασμένων, σάπιων, υγρών και παγωμένων κομματικών γραφείων. Αλλά όχι άλλο κάρβουνο.
Να σου πω την αλήθεια πχ στην συνέλευση του Μετώπου συμφώνησα πολύ περισσότερο με τον Τσακνιά παρά με τον πιτσιρικά από την ΠΑΣΑ. Σοκαριστικό; Το πρόβλημα της Συνέλευσης ήταν ότι οι μετέχοντες στο Μέτωπο δεν έχουν συμφωνήσει το πού το πάνε και πώς. Άμα θα μου πουν εμένα σήκωσε το κουλό σου να ψηφίσεις, αλλά επειδή έτσι κι αλλιώς δεν έχουμε συμφωνήσει τι και πώς θα κάνουμε, και άρα δεν μας δεσμεύεις, το θεωρώ δούλεμα.
Εν πάσει περιπτώσει λέω να δώσω τράτο χρόνου.
Και εν τω μεταξύ κρατώντας το χαμηλότατο δυνατό επίπεδο να κάνουμε κάνα σχόλιο για τους ηγήτορές μας, του σ. Λάσκου περιλαμβανομένου διότι υπερασπίζεται τον καπιταλισμό από αντικαπιταλιστική σκοπιά και αυτό όσο νάναι θέλει μεγάλες ικανότητες.

26. Γιάννης Κ. - 01/12/2010

Συριζίτη
Παρόλα αυτά κι εσύ στη συνέλευση του Μετώπου ήσουν. Κριτικά ή λιγότερο κριτικά στηρίζεις το Μέτωπο. Αυτά που λές εσύ για τον Βούτση τα λένε και οι «άλλοι» για τον Αλαβάνο με παρόμοια επιχειρηματολογία. Εγώ αυτό που είπα και μου την πέσατε όλοι, είναι οτι η μεγάλη πλειοψηφία των 300.000 ψηφοφόρων του Σύριζα δεν πήρε χαμπάρι οτι
η αντιπαράθεση Μετώπου-ΣΥΝ ήταν κατι άλλο πέρα απο μια προσωπική αντιπαράθεση Τσίπρα-Αλαβάνου…Πολιτικά, διαπαιδαγωγητικά, ή όπως να το πείς, αυτό είναι μια πολύ σοβαρή κατάντια για την αριστερά συνολικά: στην ουσία η αριστερά έγινε σαπουνόπερα, ενώ δεν ήταν ποτέ! Ποτέ η αριστερά δεν απέπνεε «προσωπικές» και «ψυχαναλυτικές» (πατροκτονία-πατρωνία κλπ.) αντιπαραθέσεις, μόνο «ιδεολογικές». Μπορεί άκαιρες, σκληρές, αδελφοκτόνες, αμείλικτες, αλλά ΠΑΝΤΑ ιδεολογικές. Σε αυτήν την κατάντια, συγνώμμη, αλλά εγώ δεν μπορώ να πω οτι ο Λαφαζάνης ή ο Αλαβάνος έχουν μικρότερη ευθύνη απο τον Βούτση και τον Παπαδημούλη. Συγχέεις την ευθύνη με την πολιτική ωφέλεια. Το οτι ωφελούνται συγκυριακά Παπαδημούλης και Βούτσης, δεν αναιρεί τις ευθύνες Αλαβάνου και Λαφαζάνη. Ίσα ίσα τις κάνει μεγαλύτερες.

Η συνενόηση των παραγόντων και συνιστωσών για την παραγωγή συγκλίσεων και πολιτικής, ρε Συριζίτη δοκιμάστηκε και απέτυχε! Ας δοκιμάσουν κάτι άλλο επιτέλους! Τι φοβούνται; θα χάσουν τις καρέκλες στα προεδρεία και τους ρόλους οι Τσακνιάδες και οι Βένιοι Αγγελόπουλοι, θα χάσουν την ιδεολογική καθαρότητα οι Ρούντηδες και θεωνάδες και Νταβανέλοι. Θα χάσει κι ο Αλαβάνος την αγαπημένη του ιστορική αποστολή να ανατρέψει το Σύμφωνο Σταθερότητας για να ισοφαρίσει την ενοχή του για το Μάαστριχτ, την ενοχή του για τον Τσίπρα και την ενοχή του γενικώς. Έχουν όμως να κερδίσουν ένα κόσμο ολόκληρο, που έλεγαν και οι παπούδες μας…
θα μου πείς, υπάρχει ρίσκο να τα χάσεις όλα, αν δώσεις την εξουσία στο πόπολο. Ωστόσο φαινόμενα Τσίπρα δύσκολα θα ξαναέχεις, και αλωστε, πιό κάτω απο κει που είσαι τώρα, δύσκολα να πας…
Η βάση έχει πολλές ευθύνες. Βάση όμως είσαστε εσείς, Συριζίτη, Σώτο, Αλεξάνδρα. Όμως δεν αντέχετε την κριτική κι εσείς σαν την ηγεσία σας…

φιλικά.

27. Σώτος Τριανταφύλλου - 01/12/2010

Δεν νομίζω ότι θα διαφωνήσω περί του Λαφαζάνη. Κυρίως και βασικά γιατί ήταν πάντα από τους ελάχιστους των αριστερών ηγεσιών που δεν καταλάβαινε τη συμμετοχή και τη θέση του σαν επένδυση γιά να παίξει προσωπικά παιχνίδια. Σεμνός και ευγενής ήτανε πάντα και σε αγώνες μπροστά και όχι οπισθοφυλακή των δηλώσεων. Βασικά δε κομματικός με την καλή νομιζω έννοια. Ας το επιβεβαιώσουν και τα παιδιά που τα έχουν ζήσει από πολύ κοντά, ο Λαφαζάνης ήταν από τους λίγους στο ΚΚΕ που ψαχνότανε γιά ιδέες αλλά κατέβαζε και κάποιες. Από το Λαφαζάνη τσιμπολογούσανε διάφοροι ανυπέρβλητοι τύπου Κοτζιά και Ανδρουλάκη, τα φτιάχνανε μετά κατά πως τους έκοβε και τους βόλευε και τα πλάσαραν γιά δικές τους μεγαλοφυείς συλλήψεις. Μιλάω πάντα γιά τα πολύ παλιά χρόνια. Δεν είναι καθόλου αδικαιολόγητο το κύρος του Λαφαζάνη, όσο τέλος πάντων τούχει μείνει ακόμα.
Σε αυτή τη βάση νομίζω ότι εξηγείται το γεγονός ότι τα βάζει κανείς μαζί του. Ακριβώς γιά τον ίδιο λόγο που τα βάζει με τον Αλαβάνο αλλά και με τους Ρουντονταβανέλους (το δίο ισχύει και γιά κάποια παιδιά από ακοα που ξέρουν μιά χαρά τι παιχνίδι παίζεται και όμως το ανέχονται) κλπ. Διότι προφανώς από δαύτους περίμενε κανείς επιτέλους το κάτι περισσότερο μπας και αλλάξουν κάπως τα πράγματα. Είναι πράγματι άχαρο πλέον το δούλεμα στους τσίπρηδες, τους φλαμπουράρηδες, τους βούτσηδες και λοιπούς απατεωνίσκους. Ούτε ήθος είχαν ποτέ, ούτε ιδέες, ούτε περίμενε ποτέ κανείς ότι επιτέλους θα απέβαλαν, έστω και στο ελάχιστο τη λογική μικρομπακάλη που εμ κλέβει στο ζύγι, εμ ο τελεμές που πουλάει είναι σάπιος.
Και εδώ ερχόμαστε στο θέμα της βάσης που προφανώς είναι απόλυτα λάθος να διαχωρίζεται από τη ηγεσία. Γιά να εξηγούμεθα: κανείς δε λέει ότι όλοι όσοι υποστηρίζουν π.χ. το συν είναι άθλιοι ενώ όσοι υποστηρίζουν π.χ. την κοε είναι άγιοι. Με δοσμένες όμως τις βιογραφίες και τις πορείες του καθενός (και μπράβο ειλικρινά σε όλους), το θέμα είναι τι επιλογές ανέχεται ή πριμοδοτεί ο καθένας σε μία κατάσταση, η οποία, όπως έχει διαμορφωθεί δεν επιτρέπει σε κανένα να κρύβεται πίσω από το δάχτυλό του. Τόσο απλά είναι τα πράγματα και τόσο χάλια.
Εννοώ ότι όσοι ανέχτηκαν π.χ. Μητρόπουλο αυτό ακριβώς έκαναν. Δηλαδή στάθηκαν κυνικά απέναντι σε μία απολύτως κυνική επιλογή με δοσμένα τα αναμφίβολα ιδιοτελή κίνητρα αυτών που την προώθησαν.
[Πώς π.χ. να κρίνουμε τους λεγόμενους ανένταχτους της Γραμματείας; Οι χυδαιότεροι χαρακτηρισμοί που μπορεί κανείς να φανταστεί ωχριούν μπροστά στην πραγματικότητα της αλητείας τους]
Χωρίς μ’ άλλα λόγια να υπάρχει έστω και προσχηματική κάλυψη πίσω από κάποια λογική που να υπηρετεί το ο,τιδήποτε θα μπορούσε να θεωρηθεί αριστερή πολιτική. Κάτι που σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να πεις ούτε για το Μέτωπο, ούτε γιά την Ανταρσύα όσα ατοπήματα μικροπολιτικής και μικροσυμφέροντος κι αν θες να τους καταλογίσεις.
Αν υπάρχει μία συνισταμένη αυτών που κάθεται ο οικοδεσπότης μας εδώ και χαλάει τη ζαχαρένια του να γράψει αλλά και των σχολίων των άλλων παιδιών, ε αυτή νομίζω ότι είναι. Ταπεινή μου γνώμη επίσης είναι ότι κάπου εκεί βρίσκεται η βασική εξήγηση γιά το αποτέλεσμα των εκλογών αναφορικά με την αρστερά.

(Γιά τον γίγαντα της επαναστατικής θεωρίας Λάσκο επιτρέψτε μου να επανέλθω αργότερα, θέλει πολύ καθαρό μυαλό γιά να παρακολιουθήσεις τα διανοήματά του)

28. Χρηστος Κ. - 01/12/2010

Προφανως λογω ελλειψης επιχειρηματων σου ειναι ευκολες οι προσωπικες προσβολες Σωτο. Οκ, ο καθεις κρινεται απο τα γραφομενα του. Απ’ οσο εχω καταλαβει ως εδω το μπλογκ ειναι για να κανετε μαζικη ψυχοθεραπεια βριζοντας οσους δε γουσταρετε προσωπικα. Γιατι πολιτικα δε βλεπω κανα επιχειρημα επαναλαμβανω.
Μονο που τα μπινελικια σας τα λετε με ψευδωνυμα εναντιον ανθρωπων που μιλανε και δημοσιευουν κειμενα με το ονομα τους. Και φυσικα τα λετε εδω γιατι σε συνελευσεις και συνεδριασεις δεν ακουσα κανεναν να χρησιμοποιει τοσο χυδαια γλωσσα απο το δημοσιο βημα. Κλακαδοροι δηλαδη. Πολυ μαγκια αδερφακι μου και κυριως αριστερη μαγκια. Μπραβο

29. alexandra - 01/12/2010

Χρήστε Κ.
κλακαδόροι είναι οι στημένοι χειροκροτητές, ενίοτε περιφερόμενοι, λόγω πληρωμής τους αλλά όχι πάντα, εσύ ρε αγόρι μου που το είδες αυτό εδώ μέσα και μας πέταξες την πετυχημένη παρομοίωση?
Πάλι καλά που εσύ μας άφησες όνομα, διεύθυνση και τηλέφωνο, γιατί ο Σώτος έχει προσωπικό πρόβλημα (διότι τον απέλυσαν από την δουλειά του, του φάγαν τον γκόμενο, τον κακολόγησαν στην πεθερά του κ.ά)και επέλεξε (όπως και πλείστοι εξ ημών) να μπινελικώνει ανωνύμως χωρίς πολιτικά επιχειρήματα.
Η ομαδική (επίτρεψέ μου να σε διορθώσω, αστοχία το μαζική) ψυχοθεραπεία που «ως εδώ» διέγνωσες, σωστή διέξοδος για όσους δεν θεωρούν ότι οι ίδιοι τα’χουν όλα σωστά καμωμένα και τους φταίνε οι άλλοι, όμως να που κάνουμε και ατομικές αναλυτικές συνεδρίες, όσο ακόμη ασχολούμαστε με την πάρτη σου, το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορούμε να χρεώσουμε την κατώτατη ταρίφα των 80-100 ευρώ ανά 50ντάλεπτο, ας όψεται ο Συριζίτης που δεν μας διαθέτει e-banking.
Τέλος για πες μας για άρθρα του Λάσκου (και όποιου άλλου θέλεις) μπας και ανεβάσουμε το πολιτικό μας επίπεδο και απεμπλακούμε από τις ύβρεις.

30. Raindog - 01/12/2010

Σύντροφε Συριζίτη νομίζω ότι βιάστηκες πολύ να αλλάξεις το όνομα του ιστολογίου σου. Συγχωρεμένος βέβαια γιατί δεν γνώριζες ότι υπάρχει πλέον και τρίτος πόλος, πλειοψηφικός μάλιστα, στον ΣΥΡΙΖΑ που θα φέρει τα πάνω κάτω και θα δοξαστεί εις το διηνεκές.

Μετανοείτε, λοιπόν, αφήστε τα μίση και πιάστε δουλειά για το χτίσιμο της υπερσυνιστώσας που αποτελείται από συνιστώσες και ανένταχτους και που θα είναι μια συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ μαζί με τις άλλες τις κακές. Τρέχω τώρα να διαβάσω και το άρθρο που προτείνει ο Σώτος που παρεμπιπτόντως όταν σοβαρεύεται είναι εξίσου απολαυστικός όσο και όταν αστειεύεται (ή, καλύτερα, κάνει ότι αστειεύεται).

Σύντροφε Γ.Κ. απάντησα αρμοδίως για το θέμα που θέτεις. Αν βρω χρόνο θα απαντήσω και δημοσίως, αν και δεν νομίζω ότι το τελευταίο έχει και καμία σημασία.

http://www.xekinima.org/arthra/view/article/poia-aristera-poia-kathikontadiergasies-se-syriza-kai/

31. Σώτος Τριανταφύλλου - 01/12/2010

Τη μέγιστη χυδαιότητα απέναντι στην αριστερά αποτελούν όσα λένε και κάνουν οι ηγεσίες του ΚΚΕ και του ΣΥΝ και όσα έλεγαν και έκαναν από το 73 τουλάχιστον και μετά.
Εγληματική, αντιδραστική και πρόστυχη.
Διότι έστειλαν και στέλνουν στο σπίτι τους όσους ταλαίπωρους κινητοποιήθηκαν γιά να μην είναι η κοινωνία τόσο στυγνά και απροκάλυπτα εκμεταλλευτική όσο είναι, ενώ ταυτόχρονα αβαντάριζαν και αβαντάρουν τις δυνάμεις που αναπαράγουν αυτό το καθεστώς και την ιδεολογία που το στηρίζει.
Από κει και πέρα, σε σχέση με αυτό, τι λέμε εγώ και συ κανένα ρόλο δεν παίζει.
Σ’ αρέσει, δεν σ’ αρέσει φίλε μου, σε τέτοια κατάσταση είμαστε.

Και γιά να μην πλανώνται διάφορες κουτοπονηριές σχετικά με το είδος της αντιπαράθεσης φίλε μου Χρήστο, δεν καταλαβαίνεις ή κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις τι θα πει δημόσιος χώρος. Όπως ακριβώς, γιά να μείνουμε στο παρόν ιστολόγιο, έκανε πως δεν καταλάβαινε η κ. Μ. Μαργωμένου.
Διότι η οποιαδήποτε δημόσια παρουσία σημαίνει και τη δημόσια κριτική της. Επώνυμη ή ανώνυμη ή ό,τι νάναι, όσο οξεία κι αν είναι. Αρκεί να αναφέρεται στα δημόσια ζητήματα. Όσο η κριτική δεν πιάνει ιδιωτικά ζητήματα του κρινόμενου προσώπου ούτε κρίνει δεδομένα της προσωπικής του ζωής μπορεί να εκφέρει ό,τι εκτιμήσεις θέλει γιά τη δημόσια παρουσία του. Αν τα επιχειρήματα ή οι χαρακτηρισμοί δεν είναι ad hominem, αλλά αφορούν τη δημόσια (πολιτική και κοινωνική) εικόνα ή καταγραφή του οποιουδήποτε, είναι θεμιτό να πεις ό,τι θες.
Τα άλλα είναι μικροαστικά κόμπλεξ περί επωνυμίας. Όποιος εκτίθεται, είτε με απόψεις, είτε με πολιτική δράση, στη δημοσιότητα, εκτίθεται και σην όποιου είδους δημόσια κριτική. Τόσο απλό.

Πέραν τούτου, αν εσύ θεωρείς πως επαναλαμβάνοντας ότι εδώ ή εκεί δεν υπάρχουν πολιτικά επιχειρήματα το απέδειξες κιόλας, είναι αναφαίρετο δικαίωμά σου. Κάνε μου όμως τη χάρη να εξηγήσεις, γιατί π.χ. το άρθρο Μπαλτά κατά Αλαβάνου δεν ήταν απίστευτα πιό χυδαίο από τα πιό λούμπεν σχόλια του ιντυμήντια ή γιατί δεν ήταν ακόμα πιό χυδαίο το χοντρό δούλεμα που έκανε ο Συν σε χιλιάδες κόσμο μήνες και χρόνια σχετικά με τις κάρτες μέλους, άσχετα αν τις θεωρούσε κανείς σωστές ή λάθος. Ή δεν είναι χυδαία η ρολίνα με τις φραγκάρες των επιχορηγήσεων, των συμβούλων και των διαβούλων του Σύριζα.
Απλά παραδειγματάκια μεταξύ κυριολεκτικά αμέτρητων άλλων γιά να καταλαβαινόμαστε περί του τι πα να πει χυδαιότητα.
Κάτσε τώρα εσύ και βάλτα με τον καθένα που λέει τούτο και κείνο στα μπλογκς. Ωραία μυαλά κουβαλάς ρε φίλε. Το παλούκι είναι στο μάτι σου, αλλά βέβαια κοιτάμε συνήθως την οδοντογλυφίδα του αλλουνού.

32. Χρηστος Κ. - 01/12/2010

Σωτο τη ξερεις την παροιμια «με λενε ριζο κι οπως θελω τα γυριζω» ?
Λες λιγο παραπανω στο σχολιο σου «Όσο η κριτική δεν πιάνει ιδιωτικά ζητήματα του κρινόμενου προσώπου ούτε κρίνει δεδομένα της προσωπικής του ζωής μπορεί να εκφέρει ό,τι εκτιμήσεις θέλει γιά τη δημόσια παρουσία του. Αν τα επιχειρήματα ή οι χαρακτηρισμοί δεν είναι ad hominem, αλλά αφορούν τη δημόσια (πολιτική και κοινωνική) εικόνα ή καταγραφή του οποιουδήποτε, είναι θεμιτό να πεις ό,τι θες»
Στο αμεσως ομως προηγουμενο λες «Είναι πράγματι άχαρο πλέον το δούλεμα στους τσίπρηδες, τους φλαμπουράρηδες, τους βούτσηδες και λοιπούς απατεωνίσκους. Ούτε ήθος είχαν ποτέ, ούτε ιδέες, ούτε περίμενε ποτέ κανείς ότι επιτέλους θα απέβαλαν, έστω και στο ελάχιστο τη λογική μικρομπακάλη που εμ κλέβει στο ζύγι, εμ ο τελεμές που πουλάει είναι σάπιος.»
Ευτυχως δε κανεις προσωπικες κρισεις και ad hominen επιθεσεις. Ως νεος κομματικος καρδιναλιος και υπερανω ολων μοιραζεις πιστοποιητικα ηθους και ιδεολογιας. Ως οδοστρωτηρας και μοναδικος αλανθαστος πάπας μοιραζεις βραβεια ανηθικοτητας και διανοουμενισμου. Ρε κατεβα απο το καλαμι λιγο. Βγες απο το διαδικτυακο σου μικροκοσμο.Και ασε κι αυτο το δασκαλιστικο του ξερολα. Παρε τον Αλαβανο σου βρε παιδι μου και παιξε παραδιπλα μην ασχολεισε με τον σιχαμενο ΣΥΝ.

33. Σώτος Τριανταφύλλου - 01/12/2010

Οι κρίσεις αφορούν τη δημόσια παρουσία των εν λόγω κυρίων επί σειρά ετών και γιά πολλούς δεκαετιών.
Ολόκληρη σειρά αποχωρήσεων, καταγγελιών και διασπάσεων έχουν γίνει στην αριστερά πάνω ΑΚΡΙΒΩΣ σε αυτά και γιά αυτά, γιά τα οποία και εγώ και άλλοι πάμπολλοι (κυριολεκτικά χιλιάδες) καταγγέλουν τους εν λόγω κυρίους. Ιδιωτικά και δημόσια, εδώ και χρόνια.
Από ιστορίες του αλήστου ΚΚΕ εσ, της Πανελλαδικής, του ΚΚΕ εσ αν.αρ., του Συνασπισμού και εσχάτως του Σύριζα. Γιά να μην αναφέρουμε δημόσια έργα, αεροπλανάκια και οικόπεδα του Τροχανά κλπ. Αυτά είναι δημοσιευμένα ακόμη και στον αστικό τύπο.
Όφειλες να τα γνωρίζεις πριν αυθαδιάσεις, γιά να στο πω όπως σ’ αρέσει να τ’ακούς. Μάλλον τα γνωρίζεις, αλλά τα δέχεσαι. Το γιατί δεν θα το κάνεις δικό μας πρόβλημα εδώ μέσα.
Σοφόν το σαφές έτσι;
Τα δε πιστοποιητικά ήθους τα έχει μοιράσει η ιστορία και η πορεία του καθενός.

Πάπες και καρδινάλιοι είναι οι προφέσσορες κυριολεκτικοί και μεταφορικοί που καθοδηγούν την εργατική τάξη και την αριστερά στα Πολιτικά Γραφεία των Τσίπρα και Βούτση. Από τον πολύ μαρξισμό-λενινισμό ΑΠΟ ΚΑΘΕΔΡΑΣ των ανωτάτων εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων της χώρας σπρώχνουν την παρέα των πολιτικών διαμεσολαβητών των εμπόρων όπλων (βλ. τους πιό αξιόπιστους γερμανικούς οίκους κατασκευής αρμάτων μάχης).

Αν ενοχλείσαι από τα εν λόγω γεγονότα, πάλι δεν μπορείς να το κάνεις δικό μας πρόβλημα εδώ μέσα.

Και να σου πω κι ένα τελευταίο μάστορα. Η ταπεινότης μου όπως και η ταπεινότης πολλών άλλων παιδιών το λογαριασμό που έχουμε με όλους αυτουνούς, το λίγο, ελάχιστο που μας παίρνει, θα τους βάλουμε να τον πλερώσουν.
Όπως τ’ ακούς και πάρτο όπως σε φωτίσει η καθοδήγα σου.
Γιά αυτό, στο, όπως είπαμε λίγο, ελάχιστο, μίνιμουμ που μας παίρνει, θα ασχολούμαστε με όλη αυτή την αλητεία. Επειδή δεν είναι προσωπικό (κι αυτό άμα θες κατάλαβέ το, το εξηγήσαμε αρκούντως).
Αλλά αφορά τις καταστάσεις που η στάση και οι συμπεριφορές των εν λόγω αναπαράγουν και διαιωνίζουν.
Μείνε συντονισμένος λοιπόν. Το πράμα θα πάρει κι άλλη ένταση. Όση δε φαντάζεσαι. Χαλάρωσε λοιπόν συντροφάκο και κάνε και συ χάζι αντί να πορώνεσαι στο λάθος μέρος. Έχει πολύ πράμα ακόμα γιά ξήλωμα.

34. alexandra - 01/12/2010

«Παρε τον Αλαβανο σου βρε παιδι μου και παιξε παραδιπλα μην ασχολεισε με τον σιχαμενο ΣΥΝ.»

Σύντροφε αυτή τη χάρη δεν θα σου την κάνουμε ούτε ιδιωτικώς ούτε δημοσίως ούτε επωνύμως ούτε ανωνύμως. Κανένας, εκτός από σένα, δεν διανοήθηκε να χαρακτηρίσει σιχαμένο τον ΣΥΝ! Στην παραδίπλα παραλία με τα κουβαδάκια σου να πας εσύ να παίξεις, γιατί στην κυρίως παραλία παίζουμε χρόνια πολλά και όπως, κάθε παίχτης που σέβεται τον εαυτό του και την ομάδα του (ας έχει μέσα και ξυδάκηδες και σαπάκια), δεν εγκαταλείπουμε το γήπεδο, επειδή ήρθε από το πουθενά λεβέντης νέος να μας πει πως θα ρίξουμε μπαλιές.
Για να σε προλάβω πάλι, άντε να παίξουμε όλοι μαζί όχι ο κάθε καρδινάλιος με τους ακολούθους του μόνος του.

35. Λέω Εγώ Τώρα - 02/12/2010

AEK και ξερό ψωμί.

syrizitis - 02/12/2010

Η μόνη ελπίδα…

36. Γιάννης Κ. - 02/12/2010

ΣΩΣΤΆ!
ΧΑΧΑΧΑΧΑ! τι σύριζα και σαχλαμάρες ρε συριζίτη! ΑΕΚ!

(άντε και ΠΑΟΚ για χάρη της Αλεξάνδρας)

37. Σώτος Τριανταφύλλου - 02/12/2010

Επιτέλους φτάνουμε στα σοβαρά και επίδικα ζητήματα!
Αυτά δεν είναι βεβαίως καθόλου απλά αλλά οφείλουν να εξετασθούν από μία πληθώρα ιστορικών, κοινωνικών και ψυχοσυνειδησιακών απόψεων. Σύντροφοι σας καταθέτω ότι:

ο αρχηγός μας ο Νίκος ήταν αεκ. Εκτός άλλων σοβαρών πλευρών πρέπει το γεγονός αυτό να θεωρηθεί απο κοινού με το γεγονός ότι αεκ ήταν και ο ακριβός, παντοτινός μας σύντροφος Νίκος Πλουμπίδης. Η σύμπτωση αυτή ίσως και να αποτελεί την ακριβέστερη απόδοση της τραγωδίας της αριστεράς.
Το ότι οι βυζαντινοί αετοί αποτελούν γιά την παράταξή μας μία οπτική μετωνυμία του συμβόλου παγκόσμιας συναδέλφωσης των εργαζομένων, δηλαδή της απεικόνισης σταυρωτά σφύρας και δρεπάνου (σημειωτέον: σε αντίστροφη φορά μεταξύ Τρίτης και Τετάρτης Διεθνούς) πιστοποιείται από τα αιώνια συνθήματα (ανεμίζοντας βουλγάρικες σημαίες):

τουμπα τουμπα βιετναμ
έτσι γαμάει η βουλγαρία
κλπ κλπ με ανυπέρβλητο το

ΠολΠοτ ζεις, γιά πάντα παοκτζής

Το ότι η λαΐκή σοφία του γηπέδου διαθέτει σωστό πολιτικό κριτήριο, αν και κάποιες (τις περισσότερες) φορές εκφράζεται με όχι και πολύ κορρέκτ τρόπο (μην κολλάμε στη μορφή τώρα) βεβαιώνει η διαπίστωση:
Πανιώνιος, πουσταράς αιώνιος.

Οι εκάστοτε πολιτικές προβολές είναι γνωστές. Και θέλουμε μετά εμείς να εξηγήσουμε (σ)τον κόσμο…

38. alexandra - 02/12/2010

Έτσι να σας χαρώ επιτέλους!

Γιάννη Κ., τουσέ!!(Σ’ευχαριστώ).

Σώτο, επειδή σεν λησμονούμε ότι είμαστε διεθνιστές, σε συμπληρώνω με Besiktas, St. Pauli, Livorno …. Η δε Μπεσίκτάς έχει και αετό και σοφτ σύνθημα «ψυχή μας ο μαύρος αετός».

39. Λέω Εγώ Τώρα - 02/12/2010

ποιός είναι ο αρχηγός νίκος που ήτο αεκ;

syrizitis - 02/12/2010

Ένας είναι ο αρχηγός Νίκος. Μετά από αυτόν πήραμε την κάτω βόλτα.

alexandra - 02/12/2010

Ο «σταλινίσκος της ήττας».

40. alexandra - 03/12/2010

Αντί να καθαρίσουμε το παιχνίδι, να και στο Ζάγκρεμπ, το κέρατό μου, όχι ότι μας χαλάει μια εκδρομή εκεί!

41. Β. φορ βεντέτα - 03/12/2010

Ακούς εκεί ad hominem… Kαι σου λένε κάτι τύποι σαν τον Χρήστο Κ. πως χάνουμε χρόνο εδώ μέσα… 34 χρόνια τόσο εντυπωσιακή ηχητικά έκφραση δεν… ματαξανάδα. Κατά τα άλλα οι αγελάδες όπως λέει και στην ταινία οργάζουν απόψε.

42. Σώτος Τριανταφύλλου - 03/12/2010

Είναι νομίζω πρέπον από ηθική αλλά και πολιτική άποψη να μη λησμονάμε ότι ο Ρόμπερτ ντε Νίρο, ξεχασμένος πιά και άρρωστος, είχε χλευαστεί όταν κατήγγειλε το Σύριζα αποχωρών γιά αυτά ακριβώς τα φαινόμενα γιά τα οποία γίνεται τόσο τσακωμός και τα οποία τελικά τον διέλυσαν. Νομίζω;
Έύχομαι να παλεύει καλά την υγεία του. Το ίδιο και ο Ρούσης που ούτε το Κόμμα ούτε κανένας έστερξε να τον πάρει κι ένα τηλέφωνο τώρα στα στερνά του.
Μετά μιλάμε γιά το ήθος και τα συναφή… Ωραίοι είμαστε και προπάντων συντροφικοί…

43. alexandra - 03/12/2010

Αγαπητέ Σώτο,

ούτε ωραίοι είμαστε, ούτε και τόσο χάλιες… (γι’ αυτό άλλωστε έχουμε φίλους, συγγενείς κλπ, αν περιμέναμε από τους συντρόφους,ζήτω που καήκαμε).

Προς μεγάλη ανακούφιση όλων σας, σας αποχαιρετώ με το παρόν, την Δευτέρα μπαίνω χειρουργείο και θα φάω μαχαίρι βαρύ και δύσκολο, αν ζούσες στην πόλη μου θα ήθελα να δω τι θα έκανες… Είσαι λίγο σκληρός με τον εαυτό σου ή μου φαίνεται?

Fairwell my comrades και σύντομα στο επανιδείν!

44. Γιάννης Κ. - 03/12/2010

Αλεξάνδρα καλη επιτυχία, περαστικά
και σιδερένια…

45. alexandra - 03/12/2010

Καλέ μου Γιάννη Κ.,
θα επανέλθω, τώρα που σχεδόν είμαστε και φίλοι, για να σου εξηγήσω, ως το Σάββατο βράδυ με παίρνει!

Στο παρόν γράφονται, αιχμηρότατα σχόλια εναντίον φίλου μου από το ’85 και καλά να πάθει, εγώ του λέω χειρότερα όταν τον βλέπω, ούτε που μου πέρασε απ΄το μυαλό να τον υπερασπιστώ, γιατί οι επιθέσεις είναι πολιτικές και μόνον,
αντιθέτως τον Σώτο ή τον Συριζίτη μήτε τους είδα μήτε τους απάντησα ποτέ, αλλά ένοιωσα την ανάγκη ως «αυτόκλητος υπερασπιστής»,να είμαι εκεί παρούσα!

Όπως και με σένα, η αντιπαράθεση ήταν σκληρή αλλά πολιτική, και επίσης καταλάβα ότι ήσουν καλοπροαίρετος, και όχι σαν το βλήτο Χρήστο Κ.

Δεν θα κουραστώ να επαναλαμβάνω ότι,ας μην συμφωνούμε σε όλα, αρκεί να «χτυπάμε μαζί».

Σιδερένια ήμουν, μου βγάλαν τα σίδερα, και τώρα θα μου βάλουν 2-3 ακόμη…Άστα …

46. Χρηστος Κ. - 03/12/2010

Ευτυχως δεν γινονται προσωπικες επιθεσεις σε αυτο το μπλογκ. Σας ευχαριστω για τον χαρακτηρισμο κυρια Αλεξανδρα. Θεωρω τιμη μου να με βριζουν ανθρωποι σαν κι εσας.

47. Γιάννης Κ. - 03/12/2010

χαχαχαχα! τα ρήγματα ανοίγουν και δύσκολα κλείνουν, όταν χωρίζουν οι δρόμοι…Χρήστο Κ. πληρώνεις την υπεράσπιση του Τσιπρικού-Βουτσικού Συνασπισμού. Συγνώμμη σύντροφέ μου, αλλά κι εγώ όταν έμπαινα πέρυσι στο Κοκκινοπράσινο και τους τα έχωνα, άκουγα χειρότερα απο σένα εδώ…Τι περίμενες δηλαδή να σου πούν και μπράβο; Μην παραπονιέσαι φίλε, δεν υπάρχει «αντικειμενική αλήθεια» ούτε «σαβουάρ βίβρ» στην πολιτική. Δεν μπαίνεις σε ένα πολιτικό μπλογκ να πεις «ειστε αγενείς»…αυτό είναι ταυτολογία. Ή μπές να πείς ένα πολιτικό επιχείρημα, ή μη λές τίποτα. Έτσι εγώ ερμηνεύω το «βλήτο» της Αλεξάνδρας. Αν το μόνο που έχεις να καταλογίσεις στους Αλαβανικούς είναι οτι κάνουν προσωπικές επιθέσεις και είναι αγενείς, η κριτική σου είναι όντως ρηχή και απολίτικη νομίζω. Άσε που σε αυτόν τον τομέα, μπροστά στους δικούς σου, τους Συνασπισμένους, οι Αλαβανικοί είναι αγγελούδια…

48. Σώτος Τριανταφύλλου - 04/12/2010

Το κουράζουμε νομίζω αλλά τεσπα.
Κατ’ αρχήν αποκλείεται να σε έβρισε η συντρόφισσα μεγάλε Χρήστο. αν δεν σε γνωρίζει τι να βρίσει βρε άνθρωπε; Χαρακτήρισε αυτά που λες. Αν αυτό δε σ’ αρέσει οκ, αλλά η έκφραση με βρίζουν είναι εντελώς άκυρη.
Τώρα, άντε άλλη μία και τελευταία περί προσωπικών επιθέσεων. Είπαμε σαράντα φορές ότι αν αφορούν δημόσια πράγματα, στάσεις, πολιτικές κλπ δεν είναι προσωπικές. Αυτά που γραφονται περί Γιωργάκη καιΜνημονίου αποτελούν προσωπικές επιθέσεις στον κύριο ή κριτική της πολιτκής του;
Παράδειγμα που ξέρουμε όλοι είναι η επίθεση Μπαλτά στον Αλαβάνο. Πάει να εξηγήσει την πολιτική συμπεριφορά του Αλαβάνου στη βάση του ότι είναι ψυχάκιας, μπείξε, δείξε κλπ. Αυτό είναι προσωπική επίθεση με το επιπρόσθετο χαρακτηριστικό της αήθειας καθώς αφιερώνει το κείμενο σε έναν πεθαμένο σύντροφο κοινά αποδεκτό σαν ηθικό στοιχείο.
Άλλο αυτά όλα και άλλο να κρίνει κανείς π.χ. τη επιλογή Μητρόπουλου και να συμπεραίνει ότι όσοι την έκαναν είναι τυχοδιώκτες και απατεώνες. Ή στη βάση μιάς ιστορικής πορείας να συμπεραίνει από τη συνολική στάση κάποιων ότι οι εν λόγω είναι πολιτικά απαράδεκτοι και αριβίστες και άρα ότι έχουν αφήσει ανοιχτούς πολιτικούς λογαριασμούς με τη στάση τους.
Κατάλαβες Χρήστο, ανάπαδα πάει. Από τα πολιτικά χαρακτηρίζονται τα πρόσωπα και όχι βάσςει αφορισμών περί προσώπων να χαρακτηρίζονται οι πολιτικές τους. Σαφές;
Δεν συμφωνείς με τις εκτιμήσεις περί των πολιτικών; Μπράβο πολύ ωραία. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι θεμιτές. Αθέμιτο και επί του προσωπικού είναι μία άποψη γιά το πρόσωπο να οδηγεί σε συμπεράσματα γιά την πολιτική του.

Κατά συνέπεια αγαπητέ φίλε Γιάννη δεν είναι θέμα αγένειας ή ευγένειας, ούτε όλα είναι σχετικά. Εξ άλλου δεν είδα κανέναν να υπερασπίζεται την πολιτική του Βούτση ή του Συνασπισμού. Δεν του άρεσε η οξύτητα της κριτικής κατά της πολιτικής τους και τόριξε στον καθωσπρεπισμό σχετικά με τους φορείς αυτής της πολιτικής.
Αν μάλιστα έχεις προσέξει ποτέ μα ποτέ, ούτε μισή φορά σε αρθρογραφία, σε ιδιωτικές συζητήσεις (όσες εγώ τουλάχιστον έχω παρακολουθήσει) ή σε μπλογκς έχει ποτέ κανείς υπερασπιστεί τις πρόσφατες επιλογές του Συνασπισμού. Το μόνο που συμβαίνει είναι η μετατροπή ή η προσπάθεια μετατροπής της κουβέντας σε αντιπαράθεση προσώπων. Του Τσίπρα, του Αλαβάνου, εμένα εσένα κλπ. Από αυτή την άποψη η πολιτική Βούτση και Κοκκινοπράσινουν πέρασε. Η πρόσφατη αρθρογραφία τους είναι χαρακτηριστική από αυτή την άποψη (δεν λησμονώ ότι χρωστάω το σχολιασμό του τελευταίου Λάσκου).

Τόπε και η συντρόφισσα η Αλεξάνδρα καθαρά. Λέει, συμφωνώ με δύο απόψεις και το λέω. Ούτε ξέρω κανέναν από τους μεν ούτε από τους δεν στη συζήτηση εδώ αλλά παίρνω θέση σε ένα δημόσιο ζήτημα. Ο άλλος χτυπιέται περί καρδιναλίων κλπ που τόλμησαν, άκουσον άκουσον, να βγάλουν γλώσσα σε ένα μπλογκ, αλλά περί των πραγματικών καρδιναλίων εξόδοις του ελληνικού δημοσίου τουμπεκάκι. Που μας κουνάνε και το δάχτυλο απειλητικά άμα λάχει ανεβασμένοι απάνω σε ντάνα από τόμους Μαρξ και Λένιν. Ε, μετά φταίνε όσοι θένε να τους κατεβάσουν το σωρό από τα κωλοβιβλία στην κεφάλα.

Και εν πάση περιπτώσει, μπορεί να μη αρέσει το ύφος, ο τόνος ή η αισθητική αλλά η κριτκή εδώ αφορούσε και αφορά πολιτικά ζητήματα και ούτε νομίζω να χαρίστηκε σε καμία πτέρυγα. Μπορούμε να πούμε το ίδιο γιά τα εξαπτέρυγα της ηγεσίας του Συν; Δεν νομίζω!

Συντρόφισσα Αλεξάνδρα καλή δύναμη! Ό,τι έχει να περιμένει κανείς είναι από τους λίγους που τον αγαπάνε. Αλλοιώς οι σύντροφοι έχουμε αποδειχτεί τελείως ζαγάρια. Γρήγορα περαστικά, να απαλλαγείς απ’ όλα αυτά. Άΐντε, αναμένουμε σύντομη επάνοδο, τώρα είναι που θ’ αρχίσει το πολύ γέλιο.

ΥΓ Τον Βεντέτα μην τον φοβάσαι ότι χάνει την ώρα του εδώ μέσα εφόσον, όπως είπε, σε 34 εν ε΄χει ματαδεί τέτοιες εκφράσει. Κάτι είναι κι αυτό.

49. Γιάννης Κ. - 04/12/2010

Σώτο
συμφωνούμε δεν λέμε κάτι διαφορετικό. Η ουσία είναι αλλού. Στα πολιτικά σχέδια απο την μια, και στον πολιτικό αμοραλισμό της πράξης, απο την άλλη (δηλαδή πρώτον στο «τι λέμε» και δεύτερον στο «άλλα λέμε κι άλλα κάνουμε»). Ας αφήσουμε τις προσωπικές επιθέσεις γιατί δεν είναι εκεί η ουσία. Σε αυτήν την ουσία πιστεύω οτι ξεχωρίζουν τέσσερα ζητήματα:

1. Ο ΣΥΝ έχει επιλέξει μια ανανεωμένη εκδοχή της κεντροαριστεράς της δεκαετίας του 90 μανιπουλάροντας την ασάφεια συνεδρίων και σπεκουλάροντας πάνω στον «αριστερισμό» και «ψυχολογισμό» Αλαβάνου (ΑΡΑ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΧΕΙ, ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΜΟΡΑΛΙΣΜΟ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ).

2. Ο Λαφαζάνης και οι συν αυτώ, αν και στα λόγια δεν συμφωνούν με την επιλογή της πλειοψηφίας, στην πράξη όμως συμβιβάζονται μαζί της στο «Κόμμα», ενώ την υλοποιούν μια χαρά στη ΓΣΕΕ (ΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ-προσοχή λέω πολιτικού, όχι ατομικού-ΑΜΟΡΑΛΙΣΜΟΥ ΕΧΟΥΝ: άλλα λέμε κι άλλα κάνουμε)

3. Το Μέτωπο παρόλο που απορρίπτει την δεξιά στροφή του ΣΥΝ, δεν έχει πείσει πως έχει μια ισχυρή εναλλακτική πρόταση στον κεντροαριστερό ευρωπαϊσμό του. Δεν έχει ξεκαθαρίσει το πολιτικό του στίγμα, παρα μόνο ως αντίδραση στον ΣΥΝ. Αυτό είναι μια αδυναμία, γιατί το Μέτωπο δεν μπορεί να κριθεί ως ΦΟΡΕΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ, ενώ το ίδιο λέει «είμαστε ένα ανοιχτό πολιτικό σχέδιο»!!! Ανοιχτό εντάξει, Αλλά ΠΟΙΟ ΣΧΕΔΙΟ;

4. Αν και οι αδυναμίες εκπόνησης σχεδίου δεν συνιστούν πολιτικό αμοραλισμό, οι «αποφάσεις» του Μετώπου μετά τις εκλογές έχουν στοιχεία πολιτικού αμοραλισμού, ανάλογα με αυτά της ομάδας Λαφαζάνη:
Α. Παρόλο που Ως μετωπο, καλώς ή κακώς έχεις καταγραφεί σαν αντι-ΣΥΝ δύναμη, ως αφετηρία για την εκπόνηση εναλλακτικού σχεδίου, αποφασίζεις να παραμείνεις στον Σύριζα και να παλέψεις…(ΤΙ ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΙΣ;) Δεν είναι μια κακή αντιγραφή της τακτικής Λαφαζάνη; Αλλα λέμε κι άλλα κάνουμε; Β. Ενώ καταγγέλεις σε κάθε τόνο την καμαρίλα και τον παραγοντισμό της γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ, λειτουργείς και σύ με ένα «συντονιστικό» που δεν έχει κανείς εκλέξει, το οποίο κι επεξεργάζεται όλες τις δημόσιες θέσεις, και οι συνελεύσεις και συσκέψεις απλά επικυρώνουν. Αρα κι εδώ, άλλα λέμε κι άλλα κάνουμε…

Δεν είναι καθόλου άσχετα λοιπόν τα θέματα της ουσιαστικής δημοκρατίας (κι εδώ απαντάω και στον Συριζίτη) με το ζήτημα του πολιτικού σχεδίου. Γιατί έχει σημασία περισσότερη το ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ απο το ΤΙ ΛΕΜΕ….

50. alexandra - 04/12/2010

Σώτο και Γιάννη Κ.,
είστε οι ιππότες μου,γι’αυτό και γω σας υπόσχομαι ότι όταν στον β’ γύρο παίξει η ΠΑΟΚάρα στην έδρα σας, θα έρθω στο γήπεδο εμφορούμενη από τις αρχές του επαναστατικού ντεφαιτισμού και θα σας κουνάω από απέναντι κόκκινο μαντήλι…(είπα να κλείσω με μια ελαφριά προσωπική νότα)

Και για να συσxετίσω το ad hominem (για τον Βεντέτα) με αυτά που εξηγεί ο Σώτος, είναι κάτι σαν την «δίωξη» in rem και όχι in personam, δηλαδή από την πράξη περνάμε στα πρόσωπα και όχι το αντίστροφο.

Επίσης, εάν αλλάξει ο συριζίτης το νικνέιμ, θα επικαιροποιήσω και εγώ το δικό μου σε Frida!

51. Σώτος Τριανταφύλλου - 06/12/2010

πα μαλ ο Αλέκος, ενώ σίγουρα πολλοί θα ξαναβρούν ευκαιρία να τον κατηγορήσουν γιά αλαζονεία.

http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=585787

Όλη η ουσία εδώ, τα άλλα απλώς συμπτώματα
(και μεταξύ αυτών ο ίδιος και η πολιτική τύχη του):
«Άλλους φοβάμαι,…, όλους αυτούς τους χιλιάδες αριστερούς που μπορούν να πιστεύουν αυτούς που δεν πιστεύουν τίποτα.»

52. Γιάννης Κ - 07/12/2010

Σώτο το διάβασα…χμ….λέει:

«Εξάλλου, αν σε μια αφήγηση με ψεύδη απαντήσει κάποιος με μια αφήγηση με αλήθειες, θα είναι κι εκείνη ψευδής.»

φίλε μου Σώτο, εμένα αυτό δεν με πείθει. Κανένα σοβαρό άνθρωπο δεν πείθει. Η αλήθεια είναι πως ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να μιλήσει ο Αλαβάνος, κι όχι οτι τάχα δεν απαντάει για να μην πέσει στο επίπεδό τους. Γιατί είχε μάλλον κάνει μια συμφωνία με τον μικρό, αλλά ο Τσιπράκος του την έφερε κι έσπασε την συμφωνία. Δεν μιλάει για να προστατέψει την υστεροφημία του. Η Σιωπή του είναι όντως η άμυνά του. Όχι όμως απέναντι στους Τσιπρο-Βούτσηδες. Αλλά απέναντι σε όλους εμάς. Δεν τον κατηγορώ ωστόσο για εγωισμό…Τον κατηγορώ για δειλία. Είναι πολύ άτολμος τελικά ο Αλέκος. Τόλμη θα ήταν να εκτεθεί και ο ίδιος…γιατί και ο ίδιος έπαιξε στους μηχανισμούς…απλά δεν του βγήκε…Δεν το παραδέχτηκε ποτέ.

δεν κάνει για ηγέτης

πολύ ενδιαφέρον άνθρωπος, όχι όμως ηγέτης…

Όχι Αλέκο δεν είναι έτσι. Αρκετά με τους λογοτεχνικούς ελιγμούς.

«…αν σε μια αφήγηση με ψεύδη απαντήσει κάποιος με μια αφήγηση με αλήθειες»…δεν θα είναι και εκείνη ψευδής, θα είναι αληθής…γιατί η αφήγηση δεν εξαρτάται μόνο απο αυτόν που την εκφέρει αλλά κι απο αυτούς στους οποίους απευθύνεται.

ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΜΙΑ ΑΦΗΓΗΣΗ ΜΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ. Αν δεν την τολμάς είσαι απλά δειλός, ούτε σοφός, ούτε προφήτης…δειλός, άτολμος και συνυπεύθυνος…Η ευφυία σου δεν σε σώζει…

53. Γιάννης Κ. - 07/12/2010

syriziti τι έγινε ρε; μου έκοψες το σχόλιο;

syrizitis - 09/12/2010

Εδώ δεν κόβουμε, μόνο ράβουμε. Απλά είμαι λίγο αργοπορημένος με τους υπολογιστές.

54. Λέω Εγώ Τώρα - 09/12/2010

η ποιότητα των πρώην και νυν ηγετών του χώρου του συνασπισμού ειναι πολύ κατώτερη απο αυτή που φανταζόμουνα. κι εντελώς τυχαία, όλοι μα όλοι είναι εισοδηματίες (αλαβάνος,κουβέλης,τσίπρας).οι άνθρωποι ένα χόμπυ έχουν : να κάνουν τον ηγέτη ! τι τους νοιάζει στην πραγματικότητα πως θα την βγάζει σε λίγο ο μέσος έλληνας,είναι δεν είναι του πολιτικού χώρου του συνασπισμού! την πλάκα τους κάνουν οι άνθρωποι.τελειωμένος χώρος.να διαλυθεί ο σύριζα ή μάλλον να εκδιωχθεί απο εκεί ο συνασπισμός.και οι άλλοι να συναντηθουν με τους ανταρσύες,μπάς και γίνει κάτι.
αεκ,ρέ! αεκ,αεκ,αεκ!!!

55. alexandra - 09/12/2010

Καλησπέρα ζαγάρια,

προς το παρόν «οι σύντροφοι που βλέπουν τα μηνύματα που έρχονται από το μέλλον»!!! κατηγόρησαν το σαμάρι για τυφλότητα, για το γαιδούρι προφανώς επιφυλάσσονται.

56. Σώτος Τριανταφύλλου - 10/12/2010

Καλώς την Αλεξάνδρα!
Άστα τα ζαγάρια τώρα και τα λοιπά ζωντανά. Είναι γιά πότισμα.
Εσύ πες πως πήγες και πως είναι τα πράματα. Ελπίζω κιόλα καλυτερα και με προοπτικές καλές!
Περαστικά και πάλι.

alexandra - 10/12/2010

Γύρισα στο σπίτι μου τουλάχιστον, τα αποτελέσματα θα φανούν σε 4 μήνες περίπου όταν και θα μπορώ να γυρίσω στην κανονική ζωή, πάντως ο γιατρός μου έβαλε στοίχημα 50.000€ ότι δεν θα με ξαναδεί (ως γιατρός εννοείται, γιατί άλλως του οφείλω πολλά, είναι και περίπου δικός μας). Πάντως και μέσα στην κλινική δεν έχασα τον χρόνο μου και συγκρότησα φράξια καπνιστική στην πτέρυγά μου και έβλεπες πχ στις 4.30 πμ ανθρώπους με ορούς, με μπανταρισμένα μέλη, ακόμη και γιαγιάδες που ήταν στους θαλάμους μας άφηναν να κάνουμε ακροβατικά πάνω στα κρεβάτια τους κλπ για να βγούμε και να καπνίζουμε στο μπαλκόνι, οι νοσοκόμες βαρέθηκαν να μας «μαζεύουν», μας κάρφωσαν στους γιατρούς μας, πλάκες, βέβαια για όποιον δεν καταλαβαίνει από πάθη ήταν θλιβερή εικόνα, αλλά τι να κάνουμε!

Τώρα, θα συνεχίσετε την επανάσταση χωρίς εμένα, αλλά θέλω από σας, για να κρατιέμαι σε φόρμα, πλήρη και μεστό σχολιασμό όσο αντέχετε την βλακεία για να μην πω λέξεις που χρησιμοποιούμε στην Τούμπα για ψωμοτύρι.

Γιάννης Κ. - 10/12/2010

χωρίς εσένα τί; χωρίς εσένα πού;

Σιδερένια!

57. alexandra - 10/12/2010

Γιάννη Κ. σ΄ευχαριστώ,
οσονούπω ξεθολώνω και από τα ναρκωτικά που ήπια και θα περιλάβω το «κακό συναπάντημα», όχι γιατί δεν μπορείς να το κάνεις εσύ, αλλά είναι άχαρο βρε παιδί μου!

58. Λέω Εγώ Τώρα - 10/12/2010

σύντομα σιδερένια αλεξάνδρα!!!

59. alexandra - 11/12/2010

ΛΕΤ,
το 4μηνο «σύντομα» δεν το λες, αλλά σ’ευχαριστώ πολύ, με συγκινείτε, αν και ντρέπομαι λίγο, γιατί προς το τέλος το μετατρέπουμε σε κοινωνική συνεύρεση.

αννίκα - 11/12/2010

Πρώτιστα ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΗ, και γιατί όχι και κοινωνική, πέρα από αστικές τυπικότητες; Περαστικά σου, γειτόνισσα Αλεξάνδρα και απο την Καβάλα.

alexandra - 14/12/2010

Γειά σου Αννίκα (μερσί μπιάν)και είμαι και από την άλλη πλευρά γειτόνισσα (η μητέρα μου είναι Θρακιώτισσα- και θυμάμαι να με στέλνουν πιτσιρίκα καλοκαίρι στους εκεί συγγενείς και στις στροφές της Καβάλας μονίμως με το χέρι στη σακκούλα- τραύμα!). Να σου πω γιατί δεν συμφωνώ με το κοινωνική:εκτός από αριστερή, μαγειρεύω κιόλας πχ, αν αποφασίσω να δημιουργήσω μπλογκ με τέτοιο θέμα, τα μυστικά της κουζίνας θα γράφουμε, δε θα γουστάρω υποθέτω εκεί μέσα (ο ίδιος άνθρωπος)συριζίτικες πληγές.
Τέλος, μια και η Καβάλα είναι τρία τσιγάρα δρόμος πια, αν έρθεις κατά δω, το σπίτι μου είναι 50 μέτρα από τα γραφεία του Σύριζα, δεν ξέρω αν αυτό σε έλκει ή σε απωθεί, αλλά βγαίνουμε στο μπαλκόνι και κάνουμε χάζι…

60. Γιάννης Κ. - 11/12/2010

χίλιες φορές κοινωνική συνεύρεση παρά αριστερή ανθρωποφαγία…

61. Σώτος Τριανταφύλλου - 12/12/2010

Στα γρήγορα γιά το κειμενάκι του Αλαβάνου.
Σίγουρα συζητήσιμη η θέση που αφορά τον ίδιο. Είναι όμως πολύ σημαντικότερα όσα αφορούν στην κακοδαιμονία της αριστεράς. Σε αυτά πέφτει κατά την ταπεινή μου μέσα. Τέτοιων παθογενειών διετέλεσε δημιουργός και υπήρξε θύμα ο ίδιος. Όπως έχει γίνει αρκετές φορές.
Να καταλογίσουμε ευθύνες του Αλαβάνου πρέπει και παραπρέπει. Όμως το θέμα μας είναι πως τα συμπτώματα που περιγράφει κάπως να μετριαστούν. Εκεί, επί του παρόντος τουλάχιστον, εγώ βλέπω μαύρα. Έχουν ειπωθεί αμέτρητες φορές, τάχε γράψει γλαφυρά πρόσφατα και ο συριζίτης με αφορμή τις κουβέντες περί της παράδοσης συλλογικότητας γιά την οποία μπορεί να περηφανεύονται όλες οι τάσεις της αριστεράς.
Με δεδομένο ότι πράτουμε και κρίνουμε πάντα στα πλαίσια των διαθέσιμων δυνάμεων και συσχετισμών, η παρουσία του Αλαβάνου βγάζει κατά συνέπεια κάτι θετικό.
Ακυρώθηκε; Θα δούμε. Δεν εννοώ τον Αλαβάνο τον ίδιο αλλά ό,τι ίσως άφησαν οι διαδικασίες που δρομολογήθηκαν με αφορμή και την -πολλές φορές αλλοπρόσαλη- στάση του.
Τώρα έχεις βέβαια δίκιο ότι κάποια συμφωνία θάχε κάνει με τον τσίπρα και τα τσιπρόπουλα. Ε τι νάχε κάνει δηλαδή, πετιμέζι; Του την έπαιξαν γιατί οι ανελθόντες νεολαίοι τάφτιαξαν με τους βούτσηδες αφού είδαν ότι ο Άλεκ πάει ν ανοίξει το παιγνίδι και φλερτάρει σα μέλισσα, ενώ με τους βουτσοφλαμποτέτοιους το κόμμα τόχουν σίγουρο (με τις συνακόλουθες εξουσίες, πολιτικές, οικονομικές και λοιπές). Σταθερός δεσμός μιλάμε, σιγουράντζα. Δε θέλει και μεγάλη φιλοσοφία. Την πάτησε ο Άλεκ, το χειρίστηκε λάθος μετά και πάπαλα. Τι να βγει να πει τώρα στα ύστερα του κόσμου (του σύριζα);
Επαναλαμβάνω πάντως ότι τα σημαντικά είναι τα άλλα που λέει το κέίμενο.
Έσύ καημένε Γιαννάκη δεν είπες βέβαια και τίποτα βαρύ, οπότε γιά να στην πέφτουν έτσι μάλλον κάτι τους έχεις καμωμένο απ αλλού. Σωστά, λάθος, δεν γνωρίζω. Αγνοώ εξ άλλου όλους σας, ανθρώποι και πράματα, κι έτσι δεν μπορώ να βοηθήσω. Εμ βρε φίλε, θέλει ζύγιασμα ο στόμας προτού τον ανοίξουμε (και γενικώς δηλαδή).
Ψυχραιμία, έχει πολλές βόλτες ακόμα η δουλειά.
Και χαλαρά ε; Έχει μπούγιο κι η ανθρωποφαγία, στην ελληνική αριστερά είμαστε, που να βλέπαμε δικέ μου τι γινότανε στους μπολσεβίκους. Θα μου πεις, το είδαμε το χαΐρι τους. Σωστό κι αυτό, όσο νάναι.

62. Γιάννης Κ. - 12/12/2010

δεν έχω κάνει κάτι κακό ρε Σώτο, εκτός απο το ότι εγώ με 5-6 άλλους φτιάξαμε την Πασα…
Δεν τους έχω κάνει τίποτα, απλά απο την αρχή ήμουνα κριτικός στον Αλαβάνο και στο Μέτωπο. Επέμενα οτι η πασα πρέπει να μείνει μακρυά απο οποιαδήποτε σέχτα και να δρα αυτόνομα…μειοψήφησα (οικτρά) κι έφυγα εδώ και πολύ καιρό (στην ουσία απο τότε που φτιάχτηκε το Μέτωπο). Τον Αλαβάνο τον γνώρισα προσωπικά λίγο πριν, εκείνη την εποχή. Δυο φορές βρεθήκαμε και μιλήσαμε. Καλός άνθρωπος. Όσα του είπα όμως (τα ίδια που λέω και δημόσια στα σχόλιά μου) δεν μου φάνηκε οτι τα άκουσε (Εντάξει και ποιός είμαι εγώ για να με ακούσει…λέμε τώρα…). Έχει κάνει τραγικά λάθη, αλλά δεν φταίει τόσο ο ίδιος, όσο το γεγονός οτι στην ουσία δεν έχει μια ομάδα, ένα επιτελείο δικό του βρε αδερφέ…Δεν μπορείς να δρας πολιτικά σ’ αυτό το επίπεδο χωρίς ομάδα υποστήριξης, χωρίς μια συλλογικότητα…Ο Αλαβάνος μόνος του είναι μοιραίο να κάνει λάθη…Το μεγάλο λάθος είναι οτι είναι μόνος του με 2-3 φίλους…Δεν γίνεται έτσι πολιτική…
Φαίνεται οτι δεν το έχει καταλάβει…γι αυτό και γράφει πάλι για τον Πολύφημο και τον Τήλεμο, πάλι προσωπικότητες, πάλι άτομα…Τα πράγματα στην αριστερά και στην πολιτική γενικότερα, δεν κρίνονται ποτέ απο άτομα, ούτε καν απο ιδέες, αλλά απο συμμαχίες και συσχετισμούς ομάδων…Δεν το καταλαβαίνει…έχει μια φιλελεύθερη, ρομαντική επαφή με την πολιτική…Καλή όταν έχει ομάδα πίσω του…Κακή, κάκιστη όταν είναι στην ουσία μόνος του…Αυτά όμως είναι θεμελιώδη ζητήματα στην πολιτική…δεν μπορεί να τα αγνοείς…εντάξει δεν θα γινόταν ποτέ ο Αλαβάνος σταλινικός ηγετίσκος…αλλά δεν θα μπορούσε και να αντιμετωπίσει έναν σταλινικό ηγετίσκο (κι αυτό φάνηκε…πόσο μάλλον που ούτε καν πήρε χαμπάρι οτι ο Τσίπρας ήταν τέτοιος υπο επώαση)…

Η δρυμίτητα που μου επιτέθηκαν οι΄πρώην σύντροφοί μου της Πασας δεν οφείλεται σε τίποτα προσωπικά προηγούμενα. Εκτιμώ οτι υπάρχουν σοβαρές δυσκολίες στο Μέτωπο. Στην ουσία η Πασα είναι οι μόνοι πραγματικοί σύμμαχοι του Αλαβάνου. Νομίζω οτι στην ουσία εκτός απο 3-4 όλοι οι υπόλοιποι έχουν ταυτιστεί με τον Αλαβάνο. Έχω την αίσθηση οτι η ΚΟΕ έχει τσακωθεί, ή τσακώνεται με τον Αλαβάνο (Θα σου πώ σε άλλο ποστ γιατί, τώρα βαριέμαι)…Έτσι στην τωρινή συγκυρία, οποιαδήποτε κριτική στον Αλαβάνο, θεωρείται εχθρική ενέργεια, απόπου κι αν προέρχεται…(βρέθηκα στη λάθος θέση τη λάθος στιγμή…)
Πάντως η λυσσαλέα επίθεση νομίζω δείχνει αδυναμία, και φαίνεται να έχουν σοβαρά προβλήματα εκεί στο Μέτωπο…(Να μας πει κι ο Συριζίτης τίποτα…εγώ ζώ στο εξωτερικό…όλα όσα λέω είναι υποθέσεις και δημιουργική φαντασία…)

Α! Σώτο ξέχασα κάτι να σου πώ: τα σχόλιά σου 27, 31 και 33 ΠΆΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ…Ταυτίζομαι μαζί σου, απλά πάρα πολύ καλά! Δεν θα μπορούσα να τα πώ καλύτερα…

63. alexandra - 12/12/2010

Σύντροφοι Σώτο και Γιάννη καλημέρα,

Γιάννη (μετά το άγριο πέσιμο που σου κάνανε)έκανα μια μικρή έρευνα, είδα ποιός είσαι, είδα και το μάζεμα στην ΑΣΟΕ, εκεί μετά τη δική σου τοποθέτηση όσες ακολούθησαν αναφέρονταν στο πως έθεσες τα σημεία (τα 3 που ήταν το θέμα)και όλα οκ, πως έφτασαν στα προχθεσινά, έχω μια εικασία, δεν θα την αναλύσω, αλλά ο Σώτος πάλι μέσα είναι -όταν σου λέει για τον στόμα μας- μην ανησυχείς και γω τέτοια είμαι, γιαυτό και έχω πάει για βρούβες εδώ και χρόνια, μην τα πολυλογώ.
Σώτο, για άλλη μια φορά, κατ’εμέ, είσαι μέσα.
Τέλος, εγώ, χρόνο για τον επόμενο καιρό έχω άφθονο, για το αν αξίζει η σπατάλη του δεν είμαι βέβαιη, βλέποντας και κάνοντας, σας εμπιστεύομαι και σκέφτηκα, εάν σας ενδιαφέρει και εσάς, να σας δώσω το μέιλ μου, ή και καλύτερα τη σελίδα μου στο φέισμπουκ που μπορούμε να τα λέμε και οι τρεις στον τοίχο, χωρίς να το αφήσω φόρα παρτίδα εδώ μέσα. Εκεί και πιο ανοιχτά μπορούμε να μιλήσουμε και το συριζίτη δεν εκθέτουμε, με την έννοια ότι ο σύντροφος δημιούργησε κάτι, το σέβομαι και υπάρχουν όρια και κανόνες στο τι και πως το λέμε εδώ μέσα.

Πείτε μου εσείς το ναι και το οργανώνω.

64. Γιάννης Κ. - 13/12/2010

Aλεξάνδρα συμφωνώ
δε νομίζω πως ο συριζίτης έχει πρόβλημα…είναι λάρτζ που λένε και στο χωριό μου (!) Όμως είναι γενικά άκομψο να μετατρέπουμε ένα ιστολόγιο σε τσατ ρουμ (που λένε και στο καφενείο του χωριού μου…) Εγώ έχω δώσει δημόσια πολλές φορές το μαίηλ μου, (την πρώτη φορά στην Αυγή! κι έτσι είχε φτιαχτεί η Πασα!) στείλτε μου εκεί αλεξάνδρα και Σώτο τα γιούσερνέημ σας (που λένε και στη στάνη του χωριού μου) στο facebook να γίνουμε φίλοι εκεί. Γράψτε μόνο Σώτος και Αλεξάνδρα και θα καταλάβω: i.kyriakakis@gmail.com
επίσης έχω γράψει και κάποια αρθράκια στο blog antisomata.wordpress.com του οποίου είμαι και συνδιαχειριστής μαζί με άλλους συντρόφους, συριζογεννείς αλλά τώρα αποχωρήσαντες και ελευθεριακούς… (πάντα ήμασταν, απλά είχαμε ψευδαισθήσεις)…εκεί Αλεξάνδρα θα καταλάβεις «ποιός είμαι»…στην Πασα είχα πάει ως φιλοξενούμενος…τα αντισώματα είναι το σπίτι μου…

65. Σώτος Τριανταφύλλου - 13/12/2010

Ψυχραιμία λέμε! Το βασικό είναι να μην εκτείθεται ο άνθρωπος εδώ γιατί δε χρωστάει τίποτα. Τα είπατε καλά και επίσης δεν είναι σωστό να αλλοιωθεί ο χαρακτήρας που έχει το παρόν. Ιδιαίτερα να μην μεταφερθούν εδώ αντιθέσεις από παρέες, μπλογκς κλπ που καλώς ή κακώς υπάρχουν αλλά είναι κάπως άλλη φάση. Προσωπικά, όσο κι αν φαίνεται περίεργο, είναι όμως αληθές ότι δεν έχω γιούζερνέιμ κλπ ούτε έχω ποτέ μα ποτέ ασχοληθεί με το φαίσμπουκ. Ούτε που έχω μπει ποτέ εκεί.
Ένα μαίηλ όμως να στείλω.

Γιά να δούμε όμως τι χάζι θα κάνουμε με το χαμό που γίνεται κι ο πιό πολύς συριζοχώρος χτενίζεται. Ο Συνασπισμός προχωράει τα δικά του τα ευρωπαικά που είναι πολύ ωραία όλα και ταυτοχρόνως τη μία αμολάει τη άλλη μαζεύει καλούμπα με τους πρόθυμους ενώ οι κοεδέα μηρυκάζουν. Όλοι σου λένε, κάτσε να περάσει η απεργία στις 15 ήσυχα και μετά έχουμε τα χρόνια πολλά. Μετά είναι ο Γενάρης κι ο Φλεβάρης, με τα κρύα καιρός γιά γραφεία. Μετά βλέπουμε, μπορεί νάχουνε πάρει μπρος τα πανεπιστήμια με φοιτητικά, καλούμε και τίποτα ξένοι διανοούμενοι που τους έχουμε ακόμα ακάλεστοι, είναι νομίζω να ξανάρθει κι ο Μπαντιού, νόου πρόμπλεμ!
Δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει κόσμος που στενοχωριέται!

66. Γιάννης Κ. - 13/12/2010

ok Σώτο, περιμένω mail σου

67. alexandra - 13/12/2010

Ο Μπαντιού έρχεται 24 ή 26 Γενάρη, ακολουθεί ο Ρανσιέρ και έπεται και τρίτος, αλλά αυτός θα αργήσει. Ποιός τη χάρη σας, Παρίσι θα μου γίνετε!

Εγώ στεναχωριέμαι που, όπως λέει και η συσχολιάστρια Άπιστη, θα παραμείνω χαμηλού επιπέδου. Τώρα βέβαια αν ξεπατικώσω 2 τσιτάτα απο δω, 3 από κει και κάνω ένα καλό μελάνζ, το 80% μάλλον δεν θα το καταλάβει, μου φτάνει όμως που θα το ξέρω εγώ για να πέσω ακόμα πιο χαμηλά από κει που’μαι!

68. syrizitis - 14/12/2010

Παιδιά να με σχωρνάτε και λαρτζ είμαι και τολ είμαι, οπότε γράφτε ότι θέτε, δεν κόβουμε τίποτα, μόνο ράβουμε ράμματα για τη γούνα τη δική μας πρώτα από όλα, και των άλλωνε δευτερευόντως.
Μόνο που ανοίγω τον υπολογιστή μια φορά τη βδομάδα και δεν προλαβαίνω να σχολιάσω αυτά που θέλω. Τι Ανάσες συνεδριάσανε, τι Πουλατζάδες συσκεφθήκανε, τι διμερείς συνωμοτήσανε, τι Μέτωπα κρυώσανε (τσακωθήκανε δεν το λες ακόμα). Της Παναγιάς τα μάτια στην αριστερά.
Είδα και το παράπονο του gatoulea στο http://gatouleas.wordpress.com/2010/12/14/5427/ κι ήθελα να γράψω δυο λόγια αν και ο σύντροφος δεν με περιέλαβε στους αποδέκτες της διαδικτυακής του πρόσκλησης, θα έκοψε ότι παρακάνω πλάκα οπότε πώς να με πάρει και στα σοβαρά; Σωστός.

alexandra - 14/12/2010

Μεγάλη καρδιά έχουμε και σε σχωρνάμε αλλά μη μας δίνεις και πολύ θάρρος, γιατί είμαστε και χωριάτες.
Για τον Γατουλέα κάτι είχα ψελλίσει σχολιάζοντας προηγούμενη ανάρτηση αλλά δεν ήταν στο χέρι μας να κάνουμε και τίποτε!

69. Γιάννης Κ. - 15/12/2010

συμπαθής αιθεροβάμων ο Γατουλέας, και όντως αθεράπευτα αισιόδοξος…αλλά το «Δημαράδες του Σύριζα», που είπε για το Μέτωπο, ήταν πολύ πετυχημένο!

70. Ili Geri - 15/12/2010

δεν προλαβαίνω να μεταφερω τασχολια μετά τις εκλογές ..δεν θυμαμαι αν το έκανα κι εδώ …

ομως για την μετονομασία απο σκεψεις σε αναμνησεις .. δεν μπορω να μην διαμαρτυρηθω… (οχι οτι δεν εκφραζει λιγο προωρα ίσως) μια πολύ πιθανη εξελιξη ..

ΟΜΩΣ δεν μπορω παρα να υπογραμισω την ελπίδα της φράσης … «ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΝΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ» … και οσα λάθη κι αν εκανε αυτός που την είπε … να τα διορθωσει το συντομοτερο δυνατό ..ΧΤΕΣ… ειδικα που οι άλλοι «ασπονδοι» «συντροφοι» αποδειχτηκαν .. πιο «μικροί» και πιο «λαθος» ακόμη και από τον ίδιο …

και μιλάω για τον ΚΟΥΒΕΛΗ και τους ..Ψαριανούς του.. αλλά δυστυχώς και για τους .. «Αλαβάνους».. μικρούς και μεγάλους ..

Νομίζω ότι μετά τις εκλογές ο κόσμος που πιστευει ακόμη στην ΑΡΙΣΤΕΡΑ εδειξε ότι η δυναμική υπάρχει .. και βρισκεται κάπου εκει αναμεσα στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ ..τον ΣΥΡΙΖΑ .. μεχρι και το ΚΚΕ ..

Σταματειστε ΟΛΟΙ ΝΑ προβαλετε τα ΕΝΔΟΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΕΤΩΠΑ περισσοτερο απο τα ΚΟΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΤΩΠΑ…

Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ … ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ (ΘΑ ΕΙΣΤΕ..) .. ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΝΟΜΙΑ … ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΤΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΕΤΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ, ΣΥΝ-ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ, ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ….

71. Raindog - 03/01/2011

Καλή χρονιά σε όλους.

Και ο νοικοκύρης του σπιτιού χρόνια πολλά να ζήσει, να δουλεύει λιγότερο (με τα ίδια ή περισσότερα λεφτά) και να γράφει τις σκέψεις του συχνότερα! 🙂

Και το μπλογκ από Αναμνήσεις για τον ΣΥΡΙΖΑ να μετονομαστεί σε «Σκέψεις για την ΣΥΡΙΖΑ» κατά πως λέει και η ΕΟΣ.

Ο ΣΥΡΙΖΑ πέθανε, Ζήτω η ΣΥΡΙΖΑ!

Σώτο, Αλεξάνδρα, Γιάννη Κ. καλή χρονιά και ό,τι καλύτερο!

72. alexandra - 03/01/2011

Μμμ, συνήλθαμε, βλέπω, από τα φαγιά και τα πιοτά και πιάσαμε την παλιά μας τέχνη κόσκινο. Να ευχηθώ και εγώ τα καλύτερα, πρωτίστως στον νοικοκύρη, σε όλους τους συν/φους που αναφέρει ο raindog (και στον ίδιο φυσικά), συν τον ΛΕΤ και την Αννίκα!

Εωσότου τη δούμε την ΣΥΡΙΖΑ, να ρωτήσω εγώ επί των λεγομένων του συντρόφου Αλέξη (μην προτρέχετε, τον Μπένο εννοώ, «ΣΥΡΙΖΑ τώρα, ΣΥΡΙΖΑ παντού» -τώρα πως θα γίνει αυτό χωρίς σύγκληση της Γραμματείας του και Συνδιάσκεψη, ο τρίτος πόλος κάτι θα ξέρει-): αφού δεν χρειάζεται να συζητάμε με τον κόσμο για παύση πληρωμών και έξοδο από το ευρώ, αλλά αρκεί να εστιάζουμε στην απορρύθμιση των εργασιακών του σχέσεων και να αναπτύξουμε διεθνιστικό κίνημα κατά της ευρωπαικής πολιτικής (έχουμε και αντιπρόεδρο τώρα, ναα το κύρος μας!),την ιδεολογικοπολιτική εμβάθυνση τι τη θέμε, για πάρτη μας?

Προς αυτούς που: Λάσκο υποσχέθηκαν και Λάσκο δε βλέπουμε, όχι για μένα, για τον καψερό Χρήστο Κ. που είδε και απόειδε και μας άφησες μόνους μας εδώ πέρα να σοροπιαζόμαστε και θα γίνει μάπα το γλυκό, άντε να μας προγκήξει λίγο να ανάψουν τα αίματα!

73. Albanian - 05/01/2011

Απο οτι βλεπω αυτο το blog ψοφησε
Αντε και καλα σαραντα

syrizitis - 10/01/2011

Στις 9 του μακαρίτη άλλον βάλαμε στο σπίτι…

74. Γιάννης Κ. - 13/01/2011

Μηδένα προ του τέλους μακάριζε!

καλή χρονιά κι απο μένα σε όλα τα καλά κορίτσια κι αγόρια της αυτοσαρκαζόμενης αριστεράς (είδος υπο εξαφάνιση, αλλά όχι τελείως…)

75. αννίκα - 13/01/2011

Καλή χρονιά Αλεξάνδρα, καλή χρονιά σύντροφοι, καλή χρονιά φιλόξενε οικοδεσπότη! Τώρα ΤΙ μπορεί να κάνει τη χρονιά καλή δεν είναι – όπως ποτέ δεν ήταν – οι ευχές και οι ευσεβείς πόθοι, αλλά ούτε και οι αφορισμοί τους. Ένα βρετανικό έθιμο θέλει τους Βρετανούς, την παραμονή της πρωτοχρονιάς, να παίρνουν – παρουσία άλλων – δυναμικές αποφάσεις που ξεκινούν από μικρά, όπως να κόψουν το τσιγάρο ας πούμε (εμένα μου λεν μικρό;), ή μεγαλύτερα, μέχρι να κόψουν το λαιμό τους αν δεν κάνουν κάτι για να ανατρέψουν τα στραβά της ζωής τους! Επίμονος λαός οι Βρετανοί και γινατσάρηδες, και επειδή βάζουν και ψηλά την αξιοπρέπειά τους, φροντίζουν να μην ξευτελίζονται ακυρώνοντας τις αποφάσεις τους!

Πού και πόσο τους μοιάζουμε, «…ούτε με φτάνει, ούτε μ’ αφορά…». Όμως εκείνο που ΔΕΝ ΜΕ ΦΤΑΝΕΙ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΦΟΡΑ είναι η ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ!
Όπως: Θα δείξω κάποια, ελάχιστη επιείκεια στον ΣΥΡΙΖΑ για όσο στοιχειωδώς ακόμα τον αντέχω, ή θα μουντζώσω και τα ανένταχτα μούτρα μου και τα μούτρα του ΣΥΝ που βγαίνει και ΠΡΟΑΠΑΙΤΕΙ …»Με στόχο μια νέα αρχή για τον ΣΥΡΙΖΑ, που ως προϋπόθεση έχει τον ΣΥΝ ισχυρό…» και νομίζει ότι μας ξανά-παραμυθιάζει με μέτωπα ενωτικά και με δήθεν «Προτεραιότητα η αποκατάσταση της εμπιστοσύνης στον ΣΥΡΙΖΑ» στον τίτλο της ΑΥΓΗΣ!

Η γιαγιά μου, πάντως, έλεγε ότι η πόρνη νομίζει ότι αποκαθιστά τη χαμένη παρθενικότητά της κάνοντας ΠΑΡΘΕΝΟΡΡΑΦΗ! Κι’ εγώ, επίσης, της οφείλω 43 χρόνια συναπτά!

Η ευχή – ανάγκη που καταθέτω είναι να μπορεί ο syrizitis μας να γράφει τα ωραία του και να συναντιόμαστε ξανά και ξανά στους κύκλους των ασυναγώνιστων σχολιαστών αυτού του μπλογκ!

76. Λέω Εγώ Τώρα - 28/01/2011

έμαθα χθές ότι η κόρη της μίνας ξυροτύρη, παλιάς βουλευτίνας του συνασπισμού και τώρα στελέχους της δημαρ του κουβέλη, είναι αναπληρώτρια διευθύνουσα σύμβουλος της ΔΕΗ.
ναυτία:((

77. alexandra - 17/02/2011

Συριζίτη, Σώτο, Raindog,Αννίκα,
que pensez vous?

LET, ας επικεντρωθούμε στην ΑΕΚάρα, πλησιάζει άλλωστε ο μεταξύ μας αγώνας (για την Σπίθα τα είπαμε?)… Τα ίδια ισχύουν για τον Γιάννη Κ.,ως προς την ΑΕΚ,εννοώ.

Εάν τα βρήκαν αυτοί στον ΣΥΡΙΖΑ, εμάς μας περισσεύει (συγγνώμη, εμένα μου περισσεύει)αλλά θα μας «χτυπήσουν πάλι την πόρτα το βράδυ» και δεν θα με νοιάζει ποιός ήταν στο Παρίσι, στο Εδιμβούργο κλπ θα είναι σχήμα που θα παρέμβει λειτουργικά και πολιτικά στην συγκυρία? Άντε να δούμε.

78. bhoy - 18/02/2011

Θα συνεχίσεις να γράφεις είτε εδώ είτε κάπου αλλού;
Ή το σταμάτησες το σπορ;

Άντε και καλή μας τύχη…

79. Κ του Κ - 08/03/2011

Έλα ρε φίλε…γιατί δνε συνεχίζεις να γράφεις όπως πριν…έχω ρίξει τόσο γέλιο (και σου έχω κάνει και την ανάλογη διαφήμιση…) με τις ατάκες του τύπου οι 9 του Μπανιά…ΓΥΡΝΑ…

80. αντι-συν - 10/03/2011

γιατι σταματησες?τα λεγες καλα…

81. ΔΗΜΗΤΡΗΣ - 24/03/2011

ΑΓΑΠΗΤΕ SYRITIZI. ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ. ΟΣΗ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ, ΑΛΛΗ ΤΟΣΗ ΕΧΕΙ Ο ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗΣ ΜΕ ΤΟ ΚΚΕ. ΓΙΑΤΙ ΑΓΟΡΙ ΔΕΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ; –Η ΜΗΠΩΣ ΣΕ ΞΕΣΚΕΠΑΣΑ ΗΔΗ;

82. Raindog - 28/03/2011

Σύντροφοι και συντρόφισσες υπερήφανα σας παρουσιάζω το νέο επεισόδιο της αγαπημένης σας σειράς:

Επανεκκίνηση του ΣΥΡΙΖΑ, επεισόδιο 3 (τουλάχιστον)

Μπορείτε τώρα να ευθυμήσετε.

83. alexandra - 28/03/2011

Βρε, βρε τι έκπληξη ήρθε στο μέιλ μου.
Σύντροφε, δυστυχώς ούτε να γελάσω δεν μπορώ πια, τώρα κατάλαβα την ‘έλλειψη’ του Μητρόπουλου.
Πάλι βέβαια αν νομίζουν ότι θα μας πιάσουν τα ψυχοπονιάρικα (ξέρεις, η αξιοθαύμαστη αντοχή του κόσμου της αριστεράς και λοιπές παπαριές)και θα ψηφίσουμε … παραβλέπουν ότι πια παίζεται η καθημερινή μας επιβίωση και οι χαζοχαρουμενιές κόβονται.

84. Καπετάν'Ενας - 16/05/2011

Γειά σας συναγωνιστές,

Λίγα για την ενότητα της αριστεράς :

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ. ΟΠΟΥ Ο ΚΑΠΕΤΑΝ ΕΝΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΥΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜO. ΜΕΤΑ ΕΞΗΓΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ. ΟΠΟΥ Ο ΚΑΠΕΤΑΝ ΕΝΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΥΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜO. ΜΕΤΑ ΕΞΗΓΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

Και μια ψιλο-αρχική σελίδα εδώ:

Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΞΑΡΘΡΩΘΗΚΕ, ΛΟΙΠΟΝ.

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.

85. Καπετάν'Ενας - 24/05/2011

Παιδιά, και λίγα πρακτικά:

ΣΥΓΝΩΜΗ, ΔΕ ΖΗΛΕΥΕΤΕ; ΔΕΝ ΟΙΚΤΙΡΕΤΕ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ; ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ;

Λοιπόν, νέα από το μέλλον των συγκεντρώσεων της Πουέρτα δε λος Προπύλεος υ Πούέρτα δε Κονστιτουθιόν δε λος Γριέγος:

ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ:
Συναγωνιστές, αφήστε τα λόγια. Αν είσαστε οργανωμένοι, προωθήστε το στις οργανώσεις
και τις συλλογικότητες, κι αν όχι, σκεφτείτε το. Πάντως, κάντε κάτι. ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΟΓΙΑ:

Όλοι στις Παρασκευές της Οργής.

http://profitoulas.wordpress.com/2011/05/24/%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CE%B1%CF


Σχολιάστε